Биелни лагери за кола на ниска цена - онлайн магазин


Биелни лагери Audi
Биелни лагери Alfa Romeo
Биелни лагери BMW
Биелни лагери Mercedes-Benz
Биелни лагери VW
Биелни лагери Opel
Биелни лагери Citroen
Биелни лагери Renault
Биелни лагери Peugeot
Биелни лагери Fiat
Биелни лагери Ford
Биелни лагери Seat
Биелни лагери Skoda
Биелни лагери Toyota
Биелни лагери Volvo
Биелни лагери Autobianchi
Биелни лагери Cadillac
Биелни лагери Chevrolet
Биелни лагери CHRYSLER
Биелни лагери Dacia
Биелни лагери Daewoo
Биелни лагери Daihatsu
Биелни лагери Dodge
Биелни лагери Honda
Биелни лагери Hyundai
Биелни лагери Infiniti
Биелни лагери Jaguar
Биелни лагери Jeep
Биелни лагери Kia
Биелни лагери Lada
Биелни лагери Lancia
Биелни лагери Land Rover
Биелни лагери Lexus
Биелни лагери Lotus
Биелни лагери Mazda
Биелни лагери MG
Биелни лагери Mini
Биелни лагери Mitsubishi
Биелни лагери Nissan
Биелни лагери Porsche
Биелни лагери Rover
Биелни лагери Saab
Биелни лагери Smart
Биелни лагери Subaru
Биелни лагери Suzuki
Биелни лагери - MAHLE, Goetze, Kolbenschmidt
Устройство и начин на работа
Биелни лагери - MAHLE, Goetze, Kolbenschmidt - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Тези лагери са или цилиндрични, или са направени от две части, които образуват корпус. Компоненти като коляновия и разпределителния вал се въртят върху обикновени лагери, поддържани от филм от масло. Маслото се подава под налягане от помпата за двигателно масло.
Носещата конструкция варира в зависимост от предназначението: запас, висока производителност и състезания и тук има твърде много вариации за задълбочена дискусия. Като цяло има биметални и триметални лагери. И двете имат облицовъчен материал, приложен върху твърда и поддържаща стоманена подложка. Биметалните лагери имат облицовка от алуминиева сплав. Сплавта може да бъде укрепена с други метали, а най-новите сплави съдържат силикон, което значително увеличава повърхностната твърдост. Алуминиевите сплави със силикон са силно устойчиви на припадъци. Триметалните биелни лагери имат междинен слой от медна лагерна сплав и наслагване от оловно-калаено-медна сплав. Те имат здравината, устойчивостта на умора и натрапчивостта (способността да се вграждат твърди частици като мръсотия и отломки, които иначе биха се поставили между лагера и списанието, причинявайки износване на журнала), което е правилната комбинация за много приложения.
Отворите в цилиндровия блок са прецизно обработени, за да приемат лагерите на двигателя. Лагерите на разпределителния вал и балансиращия вал са цилиндрични и се притискат в отворите. Основните и отворите на лагера на пръта са разделени, като долната половина на отвора е известна като капачката. Основните и съединителните лагери се наричат вложки, които се вписват в „седла“ на лагери, образувани от горната половина на отворите в блока и свързващите пръти и капачките. Когато е необходимо, биелните лагери имат отвори за масло, които трябва да се подравняват с маслените канали в блока, а някои могат да имат маслени канали. Основният лагер на тягата е с фланци, където контактува с повърхността на тягата на коляновия вал. Половинките на коляновия вал и свързващите пръти имат определено количество материал, който се простира над линията на разделяне на отвора, когато е поставен в седлото, което е известно като носеща „смачкване“. Това гарантира, че лагерите ще бъдат напълно седнали в отворите, когато капачките са затегнати по спецификация.
За оптимална работа и дълъг живот лагерите на двигателя трябва да имат нужното количество хлабина. Това хлабина е разликата между диаметъра на вала и диаметъра на инсталирания лагер и обикновено е между 0,001 ”и 0,0035”. Просветът на лагера на главния и съединителния прът може да се провери с коляновия вал, инсталиран с помощта на Plastigage, но по-прецизно измерване може да се постигне чрез измерване на диаметъра на списанието с микрометър и инсталирания диаметър на лагера с отвор на отвора и изваждане на размера на микрометъра от отвора габаритни размери. Ако хлабината е прекомерна и коляновият вал е износен, това може да бъде заземено по-ниско и да се използват подходящите лагери с малък размер. Въпреки това, главните или отворите на корпуса на съединителния прът също могат да бъдат по-големи от спецификациите, което изисква блока да бъде подравнен, отклонен или големите краища на свързващите пръти да бъдат възстановени.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











