Кормилни накрайници ляв и десен вътрешен и външен за кола на ниска цена - онлайн магазин


Кормилни накрайници Audi
Кормилни накрайници Alfa Romeo
Кормилни накрайници BMW
Кормилни накрайници Mercedes-Benz
Кормилни накрайници VW
Кормилни накрайници Opel
Кормилни накрайници Citroen
Кормилни накрайници Renault
Кормилни накрайници Peugeot
Кормилни накрайници Fiat
Кормилни накрайници Ford
Кормилни накрайници Seat
Кормилни накрайници Skoda
Кормилни накрайници Toyota
Кормилни накрайници Volvo
Кормилни накрайници Chevrolet
Кормилни накрайници CHRYSLER
Кормилни накрайници Dacia
Кормилни накрайници Daewoo
Кормилни накрайници Daihatsu
Кормилни накрайници Honda
Кормилни накрайници Hyundai
Кормилни накрайници Infiniti
Кормилни накрайници Jaguar
Кормилни накрайници Jeep
Кормилни накрайници Kia
Кормилни накрайници Lancia
Кормилни накрайници Land Rover
Кормилни накрайници Lexus
Кормилни накрайници Mazda
Кормилни накрайници Mini
Кормилни накрайници Mitsubishi
Кормилни накрайници Nissan
Кормилни накрайници Porsche
Кормилни накрайници Rover
Кормилни накрайници Saab
Кормилни накрайници Smart
Кормилни накрайници Subaru
Кормилни накрайници Suzuki
Кормилни накрайници Aston Martin
Кормилни накрайници Autobianchi
Кормилни накрайници Bentley
Кормилни накрайници Bugatti
Кормилни накрайници Buick
Кормилни накрайници Cadillac
Кормилни накрайници Dodge
Кормилни накрайници УАЗ
Кормилни накрайници Ferrari
Кормилни накрайници Great Wall
Кормилни накрайници Hummer
Кормилни накрайници Lada
Кормилни накрайници Lamborghini
Кормилни накрайници Lincoln
Кормилни накрайници Lotus
Кормилни накрайници Maserati
Кормилни накрайници MG
Кормилни накрайници Moskvich
Кормилни накрайници Pontiac
Кормилни накрайници Rolls-Royce
Кормилни накрайници SsangYong
Кормилни накрайници Tesla
Кормилни накрайници Trabant
Кормилни накрайници Vauxhall
Кормилни накрайници ляв и десен вътрешен и външен - Lemforder, Swag, Delphi, Meyle, Trw, Sidem, Monroe
Устройство и начин на работа
Кормилни накрайници - Lemforder, Swag, Delphi, Meyle, Trw, Sidem, Monroe - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Кормилото, връзките, вратовръзките и свързаните с тях компоненти, общо известни като кормилна връзка, свързват кормилното колело с кокалчетата и предните колела, превръщайки волана и движението на кормилното колело в движение за завъртане, което насочва автомобила в посоката, предвидена от шофьорът. Кормилната връзка варира в зависимост от вида на кормилната уредба. Автомобилите с кормилна уредба на багажник и зъбчато колело имат най-простата кормилна връзка с просто снопчета за свързване на пръчки, свързващи багажника с кокалчетата на кормилото.
Паралелограмовата кормилна връзка, която се намира на повечето превозни средства с конвенционални червячни зъбни колела с рециркулиращи топкови кормилни кутии, се състои от монтиран на сектора вал на питман, прикрепен към централна връзка, който се поддържа от другата страна на ръката на празен ход. Сглобките на щангите са прикрепени към всеки край на централната връзка и към кормилните рамена в кокалчетата. Някои камиони и микробуси с кормилни кутии използват напречни кормилни или халтенбергерски кормилни връзки, които също използват питмански оръжия и имат връзка, която включва дълги регулируеми щанги.
Компонентите на съединителя на кормилното управление са свързани с малки сферични фуги. В тези връзки има топка шпилка в гнездо в единия свързващ елемент, като шпилката е поставена в конусен отвор в другия свързващ елемент и е закрепена с гайка. Гумен ботуш затваря гнездото, за да го предпази от замърсяване и задържа смазка. Сферичните връзки позволяват на връзката да се придвижва отстрани, за да завърти кокалчетата и колелата и да се движи нагоре и надолу, докато окачването реагира на пътя. Докато някои шарнирни шарнирни съединения са оборудвани с фитинги за смазване, повечето са „смазани за цял живот“ във фабриката и не могат да се смазват по време на техническото обслужване на автомобила. Изключение от горния тип фуга е вътрешният край на пръта на багажника и зъбното колело. Вместо топка шпилка, вътрешният край на щангата стърчи от и се завърта върху гнездото на завързващия прът, който е резбован в края на стелажа.
Прекомерната свободна игра и разхлабеността, дължащи се на износване, са най-често срещаните дефекти на съединителя на кормилната уредба, но очевидните щети като напукани или скъсани прахови ботуши на топката и ремъци със зъбни колела също изискват подмяна на компоненти. Проверете за игра с помощта на помощник, който да завърти волана напред и назад с колелата на земята, докато инспектирате кормилната система. Цялата система трябва да бъде проверена за прекомерно движение, включително U-ставите на кормилната колона, разклонителя, кормилната кутия или корпуса на багажника и зъбното колело, както и регулирането на кормилната предавка.
Ако останалата част от системата се откаже, концентрирайте се върху кормилната връзка, като проверите за хлабавост в гнездата на сачмите и сферичните болтове / конусните отвори, втулките на празния механизъм и втулките за регулиране на пръта. За да проверите багажника на вътрешната страна на багажника и зъбното колело, хванете предната и задната страна на всяка гума и преместете гумата напред и назад Тъй като вътрешните краища на щангите са прикрити от багажника на багажника, гумените духалки могат да бъдат притиснати и да играят в гнездото, усетено на ръка, при движение на гумата. Но ако превозното средство е оборудвано с твърди пластмасови мехлеми, скобите на силовете трябва да бъдат премахнати, а сифонът да бъде изтеглен назад за вътрешна проверка на щангата.
Прекомерната игра и разхлабеността във всеки компонент на кормилната връзка са причина за подмяна и без значение какви са нуждите ви за ремонт или какво работите, ние разполагаме със заместващите кормилни рамена, връзки, щанги и свързани компоненти, за да възстановим безопасното, предвидимото, и лесна работа на кормилната система. Ние предлагаме компоненти за свързване на кормилни механизми, които са произведени в съответствие с оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на ефективността на кормилното управление, което вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към горното, можем да ви предоставим централни връзки, влачещи връзки, ръкохватки и накрайници за скоби и скоби, питмански оръжия и втулки за регулиране на ръкави и централни шпилки, както и да възстановим или ремонтираме комплекти за някои компоненти на свързващите елементи.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































