Audi A6 Avant (4F5, C6) Audi A6 Avant (4F5, C6) - 2.0 TDI
136 коня - дизел
06.2005 - 08.2011
ИнформацияИнформация за автомобила
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Информация за ремъците Информация за ремъците
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Електроника Електроника
Консумативи Консумативи
Осветление Осветление
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Зъбчат ремък
Обороти при макс. мощност
Двигател BNA
4000 1/min
Обороти при макс. мощност
Двигател BRF
4000 1/min
Обороти при макс. мощност
Двигател CAGB
4200 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
1750 - 2500 1/min
Максимален въртящ момент
Двигател BNA
320 Nm
Максимален въртящ момент
Двигател BRF
320 Nm
Максимален въртящ момент
Двигател CAGB
350 Nm
Ход
95,50 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
81,00 мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Двигател BNA
5,980 мм
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Двигател BRF
5,980 мм
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Двигател CAGB
5,975 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,965 мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Степен на сгъстяване
Двигател BNA
18,50 :1
Степен на сгъстяване
Двигател BRF
18,50 :1
Степен на сгъстяване
Двигател CAGB
16,50 :1
Минимално налягане на маслото при празен ход
0,80 bar
Контролна температура 80° C
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100 мм
Допълнителна работа (планиране) на цилиндричната глава не се разрешава.
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
1,40 - 1,60 bar
Термостатът отваря при температура
87° - 102°
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
21,18 x 1613
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа обозначение
Двигател BNA
Помпа жигльор
Обработка на сместа обозначение
Двигател BRF
Помпа жигльор
Обработка на сместа обозначение
Двигател CAGB
Common Rail
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Вляво под арматурното табло.
photoicon
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BNA
730 - 930 1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател BRF
800 - 1000 1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател CAGB
730 - 930 1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател CAGB
730 - 930 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80 °C
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Кондициониране дизелови двигатели обороти
Двигател BNA
4800 - 5200 1/min
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре 10 газ на тласъци
Кондициониране дизелови двигатели обороти
Двигател BRF
4800 - 5200 1/min
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре 10 газ на тласъци
Кондициониране дизелови двигатели обороти
Двигател CAGB
2400 - 2600 1/min
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре 10 газ на тласъци
Кондициониране дизелови двигатели при рязко увеличаване на газта
10
Обороти, ограничавани от регулатора
Двигател BNA
4800 - 5200 1/min
Обороти, ограничавани от регулатора
Двигател BRF
4800 - 5200 1/min
Обороти, ограничавани от регулатора
Двигател CAGB
2400 - 2600 1/min
Режим на измерване
B
Измервателна сонда
1
Време за спиране
1 Секунда(и)
Време за мерене
0,5 сек.
Максимална стойност K
Двигател BNA
2,00 1/m
Максимална стойност K
Двигател BRF
1,50 1/m
Максимална стойност K
Двигател CAGB
1,00 1/m
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 205/60 R 16
2,50 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/60 R 16
2,70 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 225/50 R 17
2,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/50 R 17
2,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/55 R 16
2,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 225/55 R 16
2,00 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 245/40 R 18
2,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 245/40 R 18
2,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 245/45 R 17
2,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 245/45 R 17
2,00 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 205/60 R 16
2,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/60 R 16
3,10 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 225/50 R 17
2,00 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/50 R 17
2,70 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/55 R 16
2,70 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 225/55 R 16
2,00 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 245/40 R 18
2,00 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 245/40 R 18
2,70 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 245/45 R 17
2,50 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 245/45 R 17
2,00 bar
Ходова част размери
База
2841 - 2853 мм
Коловоз предни колела
1610 - 1616 мм
Коловоз задни колела
1617 - 1627 мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
PR. - номер 1LD, Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LG
30,00 мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
PR. - номер 1LH, PR. - номер 1ZL, Спирачен апарат FNR-G60
30,00 мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LT
25,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
PR. - номер 1LD, Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LG
27,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
PR. - номер 1LH, PR. - номер 1ZL, Спирачен апарат FNR-G60
27,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LT
22,00 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
PR. - номер 2ED, Спирачен апарат C41, PR. - номер 1KD
12,00 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
PR. - номер 1KW, PR. - номер 2EE, Спирачен апарат C43
22,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
PR. - номер 2ED, Спирачен апарат C41, PR. - номер 1KD
10,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
PR. - номер 1KW, PR. - номер 2EE, Спирачен апарат C43
20,00 мм
Дебелина на спирачната накладка преден мост
20,24 мм
Дебелина на спирачната накладка преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LT
19,50 мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
PR. - номер 2ED, Спирачен апарат C41, PR. - номер 1KD
16,90 мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
PR. - номер 1KW, PR. - номер 2EE, Спирачен апарат C43
17,46 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
Спирачен апарат FN3, без задна пластина, PR. - номер 1LT
3,00 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
4,00 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
3,00 мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1LD, Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LG
321,00 мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1LH, PR. - номер 1ZL, Спирачен апарат FNR-G60
347,00 мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LT
314,00 мм
Спирачен диск диаметър заден мост
PR. - номер 2ED, Спирачен апарат C41, PR. - номер 1KD
302,00 мм
Спирачен диск диаметър заден мост
PR. - номер 1KW, PR. - номер 2EE, Спирачен апарат C43
330,00 мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
60,00 мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LT
57,00 мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
