Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Запалителна бобина за кола на ниска цена - онлайн магазин

Запалителна бобина
Пазарувай онлайн 24/7

Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla

Устройство и начин на работа

Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Запалителната бобина преобразува 12 волта, доставени от акумулатора и системата за зареждане на автомобила, в 15 000 - 40 000 волта, необходими за прескачане на пролуката между електродите на свещта и запалване на сместа въздух / гориво в цилиндрите. Това е връзката между първичните и вторичните вериги в запалителната система. Първичната верига с ниско напрежение включва акумулаторната система и системата за зареждане, превключвателя за запалване, задействащото устройство и първичните намотки на бобината, докато вторичната верига се състои от вторичните намотки на бобината, оловото за високо напрежение и капачката на разпределителя и ротора на системите за запалване на разпределителя, и проводниците на свещта и запалителните свещи. Ако се нуждаете от заместваща запалителна бобина, ние имаме бобини и свързани компоненти за всички видове системи за запалване, включително точката на прекъсване и електронни дистрибуторни запалвания, DIS (разделителни запалителни системи) и COP (Coil On Plug) и CNP (намотка Near Plug) системи.

Типичната запалителна бобина съдържа две намотки от изолирана медна жица, първичната и вторичната, обвита около желязна сърцевина, вътре в пластмасов, епоксиден или полимерен корпус. Няколкостотин намотки от по-дебелия първичен проводник с диаметър приблизително 0,030 ”(0,75 мм) обграждат сърцевината. По-тънката вторична жица с диаметър приблизително 0,025 ”(0,63 мм) обгражда желязната сърцевина с много хиляди намотки, в рамките на първичните намотки. Първичните намотки са свързани към напрежението на акумулатора и задействащото устройство чрез клеми на корпуса на бобината. Вторичната намотка е свързана към кулата с високо напрежение на серпентината. Когато ключът за запалване е включен, токът, преминаващ през първичните намотки, създава магнитно поле. Когато потокът на тока е прекъснат от задействащото устройство - прекъсвачи, намотка и спусъчно колело или ECU (блок за управление на двигателя), в зависимост от системата за запалване - срутващото се магнитно поле произвежда електрически ток във вторичните намотки, който се засилва до 15 000 - 40 000 волта, които излизат от кулата с високо напрежение.

В точка на прекъсване или електронна система за запалване на разпределителя, напрежението от единична запалителна намотка преминава от бобината през високо напрежение на кабела към централната кула на разпределителната капачка. Ротор, монтиран на разпределителния вал и свързан към кулата на намотката на разпределителя, разпределя напрежението към отделните кули на цилиндъра по периметъра на капачката, докато разпределителният вал се върти. Проводниците на свещта, прикрепени към кутиите на цилиндъра на разпределителната капачка, доставят напрежението към запалителната свещ във всеки цилиндър. Системите DIS имат две или повече намотки в пакет от намотки, като всяка намотка подава напрежение към запалителните свещи в два цилиндъра при всяко въртене на коляновия вал, с една запалителна свещ в цилиндъра върху хода на компресия, а другата в противоположния цилиндър в реда на изпичане, който е на изпускателния ход. Тъй като искрата в цилиндъра на хода на изгорелите газове не оказва влияние върху работата на двигателя, това обикновено се нарича система за запалване „отпадъчна искра“. В COP системи за запалване, наричани също директно запалване, бобина за запалване е директно прикрепена към всяка свещ. CNP системите разполагат и с бобина за всеки цилиндър, но бобините са свързани към щепселите с къси проводници на свещта.

Запалителната бобина може да се провали внезапно или да се влоши постепенно. При превозно средство с единична запалителна бобина внезапната повреда ще доведе до отказ, докато пълната повреда на бобината в системите DIS, COP и CNP ще бъде разкрита като мъртъв цилиндър и груб празен ход, лоша работа и икономия на гориво, обикновено придружени от светлинен индикатор CHECK ENGINE, светещ на тирето. Възрастта и непрекъснатото излагане на топлина и вибрации могат да причинят пукнатини, корозия и повреда на намотката, но това може да доведе до прекомерно съпротивление в проводниците на свещта и по-голямо от нормалните пропуски на електрода в износените свещи, и двете, които принуждават бобината да работи по-усилено, опитвайки се да развие напрежение за преодоляване на тези неблагоприятни условия. Ако индикаторът за неизправност светва или се подозира грешка, проверете за DTC (диагностични кодове за неизправности) с инструмент за сканиране. Съпротивлението на бобината може да се провери с DVOM (Digital Volt Ohm Meter) и да се сравни със спецификациите, а дефектна намотка може да се разкрие и чрез преглед на модела на напрежение в диагностичен обхват.

  • Как да направим диагностика на запалителна бобина?
  • Причини и защо изгаря бобината на мотора?
  • Симптоми на неизправна/повредена/неработеща запалителна бобина
  • Схема на бобината

Независимо за това какво превозно средство работите или какъв тип система за запалване разполага, ние имаме заместващи бобини за запалване и свързани компоненти, необходими за възстановяване на правилната производителност, надеждност и икономия на гориво. Ние предлагаме запалителни бобини и компоненти, които са произведени в съответствие с оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към богат избор на намотки на система за запалване на дистрибутора, пакети на бобините DIS и директно запалване, COP и CNP запалителни бобини, ние също предлагаме свързани компоненти, които може да се наложи да направите ефективен и цялостен ремонт, включително баластните резистори, ботуши, бобина болтове, съединители на бобините, капаци на намотката и уплътнения на намотките, корпуси на бобините, скоби за монтиране на бобини и монтажни уплътнения, уплътнения на бобините и ремъци за намотка на бобината.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Boyan Sirakov
Boyan Sirakov
29 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Sergey Sidenko
Sergey Sidenko
28 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иван Иван
Иван Иван
28 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
denislav kamenov
denislav kamenov
27 November 2020
Страхотен сайт и цени. Само ако можеше и BMW ми да върви по бързо G
Милан Миланов
Милан Миланов
27 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Димитър Иванов
Димитър Иванов
26 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mrin Yankov
Mrin Yankov
26 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Пламен Попов
Пламен Попов
26 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ивайло Баровски
Ивайло Баровски
24 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Borislav Gadzhev
Borislav Gadzhev
24 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Стоян Чорбаджийски
Стоян Чорбаджийски
23 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
vladimir pitkevich
vladimir pitkevich
23 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Yordan Yordanov
Yordan Yordanov
23 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Станислав Василев
Станислав Василев
22 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Iosif Boikin
Iosif Boikin
22 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Георги Георгиев
Георги Георгиев
21 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Atanas Stoyanov
Atanas Stoyanov
21 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Evgeni Galabov
Evgeni Galabov
21 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivo Jelev
Ivo Jelev
20 November 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Stefan Chobanov
Stefan Chobanov
19 November 2020