Ламбда сонда за кола на ниска цена - онлайн магазин
- Ламбда сонда Audi
- Ламбда сонда Alfa Romeo
- Ламбда сонда BMW
- Ламбда сонда Mercedes-Benz
- Ламбда сонда VW
- Ламбда сонда Opel
- Ламбда сонда Citroen
- Ламбда сонда Renault
- Ламбда сонда Peugeot
- Ламбда сонда Fiat
- Ламбда сонда Ford
- Ламбда сонда Seat
- Ламбда сонда Skoda
- Ламбда сонда Toyota
- Ламбда сонда Volvo
- Ламбда сонда Chevrolet
- Ламбда сонда CHRYSLER
- Ламбда сонда Dacia
- Ламбда сонда Daewoo
- Ламбда сонда Daihatsu
- Ламбда сонда Honda
- Ламбда сонда Hyundai
- Ламбда сонда Infiniti
- Ламбда сонда Jaguar
- Ламбда сонда Jeep
- Ламбда сонда Kia
- Ламбда сонда Lancia
- Ламбда сонда Land Rover
- Ламбда сонда Lexus
- Ламбда сонда Mazda
- Ламбда сонда Mini
- Ламбда сонда Mitsubishi
- Ламбда сонда Nissan
- Ламбда сонда Porsche
- Ламбда сонда Rover
- Ламбда сонда Saab
- Ламбда сонда Smart
- Ламбда сонда Subaru
- Ламбда сонда Suzuki
- Ламбда сонда Aston Martin
- Ламбда сонда Autobianchi
- Ламбда сонда Bentley
- Ламбда сонда Bugatti
- Ламбда сонда Buick
- Ламбда сонда Cadillac
- Ламбда сонда Dodge
- Ламбда сонда УАЗ
- Ламбда сонда Ferrari
- Ламбда сонда Great Wall
- Ламбда сонда Hummer
- Ламбда сонда ISUZU
- Ламбда сонда Lada
- Ламбда сонда Lamborghini
- Ламбда сонда Lincoln
- Ламбда сонда Lotus
- Ламбда сонда Maserati
- Ламбда сонда MG
- Ламбда сонда Moskvich
- Ламбда сонда Pontiac
- Ламбда сонда Rolls-Royce
- Ламбда сонда SsangYong
- Ламбда сонда Tesla
- Ламбда сонда Trabant
- Ламбда сонда Vauxhall
Ламбда сонда - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron
Къде се намира, устройство, начин на работа
Ламбда сонда - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Кислородният сензор (λ сонда) открива количеството на неизгорял кислород в изгорелите газове на двигателя и го отнася към количеството кислород в атмосферата. Той създава сигнал за напрежение въз основа на разликата, която се изпраща на компютъра за управление на двигателя. Количеството напрежение показва дали въздуха / горивната смес е богата или постна. В отговор компютърът променя широчината на импулса на инжектора за гориво (навреме), за да контролира сместа въздух / гориво. Въпреки че компютърът разчита и на входове от други сензори по отношение на температурата на двигателя, натоварването на двигателя и положението на дросела, кислородният сензор е този, който осигурява обратна връзка и позволява на системата за управление на двигателя да работи в „затворен контур“, режимът на работа, който осигурява оптимален ефективност на каталитичния преобразувател и минимални емисии на отработени газове.
Когато датчикът за кислород остарее или е повреден от замърсители, той може да не е в състояние да предостави навреме сигнал на компютъра. Без точна обратна връзка компютърът не може да регулира сместа въздух / гориво според условията на работа на двигателя, което може да доведе до увеличени емисии. Ако се нуждаете от ламбда сонда, ще намерите това, което ви е необходимо, за да възстановите изпълнението и спазването на емисиите тук в на нашия онлайн магазин.
Кислородният сензор има чувствителен на циркониев диоксид елемент, покрит от двете страни с платина, която също служи като електроди, затворени в керамика. Електродите са свързани с проводници на проводниците, които се закрепват към кабелните снопове на автомобила, а керамичният корпус е поставен в стоманена обвивка. Стоманената обвивка е с резба за монтаж в ауспуха и предпазва чувствителния елемент. Отворите в стоманената обвивка, съседна на върха на сензорния елемент, позволяват сензорът да бъде изложен на изгорели газове. Всички съвременни кислородни сензори съдържат нагревателен елемент, който също е свързан към окабеляването. Отворите в горната част на сензора позволяват навлизането на външен въздух в сензора, който след това се нагрява. Когато се нагряват, кислородните йони се движат от вътрешната страна към външния платинен слой и разликата в потенциала генерира напрежение. Когато сместа въздух / гориво е богата и има малко неизгорен кислород в отработените газове, се генерира до 0,9 V. Когато сместа е постна и има висока концентрация на неизгорял кислород в отработените газове, сигналът за напрежение ще падне до 0,1V.