41,00 мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
5750±750 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 5°
4700±700 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 15°
3250±450 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
2625±375 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
2150±350 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 35°
1450±250 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
1200±200 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 45°
1000±200 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
800±150 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
610±70 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
325±50 Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
190±40 Ohm
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12 волта
Капацитет на акумулатора
80 Ah
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
380 ампера
Алтернатор производител
VALEO
Заряден ток за алтернатора
180 ампера
Стартер производител
Bosch
Мощност на стартера
1,70 киловата
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Двигател BNA
3,80 литра
Двигателно масло с филтър
Двигател BRF
3,80 литра
Двигателно масло с филтър
Двигател CAGB
4,30 литра
Вискозност моторно масло
VW 507 00
SAE 5W-30
Вискозност моторно масло
VW 505 01
SAE 5W-30|SAE 5W-40
Вискозност моторно масло
VW 506 01
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Спецификация двигателно масло
VW 505 01
Спецификация двигателно масло
с противопрахов филтър
VW 507 00
Спецификация двигателно масло
Дълъг живот
VW 506 01|VW 507 00
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия 01X
3,00 литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия 01X
G 052 911 A2
Оригинално масло
Масло за автоматична скоростна кутия
Multitronic 01J, Ново запълване
7,50 литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Multitronic 01J, Количество за смяна
5,00 литра
зададени от производителя 4.50 - 5,00 литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Multitronic 01J
G 052 180 A2
Оригинално масло
Масло за сервоуправлението
0,90 литра
Спецификация масло за сервоуправлението
G 004 000 M2
Оригинално масло
Антифриз
8,50 литра
Спецификация охладителна течност
G 12 Plus
Спирачна течност при смяна
с автоматична скоростна кутия
1,00 литра
Спирачна течност при смяна
със скоростна кутия
1,15 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
510 - 550 грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
120 - 140 cm³
Спецификация охлаждащо масло
G 052 300 A2
Оригинално масло
Обем на резервоара за гориво
70 литра
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
с халогенни фарове
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Къси светлини
до 2008, с би-ксенон
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Къси светлини
от 2009 и нагоре, с би-ксенон
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Дълги светлини
до 2008, с халогенни фарове
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Дълги светлини
от 2009 и нагоре, с халогенни фарове
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Дълги светлини
до 2008, с би-ксенон
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Дълги светлини
от 2009 и нагоре, с би-ксенон
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Дълги светлини
от 2009 и нагоре, Дълги светлини с насочена лъч, с би-ксенон
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Светлини при завой
от 2009 и нагоре, с би-ксенон, с криволинейна светлина
H8 12V 35W PGJ19-1
photoicon
Светлини за дневно каране
от 2009 и нагоре, с халогенни фарове
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Оригинален детайл
Светлини за дневно каране
до 2008, с би-ксенон
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Светлини за дневно каране
от 2009 и нагоре, с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
с халогенни фарове
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Габарити
до 2008, с би-ксенон
W5W 12V 5W W2,1x9,5d blue
photoicon
Габарити
от 2009 и нагоре, с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Фарове за мъгла
до 2008
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Фарове за мъгла
от 2009 и нагоре
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Мигач преден
с халогенни фарове
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Мигач преден
с би-ксенон
PY21W 12V 21W BAU15s interference
photoicon
Мигач страничен
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Задни фарове
Мигач заден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задна светлина
Задни светлини с лампи с нажежаема жичка
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задна светлина
Задно осветление със светодиоди
LED
Оригинален детайл
Стоп
Задни светлини с лампи с нажежаема жичка
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Стоп
Задно осветление със светодиоди
LED
Оригинален детайл
Светлини за обратен ход
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Задни фарове за мъгла
Задни светлини с лампи с нажежаема жичка
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове за мъгла
Задно осветление със светодиоди
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Осветление на табелата с регистрационния номер
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Допълнителни стопове
LED
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Лампа за вратата
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Лампа в багажника
Festoon 12V 6W SV8,5 (11x35)
photoicon
Лампа при качване
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Лампа за подовото пространство
LED
Оригинален детайл
Лампа за четене
T5W 12V 5W BA9s
photoicon
Лампа на жабката
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
Двигател BNA
всички 120.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
Двигател BRF
всички 120.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
до 2009, Двигател CAGB
всички 180.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
от 2010 и нагоре, Двигател CAGB
всички 210.000 km
Обтяжна ролка управление на двигателя - интервал за смяна
Двигател BNA
всички 240.000 km
Обтяжна ролка управление на двигателя - интервал за смяна
Двигател BRF
всички 240.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 90.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 60.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
с биодизел
всички 30.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
до 2006
на всеки 2 години
Спирачна течност интервал за смяна
от 2007 и нагоре
първо след 3 години, след това на всеки 2 години
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
Multitronic 01J
всички 60.000 km
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 15.000 km / веднъж годишно
Моторно масло и филтър интервал за смяна
Дълъг живот
съгл. сервизен индикатор
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Компенсация на пепелната маса интервал
Двигател BRF
първо на 150.000 km, , след това всеки 30.000 km
при достигане на граничната стойност 60 грама сменете филтъра за твърди частици в дизела.
Компенсация на пепелната маса интервал
Двигател CAGB
първо на 180.000 km , след това всеки 30.000 km
при достигане на граничната стойност 60 грама сменете филтъра за твърди частици в дизела.