Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Кормилни накрайници ляв и десен вътрешен и външен за кола на ниска цена - онлайн магазин

Кормилни накрайници
Пазарувай онлайн 24/7

Кормилни накрайници ляв и десен вътрешен и външен - Lemforder, Swag, Delphi, Meyle, Trw, Sidem, Monroe

Устройство и начин на работа

Кормилни накрайници - Lemforder, Swag, Delphi, Meyle, Trw, Sidem, Monroe - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Кормилото, връзките, вратовръзките и свързаните с тях компоненти, общо известни като кормилна връзка, свързват кормилното колело с кокалчетата и предните колела, превръщайки волана и движението на кормилното колело в движение за завъртане, което насочва автомобила в посоката, предвидена от шофьорът. Кормилната връзка варира в зависимост от вида на кормилната уредба. Автомобилите с кормилна уредба на багажник и зъбчато колело имат най-простата кормилна връзка с просто снопчета за свързване на пръчки, свързващи багажника с кокалчетата на кормилото.

Паралелограмовата кормилна връзка, която се намира на повечето превозни средства с конвенционални червячни зъбни колела с рециркулиращи топкови кормилни кутии, се състои от монтиран на сектора вал на питман, прикрепен към централна връзка, който се поддържа от другата страна на ръката на празен ход. Сглобките на щангите са прикрепени към всеки край на централната връзка и към кормилните рамена в кокалчетата. Някои камиони и микробуси с кормилни кутии използват напречни кормилни или халтенбергерски кормилни връзки, които също използват питмански оръжия и имат връзка, която включва дълги регулируеми щанги.

Компонентите на съединителя на кормилното управление са свързани с малки сферични фуги. В тези връзки има топка шпилка в гнездо в единия свързващ елемент, като шпилката е поставена в конусен отвор в другия свързващ елемент и е закрепена с гайка. Гумен ботуш затваря гнездото, за да го предпази от замърсяване и задържа смазка. Сферичните връзки позволяват на връзката да се придвижва отстрани, за да завърти кокалчетата и колелата и да се движи нагоре и надолу, докато окачването реагира на пътя. Докато някои шарнирни шарнирни съединения са оборудвани с фитинги за смазване, повечето са „смазани за цял живот“ във фабриката и не могат да се смазват по време на техническото обслужване на автомобила. Изключение от горния тип фуга е вътрешният край на пръта на багажника и зъбното колело. Вместо топка шпилка, вътрешният край на щангата стърчи от и се завърта върху гнездото на завързващия прът, който е резбован в края на стелажа.

Прекомерната свободна игра и разхлабеността, дължащи се на износване, са най-често срещаните дефекти на съединителя на кормилната уредба, но очевидните щети като напукани или скъсани прахови ботуши на топката и ремъци със зъбни колела също изискват подмяна на компоненти. Проверете за игра с помощта на помощник, който да завърти волана напред и назад с колелата на земята, докато инспектирате кормилната система. Цялата система трябва да бъде проверена за прекомерно движение, включително U-ставите на кормилната колона, разклонителя, кормилната кутия или корпуса на багажника и зъбното колело, както и регулирането на кормилната предавка.

Ако останалата част от системата се откаже, концентрирайте се върху кормилната връзка, като проверите за хлабавост в гнездата на сачмите и сферичните болтове / конусните отвори, втулките на празния механизъм и втулките за регулиране на пръта. За да проверите багажника на вътрешната страна на багажника и зъбното колело, хванете предната и задната страна на всяка гума и преместете гумата напред и назад Тъй като вътрешните краища на щангите са прикрити от багажника на багажника, гумените духалки могат да бъдат притиснати и да играят в гнездото, усетено на ръка, при движение на гумата. Но ако превозното средство е оборудвано с твърди пластмасови мехлеми, скобите на силовете трябва да бъдат премахнати, а сифонът да бъде изтеглен назад за вътрешна проверка на щангата.

Прекомерната игра и разхлабеността във всеки компонент на кормилната връзка са причина за подмяна и без значение какви са нуждите ви за ремонт или какво работите, ние разполагаме със заместващите кормилни рамена, връзки, щанги и свързани компоненти, за да възстановим безопасното, предвидимото, и лесна работа на кормилната система. Ние предлагаме компоненти за свързване на кормилни механизми, които са произведени в съответствие с оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на ефективността на кормилното управление, което вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към горното, можем да ви предоставим централни връзки, влачещи връзки, ръкохватки и накрайници за скоби и скоби, питмански оръжия и втулки за регулиране на ръкави и централни шпилки, както и да възстановим или ремонтираме комплекти за някои компоненти на свързващите елементи.



Прочети повече

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mitko Videnov
Mitko Videnov
20 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Георги Павлов
Георги Павлов
19 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Валери Маринов
Валери Маринов
19 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Petko Dimitrov
Petko Dimitrov
19 September 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Радослав Гаджев
Радослав Гаджев
19 September 2021
star star star star star
Доволен съм от цени и асортимент, моята кола го харесва G
Vlado Nikolov
Vlado Nikolov
18 September 2021