Всички автомобили и камиони с късен модел имат най-малко 2 кислородни сензора, един монтиран в изпускателния колектор или в изпускателната тръба преди каталитичния преобразувател и един, монтиран в изпускателната тръба след преобразувателя. Превозните средства с V6 или V8 двигатели имат най-малко 4, един преди и един след всеки преобразувател в изгорелите газове от всяка група цилиндри. Преди катализатора, ламбда сонда (Oxygen sensor) е основният сензор, който предоставя обратна връзка към компютъра за управление на двигателя. Високото напрежение показва богата смес въздух / гориво, а ниското напрежение показва строй въздух / горивна смес. Когато сигналът за напрежение е нисък, компютърът увеличава широчината на импулса на инжектора, за да обогати сместа; когато сигналът за напрежение е висок, компютърът намалява ширината на импулса на инжектора, за да наклони сместа.
Сигналът за напрежение от сензорът непрекъснато варира между богати и слаби условия, няколко пъти в секунда, а от своя страна компютърът постоянно регулира сместа въздух / гориво, за да постигне баланс, който позволява на двигателят да функционира ефективно.
Кислородните сензори работят при 315 ° C, а нагревателят е включен в модерните сензори, за да им позволи да се нагряват по-бързо, за да може системата бързо да премине в затворен контур. Когато се гледа на диагностичен осцилоскоп, сензорът за кислород в горния поток при работна температура трябва да създаде равномерна форма на вълната, която варира между 0,1 V и 0,9 V със средна точка приблизително 0,45 V. Датчикът за кислород надолу по веригата е известен също като монитор на катализатора, защото показва ефективността на конвертора. За разлика от сензора за горния поток, датчикът надолу по веригата трябва да има относително плоска форма на вълната при приблизително 0,45 волта, ако каталитичният преобразувател работи правилно. Ако сигналът на датчика за низходящ поток и диагностичната обхват на вълната са подобни на датчика за поток, това означава, че преобразувателят не работи ефективно. Ако това се случи, в компютъра ще бъде зададен код за диагностика на проблем (DTC) и светлината на CHECK ENGINE ще светне.
- 1. Инжекторна дюза
- 2. Контролен модул (PCM)
- 3. Преди катализатора
- 4. След катализатора
Кислородните сензори се влошават с възрастта и замърсяването. Сензорите могат да се замърсят поради излагане на силикати от течове на охлаждащата течност, силикон от използване на грешен тип RTV уплътнител, фосфор от консумацията на масло поради износени бутални пръстени и / или водачи на клапани, прекомерно натрупване на въглерод и излагане на други химикали, дори и тези в газови добавки. Когато сензорът се замърси, той губи способността за бърза реакция на промените в сместа въздух / гориво, което води до намалена ефективност на конвертора и повишени емисии. Ако сензорът се откаже напълно, системата по подразбиране ще използва фиксирана богата смес въздух / гориво, което увеличава емисиите и намалява пробега на гориво. Влошаващият се или напълно неуспешен сензор за кислород ще настрои един или повече DTC и ще освети светлината CHECK ENGINE. Функцията на кислородния сензор може да бъде проверена с инструмент за сканиране или цифров многометър или както е посочено по-горе с диагностичен осцилоскоп. Реакцията на сензора може да се провери чрез изкуствено обогатяване на сместа въздух / гориво с пропан и чрез премахване на вакуум линия, за да се създаде стройно състояние.
Вместо конвенционалния кислороден сензор, описан по-горе, някои по-нови превозни средства използват сензор за съотношение въздух / гориво. Докато традиционният сензор е сензор за тесен обхват, който предоставя променлив богат / слаб сигнал към компютъра за управление на двигателя, сензорът за съотношение въздух / гориво може да измерва много по-широк спектър от смеси въздух / гориво, поради което такива сензори се наричат „широколентови ". Сигналът от сензор за съотношение въздух / гориво е много по-точно представяне на действителното съотношение въздух / гориво. Вместо сензора, генериращ напрежение, компютърът на двигателя осигурява референтно напрежение на сензора и след това компютърът следи изходния ток на сензора. Въпреки че сензорът за съотношение въздух / гориво функционира различно от конвенционалния кислороден сензор, той може да страда от същите дефекти и да проявява същите симптоми на отказ.
