Воден радиатор за кола на ниска цена - онлайн магазин


Воден радиатор Audi
Воден радиатор Alfa Romeo
Воден радиатор BMW
Воден радиатор Mercedes-Benz
Воден радиатор VW
Воден радиатор Opel
Воден радиатор Citroen
Воден радиатор Renault
Воден радиатор Peugeot
Воден радиатор Fiat
Воден радиатор Ford
Воден радиатор Seat
Воден радиатор Skoda
Воден радиатор Toyota
Воден радиатор Volvo
Воден радиатор Chevrolet
Воден радиатор CHRYSLER
Воден радиатор Dacia
Воден радиатор Daewoo
Воден радиатор Daihatsu
Воден радиатор Honda
Воден радиатор Hyundai
Воден радиатор Infiniti
Воден радиатор Jaguar
Воден радиатор Jeep
Воден радиатор Kia
Воден радиатор Lancia
Воден радиатор Land Rover
Воден радиатор Lexus
Воден радиатор Mazda
Воден радиатор Mini
Воден радиатор Mitsubishi
Воден радиатор Nissan
Воден радиатор Porsche
Воден радиатор Rover
Воден радиатор Saab
Воден радиатор Smart
Воден радиатор Subaru
Воден радиатор Suzuki
Воден радиатор Aston Martin
Воден радиатор Autobianchi
Воден радиатор Bentley
Воден радиатор Bugatti
Воден радиатор Buick
Воден радиатор Cadillac
Воден радиатор Dodge
Воден радиатор УАЗ
Воден радиатор Ferrari
Воден радиатор Great Wall
Воден радиатор Hummer
Воден радиатор ISUZU
Воден радиатор Lada
Воден радиатор Lamborghini
Воден радиатор Lincoln
Воден радиатор Lotus
Воден радиатор Maserati
Воден радиатор MG
Воден радиатор Moskvich
Воден радиатор Pontiac
Воден радиатор Rolls-Royce
Воден радиатор SsangYong
Воден радиатор Tesla
Воден радиатор Trabant
Воден радиатор Vauxhall
Воден радиатор - International, Valeo, Nissens, Behr, NRF, Thermotec
Устройство и начин на работа
Воден радиатор - International, Valeo, Nissens, Behr, NRF, Thermotec - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Двигателят във вашия автомобил създава топлина, която се трансформира в механичната енергия, която ви движи по пътя. Обаче само около 1/3 от генерираната топлина всъщност се превръща в енергия, още 1/3 излиза от задната тръба, а останалите 1/3 се поглъщат от металните части на двигателя. По-голямата част от последната част трябва да се разсее или да се получат сериозни повреди на двигателя. Охлаждащата система поглъща топлината и след това я изтласква през радиатора, който действа като топлообменник, прехвърляйки топлина от охлаждащата течност на двигателя, преминаваща през него, към въздуха, който се издишва през него.
Типичният воден радиатор има централно ядро от перки и тръби, с входящ резервоар от едната страна и изходящ резервоар от другата. Повечето радиатори имат алуминиеви ядра с пластмасови или алуминиеви резервоари, но има и медни / месингови радиатори. Радиаторът е монтиран в предната част на автомобила, където е изложен на въздушен поток през решетката. Топлоносителят тече от двигателя и през основните тръби, където перките абсорбират топлината и я пренасят във въздуха. Колкото по-бързо перките отвеждат топлината от тръбите и я изтласкват, толкова по-ефективно функционира системата.
Най-често срещаният тип повреда на радиатора е теч. Алуминиевите / пластмасови радиатори обикновено изтичат в кръстовището на сърцевината и резервоарите, поради износено уплътнение и медни месингови радиатори могат да изтекат по шевовете. Скалите и остатъците от въздуха могат да пробият основните тръби и да причинят теч. Течовете също могат да бъдат причинени от корозия. Елементите и пътната сол могат да ерозират външността на радиатора, а старата изтощена охлаждаща течност може да позволи вътрешността да корозира. Вътрешната корозия и външните отпадъци също могат да намалят ефективността на радиатора. Ако течът не е очевиден и не може да бъде визуално открит, охлаждащата система трябва да се тества.
Вътрешната корозия и натрупването на котлен камък могат да запушат малките канали на охлаждащата течност във водния радиатор, а остатъците, които се събират от външната страна на радиатора, могат да повредят деликатните перки и да предотвратят въздушния поток през радиатора. И двата вида ограничения ще предотвратят прехвърлянето на топлина от охлаждащата течност към въздуха, което може да доведе до прегряване на двигателя. Външните ограничения могат да бъдат премахнати от сърцевината и внимателно понякога крехките перки могат да се изправят, за да се осигури въздушен поток. Тръбите, които са включени вътрешно, могат да бъдат намерени с инфрачервен термометър. Запушените тръби ще бъдат по-студени от другите области, когато двигателят работи.
Малки течове могат да бъдат залепени чрез спояване, запояване или заваряване, а промиването на охлаждащата система може да премахне отлагания и утайки, но за най-ефективен ремонт радиаторът трябва да бъде заменен. Всички наши заместващи радиатори са създадени, за да отговарят или надвишават спецификациите на OEM, като се използват първокласни материали на модерно производствено оборудване. Можете да бъдете сигурни в прецизно монтиране за лесна инсталация и оптимална работа на охладителната система. И получавате това качество на цена, далеч под тази, която бихте платили при дилъра. Плюс това разполагаме с необходимите компоненти, които са ви необходими за завършване на ремонта, включително капачките на радиатора и петите.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































