Намаление до -23% на избрани категории.
Намаление до -23% на избрани категории.
Запалителна бобина

Запалителна бобина за всички марки автомобили на ниска цена - онлайн магазин

Запалителна бобина
Пазарувай онлайн 24/7

Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др.

Устройство и начин на работа

Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Запалителната бобина преобразува 12 волта, доставени от акумулатора и системата за зареждане на автомобила, в 15 000 - 40 000 волта, необходими за прескачане на пролуката между електродите на свещта и запалване на сместа въздух / гориво в цилиндрите. Това е връзката между първичните и вторичните вериги в запалителната система. Първичната верига с ниско напрежение включва акумулаторната система и системата за зареждане, превключвателя за запалване, задействащото устройство и първичните намотки на бобината, докато вторичната верига се състои от вторичните намотки на бобината, оловото за високо напрежение и капачката на разпределителя и ротора на системите за запалване на разпределителя, и проводниците на свещта и запалителните свещи. Ако се нуждаете от заместваща запалителна бобина, ние имаме бобини и свързани компоненти за всички видове системи за запалване, включително точката на прекъсване и електронни дистрибуторни запалвания, DIS (разделителни запалителни системи) и COP (Coil On Plug) и CNP (намотка Near Plug) системи.

Типичната запалителна бобина съдържа две намотки от изолирана медна жица, първичната и вторичната, обвита около желязна сърцевина, вътре в пластмасов, епоксиден или полимерен корпус. Няколкостотин намотки от по-дебелия първичен проводник с диаметър приблизително 0,030 ”(0,75 мм) обграждат сърцевината. По-тънката вторична жица с диаметър приблизително 0,025 ”(0,63 мм) обгражда желязната сърцевина с много хиляди намотки, в рамките на първичните намотки. Първичните намотки са свързани към напрежението на акумулатора и задействащото устройство чрез клеми на корпуса на бобината. Вторичната намотка е свързана към кулата с високо напрежение на серпентината. Когато ключът за запалване е включен, токът, преминаващ през първичните намотки, създава магнитно поле. Когато потокът на тока е прекъснат от задействащото устройство - прекъсвачи, намотка и спусъчно колело или ECU (блок за управление на двигателя), в зависимост от системата за запалване - срутващото се магнитно поле произвежда електрически ток във вторичните намотки, който се засилва до 15 000 - 40 000 волта, които излизат от кулата с високо напрежение.

В точка на прекъсване или електронна система за запалване на разпределителя, напрежението от единична запалителна намотка преминава от бобината през високо напрежение на кабела към централната кула на разпределителната капачка. Ротор, монтиран на разпределителния вал и свързан към кулата на намотката на разпределителя, разпределя напрежението към отделните кули на цилиндъра по периметъра на капачката, докато разпределителният вал се върти. Проводниците на свещта, прикрепени към кутиите на цилиндъра на разпределителната капачка, доставят напрежението към запалителната свещ във всеки цилиндър. Системите DIS имат две или повече намотки в пакет от намотки, като всяка намотка подава напрежение към запалителните свещи в два цилиндъра при всяко въртене на коляновия вал, с една запалителна свещ в цилиндъра върху хода на компресия, а другата в противоположния цилиндър в реда на изпичане, който е на изпускателния ход. Тъй като искрата в цилиндъра на хода на изгорелите газове не оказва влияние върху работата на двигателя, това обикновено се нарича система за запалване „отпадъчна искра“. В COP системи за запалване, наричани също директно запалване, бобина за запалване е директно прикрепена към всяка свещ. CNP системите разполагат и с бобина за всеки цилиндър, но бобините са свързани към щепселите с къси проводници на свещта.

Запалителната бобина може да се провали внезапно или да се влоши постепенно. При превозно средство с единична запалителна бобина внезапната повреда ще доведе до отказ, докато пълната повреда на бобината в системите DIS, COP и CNP ще бъде разкрита като мъртъв цилиндър и груб празен ход, лоша работа и икономия на гориво, обикновено придружени от светлинен индикатор CHECK ENGINE, светещ на тирето. Възрастта и непрекъснатото излагане на топлина и вибрации могат да причинят пукнатини, корозия и повреда на намотката, но това може да доведе до прекомерно съпротивление в проводниците на свещта и по-голямо от нормалните пропуски на електрода в износените свещи, и двете, които принуждават бобината да работи по-усилено, опитвайки се да развие напрежение за преодоляване на тези неблагоприятни условия. Ако индикаторът за неизправност светва или се подозира грешка, проверете за DTC (диагностични кодове за неизправности) с инструмент за сканиране. Съпротивлението на бобината може да се провери с DVOM (Digital Volt Ohm Meter) и да се сравни със спецификациите, а дефектна намотка може да се разкрие и чрез преглед на модела на напрежение в диагностичен обхват.

  • Как да направим диагностика на запалителна бобина?
  • Причини и защо изгаря бобината на мотора?
  • Симптоми на неизправна/повредена/неработеща запалителна бобина
  • Схема на бобината

Независимо за това какво превозно средство работите или какъв тип система за запалване разполага, ние имаме заместващи бобини за запалване и свързани компоненти, необходими за възстановяване на правилната производителност, надеждност и икономия на гориво. Ние предлагаме запалителни бобини и компоненти, които са произведени в съответствие с оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към богат избор на намотки на система за запалване на дистрибутора, пакети на бобините DIS и директно запалване, COP и CNP запалителни бобини, ние също предлагаме свързани компоненти, които може да се наложи да направите ефективен и цялостен ремонт, включително баластните резистори, ботуши, бобина болтове, съединители на бобините, капаци на намотката и уплътнения на намотките, корпуси на бобините, скоби за монтиране на бобини и монтажни уплътнения, уплътнения на бобините и ремъци за намотка на бобината.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kosta Nikolov
Kosta Nikolov
24 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hazel . Mehmedali
Hazel . Mehmedali
24 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Krasimir Qsenov
Krasimir Qsenov
24 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иван Заричинов
Иван Заричинов
23 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Lidinka Lid
Lidinka Lid
21 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Серьожа Колев
Серьожа Колев
21 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Александър Сотиров
Александър Сотиров
19 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
yusmen orhan
yusmen orhan
19 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Александър Марков
Александър Марков
18 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Lyudmil Nestorov
Lyudmil Nestorov
18 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иво Алексиев
Иво Алексиев
17 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Bogomil Apostolov
Bogomil Apostolov
17 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kamen Iliev
Kamen Iliev
17 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Alexander Penev
Alexander Penev
16 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Lyubomir Stavrev
Lyubomir Stavrev
16 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
stefan doev
stefan doev
16 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Stoimen Stefanov
Stoimen Stefanov
14 February 2020
ok G
Damyan Vasilev
Damyan Vasilev
13 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Marian Dimitrov
Marian Dimitrov
12 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Карл Клаузевиц
Карл Клаузевиц
12 February 2020