Запалителна бобина за кола на ниска цена - онлайн магазин


Запалителна бобина Audi
Запалителна бобина Alfa Romeo
Запалителна бобина BMW
Запалителна бобина Mercedes-Benz
Запалителна бобина VW
Запалителна бобина Opel
Запалителна бобина Citroen
Запалителна бобина Renault
Запалителна бобина Peugeot
Запалителна бобина Fiat
Запалителна бобина Ford
Запалителна бобина Seat
Запалителна бобина Skoda
Запалителна бобина Toyota
Запалителна бобина Volvo
Запалителна бобина Chevrolet
Запалителна бобина CHRYSLER
Запалителна бобина Dacia
Запалителна бобина Daewoo
Запалителна бобина Daihatsu
Запалителна бобина Honda
Запалителна бобина Hyundai
Запалителна бобина Infiniti
Запалителна бобина Jaguar
Запалителна бобина Jeep
Запалителна бобина Kia
Запалителна бобина Lancia
Запалителна бобина Land Rover
Запалителна бобина Lexus
Запалителна бобина Mazda
Запалителна бобина Mini
Запалителна бобина Mitsubishi
Запалителна бобина Nissan
Запалителна бобина Porsche
Запалителна бобина Rover
Запалителна бобина Saab
Запалителна бобина Smart
Запалителна бобина Subaru
Запалителна бобина Suzuki
Запалителна бобина Aston Martin
Запалителна бобина Autobianchi
Запалителна бобина Bentley
Запалителна бобина Bugatti
Запалителна бобина Buick
Запалителна бобина Cadillac
Запалителна бобина Dodge
Запалителна бобина УАЗ
Запалителна бобина Ferrari
Запалителна бобина Great Wall
Запалителна бобина Hummer
Запалителна бобина Lada
Запалителна бобина Lamborghini
Запалителна бобина Lincoln
Запалителна бобина Lotus
Запалителна бобина Maserati
Запалителна бобина MG
Запалителна бобина Moskvich
Запалителна бобина Pontiac
Запалителна бобина Rolls-Royce
Запалителна бобина SsangYong
Запалителна бобина Tesla
Запалителна бобина Trabant
Запалителна бобина Vauxhall
Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla
Устройство и начин на работа
Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Запалителната бобина преобразува 12 волта, доставени от акумулатора и системата за зареждане на автомобила, в 15 000 - 40 000 волта, необходими за прескачане на пролуката между електродите на свещта и запалване на сместа въздух / гориво в цилиндрите. Това е връзката между първичните и вторичните вериги в запалителната система. Първичната верига с ниско напрежение включва акумулаторната система и системата за зареждане, превключвателя за запалване, задействащото устройство и първичните намотки на бобината, докато вторичната верига се състои от вторичните намотки на бобината, оловото за високо напрежение и капачката на разпределителя и ротора на системите за запалване на разпределителя, и проводниците на свещта и запалителните свещи. Ако се нуждаете от заместваща запалителна бобина, ние имаме бобини и свързани компоненти за всички видове системи за запалване, включително точката на прекъсване и електронни дистрибуторни запалвания, DIS (разделителни запалителни системи) и COP (Coil On Plug) и CNP (намотка Near Plug) системи.
Типичната запалителна бобина съдържа две намотки от изолирана медна жица, първичната и вторичната, обвита около желязна сърцевина, вътре в пластмасов, епоксиден или полимерен корпус. Няколкостотин намотки от по-дебелия първичен проводник с диаметър приблизително 0,030 ”(0,75 мм) обграждат сърцевината. По-тънката вторична жица с диаметър приблизително 0,025 ”(0,63 мм) обгражда желязната сърцевина с много хиляди намотки, в рамките на първичните намотки. Първичните намотки са свързани към напрежението на акумулатора и задействащото устройство чрез клеми на корпуса на бобината. Вторичната намотка е свързана към кулата с високо напрежение на серпентината. Когато ключът за запалване е включен, токът, преминаващ през първичните намотки, създава магнитно поле. Когато потокът на тока е прекъснат от задействащото устройство - прекъсвачи, намотка и спусъчно колело или ECU (блок за управление на двигателя), в зависимост от системата за запалване - срутващото се магнитно поле произвежда електрически ток във вторичните намотки, който се засилва до 15 000 - 40 000 волта, които излизат от кулата с високо напрежение.
