Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Често задавани въпроси и отговори

Пазарувай онлайн 24/7

Нови ли са продуктите, които продаваме?

Всички изложени продукти в онлайн магазин AutoPower.BG са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Мога ли да заменя или върна поръчката си?

Всяка една закупена стока от онлайн магазин AutoPower.BG може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.

За целта стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена. В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме върнатата стока. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?

Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до адрес или конкретен офис, удобен за клиента. Стока може да се получава и от офиса на AutoPower.BG в гр. София, на адрес ул. Тодорини кукли № 4 с предварителна заявка.

В случай, че дадена стока не е налична, AutoPower.BG запазва правото си да удължи срока на доставка и да променя цената, като предварително уведомява клиента.

За повече информация прочетете страницата: "ДОСТАВКА".

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?

Плащането на стоки, закупени от нашия магазин става чрез наложен платеж в момента на доставката, по банков път или в брой в офиса ни в гр. София.

Поръчките с доставка за чужбина се заплащат предварително с дебитна/кредитна карта или по банков път на фирмената ни сметка. Транзакцията се извършва от Банка ДСК. Авточасти AutoPower.BG няма достъп до данните за вашата дебитна/кредитна карта.

Може ли закупената стока да бъде рекламирана?

Всяка стока може да бъде рекламирана в установения срок на производителя.

За целта се попълва протокол от лицензиран автосервиз, в който е монтирана стоката. Стоката заедно с протокола се изпраща при производителя, който в срок до 30 работни дни трява да представи решение дали одобрява рекламацията и дали ще възстанови заплатената сума или ще извърши замяна на стоката с нова.

Може ли поръчката ми да бъде отказана?

Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги немогат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури? Регистрирани ли сте по ЗДДС?

Издаваме фактури и сме регистрирани по ЗДДС.

В цената на продуктите включено ли е ДДС?

Да. В цената на всички продукти е включено ДДС.

Какви права имам като потребител?

Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП). На този адрес: http://www.kzp.bg/ можете да намерите подробна информация.

Онлайн чат
Офлайн
Телефон
Адрес

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Denis Fevzi
Denis Fevzi
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Plamen Petrov
Plamen Petrov
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Petko Danov
Petko Danov
21 January 2021
Изключително доволен G
Любим Любенов
Любим Любенов
21 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Brigel Anton
Brigel Anton
21 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
ivaylo terzysky
ivaylo terzysky
20 January 2021