Независимо за това какво превозно средство работите или типът или положението на дефектния кислороден сензор, ние имаме заместващия сензор, необходим за възстановяване на правилната работа, надеждност, икономия на гориво и емисии. Ние предлагаме компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтите приключат, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към сензорите за кислород, ние имаме свързани компоненти, които може да са необходими за цялостно поправяне, включително конектори, релета, проводници, удължители, коланчета, гайки, тапи, уплътнения и други.
Продукти
-
HERTH+BUSS JAKOPARTS J1470510 Ламбда сонда
Ламбда сонда HERTH+BUSS JAKOPARTS J1470510Продукт: Ламбда сондаМарка: HERTH+BUSS JAKOPARTSПарт номер: J1470510дължина на кабела [mm]: 575ламбда-сонда: подгрятброй проводи: 4249 лв. цена с ДДС
-
DELPHI ES10966-12B1 ламбда сонда
ламбда сонда DELPHI ES10966-12B1Продукт: ламбда сондаМарка: DELPHIПарт номер: ES10966-12B1дължина на кабела [mm]: 320ламбда-сонда: неотопляемламбда-сонда: ламбда сонда (палец елемент)78 лв. цена с ДДС
-
NTY ESL-SK-000 Ламбда сонда горе отдолу отзад отпред отляво след катализатора отпред отдясно отпред отляво горе отзад отзад отпред отдясно отпред отпред отляво след катализатора отдолу след катализатора горе пред катализатор отдолу отпред отпред пред катализатор отзад отпред отдясно пред катализатор горе
Ламбда сонда NTY ESL-SK-000Продукт: Ламбда сондаМарка: NTYПарт номер: ESL-SK-000тип на трансмисията: ръчна трансмисия 5-степеннатип на трансмисията: автоматична трансмисиятип на трансмисията: ръчна скоростна кутиятип на трансмисията: автоматична шестстепенна трансмисиястрана на монтаж: горестрана на монтаж: отдолустрана на монтаж: отзадстрана на монтаж: отпред отлявострана на монтаж: след катализаторастрана на монтаж: отпред отдяснострана на монтаж: отпредстрана на монтаж: пред катализаторвид на експлоатация: електрическидоп. артикул/доп. инфо. 2: не е за прашни условия на експлоатацияламбда-сонда: предварително гресирана резбаламбда-сонда: диагностична сондаламбда-сонда: регулираща сондапроизводствен номер: ESL-SK-00093 лв. цена с ДДС
-
DENSO DOX-0118 ламбда сонда
ламбда сонда DENSO DOX-0118Продукт: ламбда сондаМарка: DENSOПарт номер: DOX-0118за OE-номер: UNIVERSAL fitкачество: OEограничение за производител: DENSOмярка на резбата: M18x1.5дължина на кабела [mm]: 750брой на щепселните контакти: 4тегло [g]: 103ламбда-сонда: Сензор задействанеламбда-сонда: подгрятламбда-сонда: ламбда сонда (палец елемент)113 лв. цена с ДДС
-
HELLA 6PA 358 066-101 Ламбда сонда
Ламбда сонда HELLA 6PA 358 066-101Продукт: Ламбда сондаМарка: HELLAПарт номер: 6PA 358 066-101дължина на кабела [mm]: 1000брой на щепселните контакти: 4ламбда-сонда: регулираща сондаНеобходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:257 лв. цена с ДДС
-
DELPHI ES10795-12B1 ламбда сонда
ламбда сонда DELPHI ES10795-12B1Продукт: ламбда сондаМарка: DELPHIПарт номер: ES10795-12B1дължина на кабела [mm]: 370ламбда-сонда: ламбда сонда (планарен елемент)ламбда-сонда: подгрят112 лв. цена с ДДС
-
HOFFER 7481585 ламбда сонда
ламбда сонда HOFFER 7481585Продукт: ламбда сондаМарка: HOFFERПарт номер: 7481585дължина на кабела [mm]: 350брой на жичките (проводници): 4ламбда-сонда: подгрят146 лв. цена с ДДС
-
TRISCAN 8845 29095 Ламбда сонда
Ламбда сонда TRISCAN 8845 29095Продукт: Ламбда сондаМарка: TRISCANПарт номер: 8845 29095обща дължина [mm]: 560брой проводи: 4141 лв. цена с ДДС
-
NTY ESL-BM-007 Ламбда сонда пред катализатор пред катализатор пред катализатор
Ламбда сонда NTY ESL-BM-007Продукт: Ламбда сондаМарка: NTYПарт номер: ESL-BM-007страна на монтаж: пред катализаторобща дължина [mm]: 360вид на експлоатация: електрическиламбда-сонда: предварително гресирана резбаламбда-сонда: регулираща сондаброй проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 100000производствен номер: ESL-BM-007нетно тегло [g]: 13073 лв. цена с ДДС
-
HELLA 6PA 009 165-681 Ламбда сонда
