Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Биелни лагери за кола на ниска цена - онлайн магазин

Биелни лагери
Пазарувай онлайн 24/7

Биелни лагери - MAHLE, Goetze, Kolbenschmidt

Устройство и начин на работа

Биелни лагери - MAHLE, Goetze, Kolbenschmidt - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Тези лагери са или цилиндрични, или са направени от две части, които образуват корпус. Компоненти като коляновия и разпределителния вал се въртят върху обикновени лагери, поддържани от филм от масло. Маслото се подава под налягане от помпата за двигателно масло.

Носещата конструкция варира в зависимост от предназначението: запас, висока производителност и състезания и тук има твърде много вариации за задълбочена дискусия. Като цяло има биметални и триметални лагери. И двете имат облицовъчен материал, приложен върху твърда и поддържаща стоманена подложка. Биметалните лагери имат облицовка от алуминиева сплав. Сплавта може да бъде укрепена с други метали, а най-новите сплави съдържат силикон, което значително увеличава повърхностната твърдост. Алуминиевите сплави със силикон са силно устойчиви на припадъци. Триметалните биелни лагери имат междинен слой от медна лагерна сплав и наслагване от оловно-калаено-медна сплав. Те имат здравината, устойчивостта на умора и натрапчивостта (способността да се вграждат твърди частици като мръсотия и отломки, които иначе биха се поставили между лагера и списанието, причинявайки износване на журнала), което е правилната комбинация за много приложения.

Отворите в цилиндровия блок са прецизно обработени, за да приемат лагерите на двигателя. Лагерите на разпределителния вал и балансиращия вал са цилиндрични и се притискат в отворите. Основните и отворите на лагера на пръта са разделени, като долната половина на отвора е известна като капачката. Основните и съединителните лагери се наричат ​​вложки, които се вписват в „седла“ на лагери, образувани от горната половина на отворите в блока и свързващите пръти и капачките. Когато е необходимо, биелните лагери имат отвори за масло, които трябва да се подравняват с маслените канали в блока, а някои могат да имат маслени канали. Основният лагер на тягата е с фланци, където контактува с повърхността на тягата на коляновия вал. Половинките на коляновия вал и свързващите пръти имат определено количество материал, който се простира над линията на разделяне на отвора, когато е поставен в седлото, което е известно като носеща „смачкване“. Това гарантира, че лагерите ще бъдат напълно седнали в отворите, когато капачките са затегнати по спецификация.

За оптимална работа и дълъг живот лагерите на двигателя трябва да имат нужното количество хлабина. Това хлабина е разликата между диаметъра на вала и диаметъра на инсталирания лагер и обикновено е между 0,001 ”и 0,0035”. Просветът на лагера на главния и съединителния прът може да се провери с коляновия вал, инсталиран с помощта на Plastigage, но по-прецизно измерване може да се постигне чрез измерване на диаметъра на списанието с микрометър и инсталирания диаметър на лагера с отвор на отвора и изваждане на размера на микрометъра от отвора габаритни размери. Ако хлабината е прекомерна и коляновият вал е износен, това може да бъде заземено по-ниско и да се използват подходящите лагери с малък размер. Въпреки това, главните или отворите на корпуса на съединителния прът също могат да бъдат по-големи от спецификациите, което изисква блока да бъде подравнен, отклонен или големите краища на свързващите пръти да бъдат възстановени.



Прочети повече

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Sergey Sidenko
Sergey Sidenko
15 June 2021
star star star star star
Ако искате да ви пратят вече монтирани части или използвани части, после при опит да ги върнете да ви кажат, извинете ама няма как да вземем стока, която вие сте монтирали. Силно ви препоръчвам да поръчате от тук. Обичайните коментари от сорта че сте лъжец и че няма как те да са направили грешката очаквайте като бонус.
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте г-н Бекир, ако сте получили монтирана стока, както твърдите сте имали опция за преглед при която сте могли да я откажете в Еконт. Всекидневно имаме случаи в които клиент монтира дадена стока и след това иска да я върне поради не качествено направена автомобилна диагностика. Съжалявям, че сте останали с лошо впечатление за нас, но няма как да върнете стока, която има следи от монтаж. Ако има някакъв проблем със изпратена стока от нас, то проблемът трябва да бъде констатиран на опция за преглед, а не след като вече сте напуснали офиса на Еконт.
G
Yuner Bekir
Yuner Bekir
15 June 2021
star star star star star
Никога не съм имал проблеми!
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте, колегите винаги звънят преди да изпратят поръчката и най-вероятно са Ви събудили ;) За съжаление операторите не следят и не отговарят на коментарите и няма как да се съобразят с вашето искане. Обмисляме да направим поле за Ваш коментар към поръчката при завършване за да може да се съобразим с клиентите и желанията им. Поздрави Авточасти AutoPower.BG
G
ivajlo atanasov
ivajlo atanasov
15 June 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Stefka Georgieva
Stefka Georgieva
15 June 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Sasho Kirilov
Sasho Kirilov
15 June 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
dimitar dimitrov
dimitar dimitrov
14 June 2021