Въпроси и отговори

Нови ли са продуктите, които продаваме?

Всички изложени продукти в онлайн магазин AutoPower.BG са чисто НОВИ, неупотребявани и в оригиналната си опаковка.

Мога ли да заменя или върна поръчката си?

Всяка една закупена стока от онлайн магазин AutoPower.BG може да бъде заменена или върната в законоустановения срок от 14 дни.
За целта стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид. В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме върнатата стока. При връщане на стоката клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.

Как и кога се доставят поръчаните продукти?

Всички пратки се доставят с куриерска фирма Еконт до адрес или конкретен офис, удобен за клиента. Стока може да се получава и от офиса на AutoPower.BG в гр. София, на адрес ул. Тодорини кукли № 4.
В случай, че дадена стока не е налична, AutoPower.BG запазва правото да удължи срока на доставка, като предупреждава клиента за забавянето.
За повече информация прочетете страницата: "ДОСТАВКА".

Как и кога се заплащат продуктите, които съм поръчал?

Плащането на стоки, закупени от нашия онлайн магазин става по банков път, чрез наложен платеж в момента на доставката или в брой в офиса ни в гр. София. Поръчките с доставка за чужбина се заплащат предварително с дебитна/кредитна карта или по банков път на фирмената ни сметка. Транзакцията се извършва от Банка ДСК. Авточасти AutoPower.BG няма достъп до данните за вашата дебитна/кредитна карта.

Може ли закупената стока да бъде рекламирана?

Всяка стока може да бъде рекламирана в установения срок на производителя. За целта се попълва протокол от лицензиран автосервиз, в който е монтирана стоката. Стоката заедно с протокола се изпраща при производителя, който в срок до 30 работни дни трява да представи решение дали одобрява рекламацията и дали ще възстанови заплатената сума или ще извърши замяна на стоката с нова.

Може ли поръчката ми да бъде отказана?

Да, поръчката Ви може да бъде отказана, в случай че избраната от вас стока не е налична и нашите колеги немогат да предложат алтернативна.

Издавате ли фактури? Регистрирани ли сте по ЗДДС?

Издаваме фактури и сме регистрирани по ЗДДС.

В цената на продуктите включено ли е ДДС?

Да. В цената на всички продукти е включено ДДС.

Какви права имам като потребител? Закон за защита на потребителите (ЗЗП)

Всички потребители ползват протекцията на закона за защита на потребителите (ЗЗП).
На този адрес: http://www.kzp.bg можете да намерите подробна информация.