Катализатор за кола на ниска цена - онлайн магазин


Катализатор Audi
Катализатор Alfa Romeo
Катализатор BMW
Катализатор Mercedes-Benz
Катализатор VW
Катализатор Opel
Катализатор Citroen
Катализатор Renault
Катализатор Peugeot
Катализатор Fiat
Катализатор Ford
Катализатор Seat
Катализатор Skoda
Катализатор Toyota
Катализатор Volvo
Катализатор Autobianchi
Катализатор Buick
Катализатор Cadillac
Катализатор Chevrolet
Катализатор CHRYSLER
Катализатор Dacia
Катализатор Daewoo
Катализатор Daihatsu
Катализатор Dodge
Катализатор Great Wall
Катализатор Honda
Катализатор Hyundai
Катализатор Infiniti
Катализатор Jaguar
Катализатор Jeep
Катализатор Kia
Катализатор Lada
Катализатор Lancia
Катализатор Land Rover
Катализатор Lexus
Катализатор Lotus
Катализатор Mazda
Катализатор MG
Катализатор Mini
Катализатор Mitsubishi
Катализатор Nissan
Катализатор Porsche
Катализатор Rover
Катализатор Saab
Катализатор Smart
Катализатор Subaru
Катализатор Suzuki
Катализатор - Bosal, Walker
Устройство и начин на работа
Катализатор - Bosal, Walker - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Катализатор е част от изпускателната система на вашето превозно средство, но по-важното е, че той е и ключов компонент на системата за вредни емисии. Катализаторът приема въглеродния монооксид (CO), въглеводороди (HC) и оксиди на азот (NOx), създадени по време на горенето, и ги превръща във вода, въглероден диоксид (CO2) и азот (N2). Устройството е наречено така, защото съдържа катализаторни, вещества, които предизвикват химическа реакция, без те сами да са подложени на химическа промяна.
Катализаторът е оригинално оборудване на повечето автомобили с бензинови двигатели в САЩ от 1975 г. насам. Те са се развили от създаването си, от двупосочни катализатори до трипосочни преобразуватели плюс въздух, до модерния 3-посочен конвертор. Ранните двупосочни катализатори, наричани също окислителни каталитични преобразуватели, бяха така наречени, тъй като те преобразуваха само HC и CO. В края на 70-те и началото на 80-те те бяха заменени на повечето превозни средства с трипосочни преобразуватели, които също могат да контролират емисиите на NOx. Трипосочните преобразуватели са известни като каталитични конвертори за редукция на окислението.
Обикновено катализаторът се състои от цилиндричен корпус от неръждаема стомана, съдържащ монолитен субстрат, който съдържа катализатора. Най-разпространените катализаторни материали са платината, паладият и родият от благородни метали. Субстратът е конструиран така, че да излага максимално количество отработени газове на катализатора, докато той преминава през преобразувателя, за максимална конверсия и ефективност. Двупосочните преобразуватели използват платина и паладий за окисляване на CO и HC. Трипосочните преобразуватели също имат родий за намаляване на NOx. Ранните трипосочни преобразуватели имаха отделен субстрат, който окислява CO и HC с помощта на допълнителен кислород, подаван от въздушна помпа. Съвременните трипосочни преобразуватели използват усъвършенствана химия, мониторинг на O2 и компютъризиран контрол на горивото, за да преобразуват всички 3 вредни газове, без да е необходим допълнителен кислород.
Различни фактори могат да причинят повреда на катализатора. Вътрешните проблеми като запушване или намалена ефективност на преобразуване почти винаги са причинени от проблеми на двигателя като пропадане на огън, богата смес от въздух / гориво, изтичане на охлаждащата течност и изгаряне на маслото. Неизгарянето и прекомерното гориво могат да доведат до прегряване и разтопяване на субстрата, докато маслото и антифризът могат да покрият повърхността на субстрата, предотвратявайки излагането на катализатор на изгорелите газове. На мястото си под превозното средство конверторът също е изложен на удар от пътни отломки, които могат да причинят структурни повреди. Запушеният конвертор ще ограничи потока на отработените газове, което ще доведе до лоши показатели. Други симптоми на неуспешен преобразувател са дрънкащи шумове, светеща светлина на Check Engine и прекомерни емисии, които могат да доведат до неуспешен тест за смог.
Независимо от причината за неизправността и симптомите на катализатора, можем да ви предоставим подмяна, която ще възстанови производителността и ще направи законните емисии на вашето превозно средство. Ние предлагаме както директни, така и универсални преобразуватели, които отговарят на EPA (Агенцията за опазване на околната среда) и CARB (Калифорнийски съвет за въздушни ресурси). Преобразувателят с директен монтаж ще се побере и функционира същото като вашия заводски преобразувател и болт точно на мястото ви във вашата изпускателна система, докато универсалният конвертор ще изисква рязане на тръби и затягане или заваряване за закрепване. Предлагаме и преобразуватели за приложения, при които преобразувателят е част от изпускателния колектор. Много от нашите колектори с интегрирани катализатори се предлагат като комплектни комплекти с включени всички уплътнения, хардуер и екрани (според изискванията).
Катализатор може да намерите в нашия онлайн магазин на страхотни цени на световно известни производители. Доверете се на нашето компетентно облужване и купете катализатор за вашият автомобил. Всяка поръчка се обработва от наш оператор който ще потвърди че сте избрали точния катализатор.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











