Вакуум помпа за кола на ниска цена - онлайн магазин


Вакуум помпа Audi
Вакуум помпа Alfa Romeo
Вакуум помпа BMW
Вакуум помпа Mercedes-Benz
Вакуум помпа VW
Вакуум помпа Opel
Вакуум помпа Citroen
Вакуум помпа Renault
Вакуум помпа Peugeot
Вакуум помпа Fiat
Вакуум помпа Ford
Вакуум помпа Seat
Вакуум помпа Skoda
Вакуум помпа Toyota
Вакуум помпа Volvo
Вакуум помпа Chevrolet
Вакуум помпа CHRYSLER
Вакуум помпа Dacia
Вакуум помпа Daewoo
Вакуум помпа Daihatsu
Вакуум помпа Honda
Вакуум помпа Hyundai
Вакуум помпа Infiniti
Вакуум помпа Jaguar
Вакуум помпа Jeep
Вакуум помпа Kia
Вакуум помпа Lancia
Вакуум помпа Land Rover
Вакуум помпа Lexus
Вакуум помпа Mazda
Вакуум помпа Mini
Вакуум помпа Mitsubishi
Вакуум помпа Nissan
Вакуум помпа Porsche
Вакуум помпа Rover
Вакуум помпа Saab
Вакуум помпа Smart
Вакуум помпа Subaru
Вакуум помпа Suzuki
Вакуум помпа Aston Martin
Вакуум помпа Autobianchi
Вакуум помпа Bentley
Вакуум помпа Bugatti
Вакуум помпа Buick
Вакуум помпа Cadillac
Вакуум помпа Dodge
Вакуум помпа УАЗ
Вакуум помпа Ferrari
Вакуум помпа Great Wall
Вакуум помпа Hummer
Вакуум помпа Lada
Вакуум помпа Lamborghini
Вакуум помпа Lincoln
Вакуум помпа Lotus
Вакуум помпа Maserati
Вакуум помпа MG
Вакуум помпа Moskvich
Вакуум помпа Pontiac
Вакуум помпа Rolls-Royce
Вакуум помпа SsangYong
Вакуум помпа Tesla
Вакуум помпа Trabant
Вакуум помпа Vauxhall
Вакуум помпа за кола - Pierburg, Wahler, BOSCH, Topran, Vaico
Устройство и начин на работа
Вакуум помпа за кола - Pierburg, BOSCH, Wahler, Topran, Vaico - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Необходим компонент на автомобил с дизелов двигател с компоненти, работещи с вакуум. Тези компоненти обикновено включват усилвател на спирачната сила и задвижващите механизми в системата HVAC (отопление, вентилация и климатизация). Може да бъде с възвратно-постъпателна диафрагма или с въртяща се лопатка и да се задвижва директно от компонент на двигателя като разпределителния вал или задвижвания колан.
Системите използват изобилния, който се предлага с дроселирани двигатели с вътрешно горене като бензинови 4-циклични двигатели. Вакуумът на колектора се създава чрез движение на буталото върху хода на всмукването и ограничаване на въздушния поток през отвора на газта. Налягането е най-високо, когато дроселът е почти затворен, например на празен ход или при ниски скорости, и пада до нула при отваряне на газта при широко отворено ускорение. Въпреки това дизеловите двигатели нямат дроселни клапани и не произвеждат вакуум; изходната мощност се контролира чрез промяна на количеството гориво, което се впръсква в цилиндрите.
Усилвателят на усилващата спирачка съдържа диафрагма, която разделя двете половини на корпуса на усилвателя. Когато спирачките не се задействат, диафрагмата остава във фиксирано положение, защото има вакуум от всяка страна. Когато се задействат спирачките, атмосферното налягане запълва камерата от страната на защитната стена на диафрагмата, създавайки разлика в налягането, която осигурява усилването на мощността.
Много климатични системи използват вакуумни двигатели за контрол на температурата и въздушния поток. Източникът на вакуум е свързан към резервоар, който от своя страна е свързан с контролния панел на таблото. Когато водачът избира желаната температура и посока на въздушния поток на контролния панел. Насочва към подходящите вакуумни двигатели и контролния клапан на нагревателя. Контролният вентил на нагревателя контролира потока на горещата охлаждаща течност през сърцевината на нагревателя. Помпите работят със смесен вход, която контролира количеството въздух, преминаващ през ядрото на нагревателя, и вратата за режим, която насочва въздушния поток към пода, през отворите за тире и към размразяването.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































