Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Биелни лагери за кола на ниска цена - онлайн магазин

Биелни лагери
Пазарувай онлайн 24/7

Биелни лагери - MAHLE, Goetze, Kolbenschmidt

Устройство и начин на работа

Биелни лагери - MAHLE, Goetze, Kolbenschmidt - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Тези лагери са или цилиндрични, или са направени от две части, които образуват корпус. Компоненти като коляновия и разпределителния вал се въртят върху обикновени лагери, поддържани от филм от масло. Маслото се подава под налягане от помпата за двигателно масло.

Носещата конструкция варира в зависимост от предназначението: запас, висока производителност и състезания и тук има твърде много вариации за задълбочена дискусия. Като цяло има биметални и триметални лагери. И двете имат облицовъчен материал, приложен върху твърда и поддържаща стоманена подложка. Биметалните лагери имат облицовка от алуминиева сплав. Сплавта може да бъде укрепена с други метали, а най-новите сплави съдържат силикон, което значително увеличава повърхностната твърдост. Алуминиевите сплави със силикон са силно устойчиви на припадъци. Триметалните биелни лагери имат междинен слой от медна лагерна сплав и наслагване от оловно-калаено-медна сплав. Те имат здравината, устойчивостта на умора и натрапчивостта (способността да се вграждат твърди частици като мръсотия и отломки, които иначе биха се поставили между лагера и списанието, причинявайки износване на журнала), което е правилната комбинация за много приложения.

Отворите в цилиндровия блок са прецизно обработени, за да приемат лагерите на двигателя. Лагерите на разпределителния вал и балансиращия вал са цилиндрични и се притискат в отворите. Основните и отворите на лагера на пръта са разделени, като долната половина на отвора е известна като капачката. Основните и съединителните лагери се наричат ​​вложки, които се вписват в „седла“ на лагери, образувани от горната половина на отворите в блока и свързващите пръти и капачките. Когато е необходимо, биелните лагери имат отвори за масло, които трябва да се подравняват с маслените канали в блока, а някои могат да имат маслени канали. Основният лагер на тягата е с фланци, където контактува с повърхността на тягата на коляновия вал. Половинките на коляновия вал и свързващите пръти имат определено количество материал, който се простира над линията на разделяне на отвора, когато е поставен в седлото, което е известно като носеща „смачкване“. Това гарантира, че лагерите ще бъдат напълно седнали в отворите, когато капачките са затегнати по спецификация.

За оптимална работа и дълъг живот лагерите на двигателя трябва да имат нужното количество хлабина. Това хлабина е разликата между диаметъра на вала и диаметъра на инсталирания лагер и обикновено е между 0,001 ”и 0,0035”. Просветът на лагера на главния и съединителния прът може да се провери с коляновия вал, инсталиран с помощта на Plastigage, но по-прецизно измерване може да се постигне чрез измерване на диаметъра на списанието с микрометър и инсталирания диаметър на лагера с отвор на отвора и изваждане на размера на микрометъра от отвора габаритни размери. Ако хлабината е прекомерна и коляновият вал е износен, това може да бъде заземено по-ниско и да се използват подходящите лагери с малък размер. Въпреки това, главните или отворите на корпуса на съединителния прът също могат да бъдат по-големи от спецификациите, което изисква блока да бъде подравнен, отклонен или големите краища на свързващите пръти да бъдат възстановени.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Tintirimintiri Alabalanica
Tintirimintiri Alabalanica
27 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Viktor Cane
Viktor Cane
26 January 2021
добре направено,доволен клиент съм.Браво-винаги може да се желае още. G
Валентин Дойчинов
Валентин Дойчинов
26 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Denis Fevzi
Denis Fevzi
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Plamen Petrov
Plamen Petrov
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Petko Danov
Petko Danov
21 January 2021