Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Казанче за хидравлична течност за кола на ниска цена - онлайн магазин

Казанче за хидравлична течност
Пазарувай онлайн 24/7

Казанче за хидравлична течност - Swag, Lemforder, Thermotec, Metalcaucho

Устройство и начин на работа

Казанче за хидравлична течност - Swag, Lemforder, Thermotec, Metalcaucho - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Когато за първи път беше представен на леките автомобили в началото на 50-те години, воланът с волан се счита за луксозна характеристика и всъщност първите автомобили, които са така оборудвани, бяха първокласните Chrysler Imperial през 1951 г., последвани от Cadillac през 1952 г. Днес обаче сервоуправлението стана незаменим за почти всички превозни средства. Улеснява паркирането и други маневри с шофиране с ниска скорост много по-лесно, особено при тежки пикапи и всъдеходи. Електронното усилване на волана постепенно замества хидравличния волан, но по-голямата част от по-старите превозни средства са оборудвани с хидравлични системи, състоящи се от кормилна уредба, помпа за задвижване на двигателя, охладител за хидравличен волан в зависимост от приложението, маркучите и линиите, които провеждайте хидравличната течност между компонентите в системата и резервоара за кормилно управление, който поддържа достатъчно количество течност, за да функционира правилно системата.

При повечето по-стари автомобили резервоарът за течност с кормилно управление е неразделна част от помпата на кормилното управление. Но тъй като превозните средства станаха по-сложни с опции, аксесоари и контрол на емисиите, стана трудно да се получи достъп до помпата на волана за проверка на нивото на течността и добавяне на течност във все по-затрупани двигателни отделения. Решението бяха отдалечени резервоари за течност. Те са удобни за обслужване и се монтират там, където е лесно да проверите и добавите течност. В система за отдалечен резервоар връщащият се маркуч / тръба от сервоусилвателя на волана е свързан към резервоара (чрез охладител за хидравличен волан, ако е оборудван), а захранващият маркуч / тръбопровод преминава от резервоара към помпата. Повечето резервоари за кормилно управление са изработени от пластмаса и много от тях са полупрозрачни, като в резервоара се заливат градуировки, показващи правилното ниво на студена и гореща течност, което позволява течността да бъде проверена с един поглед. Нивото на течността в други отдалечени резервоари и всички интегрални резервоари се проверява с помощта на дръжка, която е част от капачката на резервоара.

Помпата за кормилно управление се задвижва от коляновия вал чрез колан. Хидравличен маркуч за високо налягане провежда налягане на течността от помпата до контролния клапан на кормилната предавка. Когато превозното средство се задвижва направо и воланът е центриран, управляващият клапан оказва равно налягане и от двете страни на буталото на хидравличния цилиндър, което може да бъде в кормилната предавка или в система за задвижване на силовото управление, отделен компонент. Когато воланът е завъртян, контролният клапан насочва налягането на течността към едната страна на буталото, като осигурява помощ за захранване в посоката на завоя. Без достатъчно количество течност помпата не може да развие достатъчно налягане за усилване на захранването и управлението ще стане много трудно.

Липсата на помощ при захранване най-често се дължи на загуба на течност, причинена от теч. Цялата система - помпа, кормилна уредба, охладител, маркучи и резервоар трябва да бъдат визуално инспектирани. Скимтещ шум, идващ от помпата, може да бъде причинен от ниско ниво на течност от теч или може да е индикация за отказала помпа на кормилното управление, ако нивото на течността е наред. Проверете резервоара на кормилното управление за пукнатини и признаци на течове. Тези компоненти обикновено са надеждни, но пластмасовите корпуси на резервоара могат да се влошат поради възрастта, вибрациите и многократното циклично циклиране. Те също могат да бъдат обезцветени, което затруднява преценката на нивото на течността. Състоянието на уплътнението, капачката и тестовата пръчка също трябва да се провери.

Без значение какви са нуждите на вашия ремонт или какво работите, ние имаме резервоара за подмяна на кормилното управление, за да възстановим безопасната, предсказуема и лесна работа на кормилната система без течове. Ние предлагаме резервоари за кормилно управление, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността на волана, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към богата селекция от резервоари, ние предлагаме и голяма колекция от резервни резервни резервоари, капачки / дръжки, уплътнения, скоби и скоби.



Прочети повече

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ангел Цветанов
Ангел Цветанов
23 October 2021
star star star star star
Много съм доволен от пъръчвах фарове на Hella e др неща ! G
Димитър Митрев
Димитър Митрев
22 October 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Благовест Мелев
Благовест Мелев
22 October 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Plamen Terziev
Plamen Terziev
22 October 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
васил александров
васил александров
21 October 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
mixail stqnov
mixail stqnov
18 October 2021