Ламбда сонда HELLA 6PA 009 165-681Продукт: Ламбда сондаМарка: HELLAПарт номер: 6PA 009 165-681дължина на кабела [mm]: 300брой на щепселните контакти: 4брой контакти: 4ламбда-сонда: подгрятНеобходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:104 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 003 973 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 003 973Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 003 973обща дължина [mm]: 1400брой проводи: 3препоръчителен интервал за смяна [километри]: 100000наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.: 0258986502123 лв. цена с ДДС
-
NTY ESL-HD-025 Ламбда сонда
Ламбда сонда NTY ESL-HD-025Продукт: Ламбда сондаМарка: NTYПарт номер: ESL-HD-025нетно тегло [g]: 11079 лв. цена с ДДС
-
DENSO DOX-0109 ламбда сонда
ламбда сонда DENSO DOX-0109Продукт: ламбда сондаМарка: DENSOПарт номер: DOX-0109за OE-номер: UNIVERSAL fitкачество: OEмярка на резбата: M18x1.5дължина на кабела [mm]: 750брой на щепселните контакти: 4тегло [g]: 103ламбда-сонда: Сензор задействанеламбда-сонда: подгрятламбда-сонда: ламбда сонда (палец елемент)105 лв. цена с ДДС
-
DENSO DOX-0361 Ламбда сонда
Ламбда сонда DENSO DOX-0361Продукт: Ламбда сондаМарка: DENSOПарт номер: DOX-0361качество: OEограничение за производител: DENSOмярка на резбата: M18x1.5дължина на кабела [mm]: 585брой на щепселните контакти: 4тегло [g]: 117307 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 005 717 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 005 717Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 005 717обща дължина [mm]: 422брой проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 16000093 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 007 290 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 007 290Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 007 290обща дължина [mm]: 1070брой проводи: 5препоръчителен интервал за смяна [километри]: 250000315 лв. цена с ДДС
-
HELLA 6PA 358 103-621 ламбда сонда
ламбда сонда HELLA 6PA 358 103-621Продукт: ламбда сондаМарка: HELLAПарт номер: 6PA 358 103-621дължина на кабела [mm]: 270брой на щепселните контакти: 4ламбда-сонда: подгрятНеобходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:292 лв. цена с ДДС
-
MOBILETRON OS-B463P Ламбда сонда
Ламбда сонда MOBILETRON OS-B463PПродукт: Ламбда сондаМарка: MOBILETRONПарт номер: OS-B463Pдължина [цол]: 22,44дължина на кабела [mm]: 570брой на щепселните контакти: 4ламбда-сонда: Сензор задействанеспецификация: Planar Typeспецификация: Zirconia Typeспецификация: Isolated Groundналичен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.: OS-15P91 лв. цена с ДДС
-
DELPHI ES20359-12B1 Ламбда сонда
Ламбда сонда DELPHI ES20359-12B1Продукт: Ламбда сондаМарка: DELPHIПарт номер: ES20359-12B1дължина на кабела [mm]: 550ламбда-сонда: ламбда сонда (планарен елемент)ламбда-сонда: подгрят198 лв. цена с ДДС
-
NTY ESL-AU-005 ламбда сонда пред катализатор пред катализатор пред катализатор
ламбда сонда NTY ESL-AU-005Продукт: ламбда сондаМарка: NTYПарт номер: ESL-AU-005страна на монтаж: пред катализаторобща дължина [mm]: 1010вид на експлоатация: електрическиброй контакти: 4ламбда-сонда: предварително гресирана резбаламбда-сонда: регулираща сондаброй проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 160000производствен номер: ESL-AU-005нетно тегло [g]: 16076 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 986 615 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 986 615Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 986 615контакт/клема: конектора, може да се нуждае от регулиранеброй проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 160000118 лв. цена с ДДС
-
MEAT & DORIA 81768 ламбда сонда