В точка на прекъсване или електронна система за запалване на разпределителя, напрежението от единична запалителна намотка преминава от бобината през високо напрежение на кабела към централната кула на разпределителната капачка. Ротор, монтиран на разпределителния вал и свързан към кулата на намотката на разпределителя, разпределя напрежението към отделните кули на цилиндъра по периметъра на капачката, докато разпределителният вал се върти. Проводниците на свещта, прикрепени към кутиите на цилиндъра на разпределителната капачка, доставят напрежението към запалителната свещ във всеки цилиндър. Системите DIS имат две или повече намотки в пакет от намотки, като всяка намотка подава напрежение към запалителните свещи в два цилиндъра при всяко въртене на коляновия вал, с една запалителна свещ в цилиндъра върху хода на компресия, а другата в противоположния цилиндър в реда на изпичане, който е на изпускателния ход. Тъй като искрата в цилиндъра на хода на изгорелите газове не оказва влияние върху работата на двигателя, това обикновено се нарича система за запалване „отпадъчна искра“. В COP системи за запалване, наричани също директно запалване, бобина за запалване е директно прикрепена към всяка свещ. CNP системите разполагат и с бобина за всеки цилиндър, но бобините са свързани към щепселите с къси проводници на свещта.
Запалителната бобина може да се провали внезапно или да се влоши постепенно. При превозно средство с единична запалителна бобина внезапната повреда ще доведе до отказ, докато пълната повреда на бобината в системите DIS, COP и CNP ще бъде разкрита като мъртъв цилиндър и груб празен ход, лоша работа и икономия на гориво, обикновено придружени от светлинен индикатор CHECK ENGINE, светещ на тирето. Възрастта и непрекъснатото излагане на топлина и вибрации могат да причинят пукнатини, корозия и повреда на намотката, но това може да доведе до прекомерно съпротивление в проводниците на свещта и по-голямо от нормалните пропуски на електрода в износените свещи, и двете, които принуждават бобината да работи по-усилено, опитвайки се да развие напрежение за преодоляване на тези неблагоприятни условия. Ако индикаторът за неизправност светва или се подозира грешка, проверете за DTC (диагностични кодове за неизправности) с инструмент за сканиране. Съпротивлението на бобината може да се провери с DVOM (Digital Volt Ohm Meter) и да се сравни със спецификациите, а дефектна намотка може да се разкрие и чрез преглед на модела на напрежение в диагностичен обхват.
- Как да направим диагностика на запалителна бобина?
- Причини и защо изгаря бобината на мотора?
- Симптоми на неизправна/повредена/неработеща запалителна бобина
- Схема на бобината
Независимо за това какво превозно средство работите или какъв тип система за запалване разполага, ние имаме заместващи бобини за запалване и свързани компоненти, необходими за възстановяване на правилната производителност, надеждност и икономия на гориво. Ние предлагаме запалителни бобини и компоненти, които са произведени в съответствие с оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към богат избор на намотки на система за запалване на дистрибутора, пакети на бобините DIS и директно запалване, COP и CNP запалителни бобини, ние също предлагаме свързани компоненти, които може да се наложи да направите ефективен и цялостен ремонт, включително баластните резистори, ботуши, бобина болтове, съединители на бобините, капаци на намотката и уплътнения на намотките, корпуси на бобините, скоби за монтиране на бобини и монтажни уплътнения, уплътнения на бобините и ремъци за намотка на бобината.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































