Компресор за климатик за кола на ниска цена - онлайн магазин


Компресор за климатик Audi
Компресор за климатик Alfa Romeo
Компресор за климатик BMW
Компресор за климатик Mercedes-Benz
Компресор за климатик VW
Компресор за климатик Opel
Компресор за климатик Citroen
Компресор за климатик Renault
Компресор за климатик Peugeot
Компресор за климатик Fiat
Компресор за климатик Ford
Компресор за климатик Seat
Компресор за климатик Skoda
Компресор за климатик Toyota
Компресор за климатик Volvo
Компресор за климатик Chevrolet
Компресор за климатик CHRYSLER
Компресор за климатик Dacia
Компресор за климатик Daewoo
Компресор за климатик Daihatsu
Компресор за климатик Honda
Компресор за климатик Hyundai
Компресор за климатик Infiniti
Компресор за климатик Jaguar
Компресор за климатик Jeep
Компресор за климатик Kia
Компресор за климатик Lancia
Компресор за климатик Land Rover
Компресор за климатик Lexus
Компресор за климатик Mazda
Компресор за климатик Mini
Компресор за климатик Mitsubishi
Компресор за климатик Nissan
Компресор за климатик Porsche
Компресор за климатик Rover
Компресор за климатик Saab
Компресор за климатик Smart
Компресор за климатик Subaru
Компресор за климатик Suzuki
Компресор за климатик Aston Martin
Компресор за климатик Autobianchi
Компресор за климатик Bentley
Компресор за климатик Bugatti
Компресор за климатик Buick
Компресор за климатик Cadillac
Компресор за климатик Dodge
Компресор за климатик УАЗ
Компресор за климатик Ferrari
Компресор за климатик Great Wall
Компресор за климатик Hummer
Компресор за климатик Lada
Компресор за климатик Lamborghini
Компресор за климатик Lincoln
Компресор за климатик Lotus
Компресор за климатик Maserati
Компресор за климатик MG
Компресор за климатик Moskvich
Компресор за климатик Pontiac
Компресор за климатик Rolls-Royce
Компресор за климатик SsangYong
Компресор за климатик Tesla
Компресор за климатик Trabant
Компресор за климатик Vauxhall
Компресор за климатик - Hella, Denso, Nissens, NRF
Устройство и начин на работа
Компресор за климатик - Hella, Denso, Nissens, NRF - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др.
Компресорът започва с компресиране, разбира се, на газ с ниско налягане от входната страна в газ с високо налягане / температура. Температурата се постига чрез отделяне на топлина от въздуха. След това този горещ газ се изхвърля в кондензатора от страната на ниско налягане. Ниското налягане охлажда газа и оттам отива към изпарителя и издухва студен въздух в колата. След това процесът започва отначало!
A / C компресорът е сърцето на A / C системата, тъй като хладилният агент е кръвта, а всички маркучи и тръби са вените. Без сърцето климатичната система просто не може да живее. Компресорът се задвижва от колан, прикрепен към двигателя на автомобила, който е задействан от електромагнитен съединител, така че той ще добави съпротивление само при употреба. Когато съединителят е включен, компресорът изпомпва хладилния агент в цялата система на затворен контур.
Някои признаци на износване ще включват липса или недостатъчно охлаждане, прекомерни звуци при щракване или необичайни шумове при използване на A / C системата. Сривът на A / C компресор може да бъде резултат от няколко фактора. Когато компресорът трябва да бъде сменен, задължително е да се диагностицира причината за повреда. Резервният компресор също може бързо да се повреди, ако проблемът, който предизвика необходимостта от подмяна, не е диагностициран и коригиран първо. Един от по-честите повреди се причинява от функционирането на компресора без необходимото количество смазка.
Когато инсталирате новия компресор, спазвайте препоръките на производителя и се уверете, че правилното количество смазка е поставено в климатичната система. Когато компресорът работи нормално, смазката не остава в компресора. Смазката непрекъснато тече през A / C системата. Ако се развие проблем, който възпрепятства адекватния поток на смазката, ще възникне бърза преждевременна повреда на компресора.
A / C съединителят на компресора е важен компонент на A / C системата. Самият A / C компресор се активира от електронен съединител. Тъй като климатикът е включен на барабан вътре в ремъчната ролка се намагнетизира, това привлича и фиксира задвижването на ремъка на място, така че да добавя съпротива само при задействане. Без правилно работещ съединител компресорът няма да се задейства правилно и ще останете изпотени.
Подобно на всички подвижни части, съединителят на компресора може да има проблеми - всичко от самото залепване или приплъзване, до разкъсване поради центробежна сила. Те могат да се подхлъзнат, защото се износват, дори могат да дъвчат колана, ако са изкривени. Приплъзването може да доведе до страдане на работата на климатичната система, осигурявайки по-малко от ледено студено охлаждане или изобщо никакво. Залепването може да повлияе негативно на вашата икономия на гориво и да увеличи драстично разходите за пътуване!
При диагностициране на неуспешен A / C компресор / съединител, имайте предвид, че има няколко възможни причини за повредата и че най-евтиният ремонт може да не коригира цялостно или трайно системата за климатик. Това, което може да изглежда като обикновен отказ на съединителя, понякога е резултат от други системни проблеми като: гладуване на маслото (поради загуба на хладилен агент или ограничен поток), ниско напрежение към намотката на съединителя или високо налягане (поради запушен кондензатор или не- работещ вентилатор на кондензатора, неправилен хладилен агент или презареждане). Ако налягането с висока страна се покачи до прекомерно количество, компресорът ще се прегрее и смазката ще се разтопи от лагера на съединителя и ще причини бърза повреда. Тези условия ще повредят вътрешните компоненти на компресора, а само подмяната на съединителя ще доведе до друг отказ.
Единственият начин за правилно поправяне на този тип повреда е диагностицирането на цялата система. Когато сменяте съединителя на компресора, сменете свързани елементи като: сушилня за акумулатор / филтър, тръба за отвор / разширителен клапан и старателно промийте системата, за да предотвратите отмяна на гаранцията. Внимавайте също, че повредата на съединителя по някаква причина може да повреди уплътнението, носа и лагера на вала на компресора и тази повреда може да бъде трудно да се види. Топлината, генерирана от повреда на съединителя, може да изкриви носа на всеки компресор, което също ще доведе до отказ на сменяемия съединител. В тези случаи целият комплект компресор / съединител трябва да бъде сменен, заедно с цялостен ремонт на системата.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