ламбда сонда MEAT & DORIA 81768Продукт: ламбда сондаМарка: MEAT & DORIAПарт номер: 81768дължина на кабела [mm]: 600брой на щепселните контакти: 4брой на жичките (проводници): 4ламбда-сонда: подгрятламбда-сонда: регулираща сонда97 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 005 322 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 005 322Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 005 322обща дължина [mm]: 1450брой проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 100000177 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 006 027 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 006 027Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 006 027обща дължина [mm]: 565брой проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 160000наличен и като универсален артикул, вижте артикул-Nr.: 025898661599 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 986 505 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 986 505Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 986 505контакт/клема: конектора, може да се нуждае от регулиранеброй проводи: 4препоръчителен интервал за смяна [километри]: 160000126 лв. цена с ДДС
-
ENGITECH ENT600062 ламбда сонда
ламбда сонда ENGITECH ENT600062Продукт: ламбда сондаМарка: ENGITECHПарт номер: ENT600062дължина на кабела [mm]: 990ламбда-сонда: диагностична сондаброй проводи: 473 лв. цена с ДДС
-
DENSO DOX-0238 ламбда сонда
ламбда сонда DENSO DOX-0238Продукт: ламбда сондаМарка: DENSOПарт номер: DOX-0238качество: OEограничение за производител: DENSOмярка на резбата: M18x1.5дължина на кабела [mm]: 420брой на щепселните контакти: 4тегло [g]: 93175 лв. цена с ДДС
-
BOSCH 0 258 986 502 ламбда сонда
ламбда сонда BOSCH 0 258 986 502Продукт: ламбда сондаМарка: BOSCHПарт номер: 0 258 986 502контакт/клема: конектора, може да се нуждае от регулиранеброй проводи: 3препоръчителен интервал за смяна [километри]: 160000122 лв. цена с ДДС
Информация
✅ Ламбда сонда: | за всички автомобили |
✅ Ламбда сонда марки: | BOSCH, HELLA, PIERBURG, NGK, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO, VDO, DELPHI, METZGER, MAGNETI MARELLI |
✅ Ламбда сонда по VIN: | проверка по шаси за съвместимост с вашата кола |
✅ Поръчай ламбда сонда: | 0882919050 или онлайн |
✅ Доставка: | от днес за утре* за цялата страна |
✅ Еконт Експрес: | опция за преглед и наложен платеж |
✅ Авточасти: | AutoPower.BG |
Отзиви
FAQ: Често задавани въпроси
Има ли опция за преглед при поръчка на ламбда сонда?
Всички поръчки на ламбда сонда се изпращат с включена опция за преглед.
- Всички части са чисто нови в оригиналната си опаковка.
- За страната поръчките се доставят от фирма Еконт Експрес.
- Всички клиенти на AutoPower.BG получават 25% отстъпка от цената за доставка.
- Доставката до адрес на клиента или офис на Еконт Експрес е за сметка на получателя.
- Поръчка на ламбда сонда се заплаща при доставка чрез наложен платеж.
- При получаване на място от офис на AutoPower.BG в гр. София - НЕ се заплаща доставка.
Как да върна или заменя ламбда сонда?
Всяка поръчка за ламбда сонда може да бъде върната или заменена в срок от 14 дни.
- За целта, поръчката за ламбда сонда не трябва да е употребявана или монтирана.
- Със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена.
- В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме връщане на поръчката за ламбда сонда.
- При връщане на поръчката, клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.
- Поръчката се изпраща обратно от клиента до офис Еконт "Сухата река", гр. София или се връща на място в наш офис.
Как и кога ще получа поръчката на ламбда сонда?
Поръчки за ламбда сонда направени до 14:00ч. с потвърдена наличност от оператор се изпращат на същия ден.
- Доставят се на клиента на следващия работен ден от фирма Еконт Експрес.
- Поръчки на ламбда сонда направени в почивни дни се изпращат на първия работен ден.
- За да вземете поръчка от офис на AutoPower.BG, предварително трябва да я заявите по телефона, онлайн чат или през интернет страницата.
- Заявените части за закупуване от наш офис могат да се взимат след 16:00ч., като предварително трябва да са потвърдени от наш оператор.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна