Въпроси и отговори

Нови ли са продуктите, които продаваме?

Всички изложени продукти в онлайн магазин AutoPower.BG са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Мога ли да заменя или върна поръчката си?

Всяка една закупена стока от онлайн магазин AutoPower.BG може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.
За целта стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид. В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме върнатата стока. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?

Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до адрес или конкретен офис, удобен за клиента. Стока може да се получава и от офиса на AutoPower.BG в гр. София, на адрес ул. Тодорини кукли № 4.
В случай, че дадена стока не е налична, AutoPower.BG запазва правото да удължи срока на доставка, като предупреждава клиента за забавянето.
За повече информация прочетете страницата: "ДОСТАВКА".

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?

Плащането на стоки, закупени от нашия онлайн магазин става по банков път, чрез наложен платеж в момента на доставката или в брой в офиса ни в гр. София.

Може ли поръчката ми да бъде отказана?

Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги немогат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури? Регистрирани ли сте по ЗДДС?

Издаваме фактури и сме регистрирани по ЗДДС. При получаване на стока с фактура ПАЗЕТЕ РАЗПИСКАТА ЗА ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД. Тя заменя касовия бон към фактурата!

Какви права имам като потребител? Закон за защита на потребителите (ЗЗП)

Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП).
На този адрес: http://www.kzp.bg можете да намерите подробна информация.