Клапани за кола на ниска цена - онлайн магазин


Клапани Audi
Клапани Alfa Romeo
Клапани BMW
Клапани Mercedes-Benz
Клапани VW
Клапани Opel
Клапани Citroen
Клапани Renault
Клапани Peugeot
Клапани Fiat
Клапани Ford
Клапани Seat
Клапани Skoda
Клапани Toyota
Клапани Volvo
Клапани Chevrolet
Клапани CHRYSLER
Клапани Dacia
Клапани Daewoo
Клапани Daihatsu
Клапани Honda
Клапани Hyundai
Клапани Infiniti
Клапани Jaguar
Клапани Jeep
Клапани Kia
Клапани Lancia
Клапани Land Rover
Клапани Lexus
Клапани Mazda
Клапани Mini
Клапани Mitsubishi
Клапани Nissan
Клапани Porsche
Клапани Rover
Клапани Saab
Клапани Smart
Клапани Subaru
Клапани Suzuki
Клапани Aston Martin
Клапани Autobianchi
Клапани Bentley
Клапани Bugatti
Клапани Buick
Клапани Cadillac
Клапани Dodge
Клапани УАЗ
Клапани Ferrari
Клапани Great Wall
Клапани Hummer
Клапани ISUZU
Клапани Lada
Клапани Lamborghini
Клапани Lincoln
Клапани Lotus
Клапани Maserati
Клапани MG
Клапани Moskvich
Клапани Pontiac
Клапани Rolls-Royce
Клапани SsangYong
Клапани Tesla
Клапани Trabant
Клапани Vauxhall
Клапани - FRECCIA, AE, kolbenschmidt
Устройство и начин на работа
Клапани - FRECCIA, AE, kolbenschmidt - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Клапаните позволяват на газовете да постъпват в и извън цилиндрите и запечатват горивните камери, за да може да се развие компресия. Те се отварят и затварят в отговор на лопатите на разпределителния вал чрез клапана. Сместа въздух / гориво постъпва при отваряне на всмукателния клапан, а отработените газове изтичат, когато изпускателният клапан се отвори след захранването. Всеки двигател има поне един всмукателен и изпускателен клапан, докато много от тях имат двойка от всеки.
Вентилите се различават в зависимост от местоположението на разпределителния вал. При двигатели с над клапан, гърбицата е в блока на цилиндрите. При двигателите с над главата Cam една или две гърбици са на главата на цилиндъра. На OHV двигателите повдигачите се движат по лобовете на разпределителния вал, pushrods предават движение до главата на цилиндъра, а рокаджиите се завъртат на валове или шипове, задействащи клапаните. Вентилите на OHC могат да имат въртящи се последователи и регулатори или кофи между гърбицата и клапаните.
Проблемите с клапаните често са причинени от прекомерен клирънс. Тъй като лагерите на гърбиците, повдигачите / последователите, буталата и носенето на рокерски оръжия, клирънсът се увеличава. След като клирънсът започне да се увеличава, ударът, изпитван от всеки компонент, става по-голям с отварянето на ресни и поемането по време на работа на клапана. Това може да доведе до огънати бутала и счупени рокерски рамена. Щракането на шум в областта на клапана може да показва прекомерен клирънс, който често може да бъде потвърден с визуална проверка. Проверете бутоните за извито състояние, като ги търкаляте върху равна повърхност. Проверете ръкохватките за износване на местата на въртене и контакт на клапана.
Най-честата повреда на клапана е прегряване, особено на изпускателните клапани, което води до изгаряне и изкривяване на клапана и / или напукване. Изпускателният клапан е изложен на екстремни температури и клапанът трябва да може да се настани напълно, за да прехвърли тази топлина към главата на цилиндъра. Натрупването на въглерод, неправилното регулиране на клапана или всеки друг фактор, който предпазва клапана от сядане, ще предотврати преминаването на топлина. Изгорял клапан няма да може да запечата горивната камера, причинявайки намалена компресия и мощност от този цилиндър. Някои двигатели с производителност имат натриеви изпускателни клапани, които спомагат за намаляване на температурата им.
Милите и топлината на двигателя също могат да вземат своето влияние върху клапанните пружини. Пружините на клапаните трябва да имат достатъчно налягане, за да поддържат клапаните затворени и да поддържат ухото на клапана. Налягането на седалките обикновено е 70-90 фунта. на запасен двигател с отворено налягане от 200 lbs. или по. Слабите пружини на клапана не могат да упражняват правилното количество налягане, което може да доведе до погрешно изгаряне и загуба на мощност с увеличаване на оборотите на двигателя, което води до „плаващ клапан“, при който клапаните не се затварят. В краен случай поплавъкът на клапана може да позволи на клапаните да контактуват с буталата на някои двигатели, огъване или счупване на клапаните и напукване или счупване на буталата.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































