Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Вакуум помпа за кола на ниска цена - онлайн магазин

Вакуум помпа за кола
Пазарувай онлайн 24/7

Вакуум помпа за кола - Pierburg, Wahler, BOSCH, Topran, Vaico

Устройство и начин на работа

Вакуум помпа за кола - Pierburg, BOSCH, Wahler, Topran, Vaico - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Необходим компонент на автомобил с дизелов двигател с компоненти, работещи с вакуум. Тези компоненти обикновено включват усилвател на спирачната сила и задвижващите механизми в системата HVAC (отопление, вентилация и климатизация). Може да бъде с възвратно-постъпателна диафрагма или с въртяща се лопатка и да се задвижва директно от компонент на двигателя като разпределителния вал или задвижвания колан.

Системите използват изобилния, който се предлага с дроселирани двигатели с вътрешно горене като бензинови 4-циклични двигатели. Вакуумът на колектора се създава чрез движение на буталото върху хода на всмукването и ограничаване на въздушния поток през отвора на газта. Налягането е най-високо, когато дроселът е почти затворен, например на празен ход или при ниски скорости, и пада до нула при отваряне на газта при широко отворено ускорение. Въпреки това дизеловите двигатели нямат дроселни клапани и не произвеждат вакуум; изходната мощност се контролира чрез промяна на количеството гориво, което се впръсква в цилиндрите.

Усилвателят на усилващата спирачка съдържа диафрагма, която разделя двете половини на корпуса на усилвателя. Когато спирачките не се задействат, диафрагмата остава във фиксирано положение, защото има вакуум от всяка страна. Когато се задействат спирачките, атмосферното налягане запълва камерата от страната на защитната стена на диафрагмата, създавайки разлика в налягането, която осигурява усилването на мощността.

Много климатични системи използват вакуумни двигатели за контрол на температурата и въздушния поток. Източникът на вакуум е свързан към резервоар, който от своя страна е свързан с контролния панел на таблото. Когато водачът избира желаната температура и посока на въздушния поток на контролния панел. Насочва към подходящите вакуумни двигатели и контролния клапан на нагревателя. Контролният вентил на нагревателя контролира потока на горещата охлаждаща течност през сърцевината на нагревателя. Помпите работят със смесен вход, която контролира количеството въздух, преминаващ през ядрото на нагревателя, и вратата за режим, която насочва въздушния поток към пода, през отворите за тире и към размразяването.



Прочети повече

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mitko Videnov
Mitko Videnov
20 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Георги Павлов
Георги Павлов
19 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Валери Маринов
Валери Маринов
19 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Petko Dimitrov
Petko Dimitrov
19 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Радослав Гаджев
Радослав Гаджев
19 September 2021
star star star star star
Доволен съм от цени и асортимент, моята кола го харесва G
Vlado Nikolov
Vlado Nikolov
18 September 2021