Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Радиатор за парно на кола за кола на ниска цена - онлайн магазин

Радиатор за парно на кола
Пазарувай онлайн 24/7

Радиатор за парно на кола - International, Valeo, Nissens, Behr, Nrf, Thermotec

Устройство и начин на работа

Радиатор за парно - International, Valeo, Nissens, Behr, Nrf, Thermotec - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Благодарение на радиаторът за парно на вашия автомобил, можете да се затоплите. Разположен под таблото на вашия автомобил. Маркучите го свързват с вашия двигател, а горещата охлаждаща течност преминава през радиатора за парно и водната помпа на двигателя. И двете разсейват топлината от охлаждащата течност към околния въздух, но ядрото на радиатор за парно доставя топлина, така че да можете да останете комфортно при хладно време.

Подобно на радиатора, нагревателното ядро ​​се състои от два резервоара с мрежа от тръби между тях. Ребрата са прикрепени към тръбите, за да осигурят повърхността да прехвърля топлината към околния въздух. Входните и изходните тръби са прикрепени към маркучите на охлаждащата течност от двигателя, така че горещата охлаждаща течност може да бъде циркулирана в сърцевината на нагревателя и обратно към двигателя. Малък вентилатор, задвижван от електрически мотор, извлича външен въздух и го издухва по повърхността на ядрото на нагревателя, където се нагрява и след това се насочва през поредица от канали зад тирето към изходите на пода, таблото и дефростерите на предното стъкло.

Чести оплаквания, свързани с дефектна сърцевина на радиатора за парно, са лоша топлинна мощност и изтичане. Ядрото на нагревателя може да се задръсти с котлен камък и отломки от охлаждащата система, които се събират в сърцевината, обозначено с маркуч за връщане на охлаждащата течност, който е значително по-хладен от входящия маркуч. Мокър килим, замъглено стъкло на прозорците, което се размазва, когато се избърше, заедно с миризмата на антифриза са сигурни признаци за изтичаща сърцевина на нагревателя. Това състояние може да бъде причинено от ерозия от потока на охлаждащата течност, корозия поради електролиза и слабост от многократни цикли на разширяване и свиване, тъй като сърцевината се загрява и охлажда.

В старите времена не беше рядкост да се ремонтира нагревателна сърцевина, но тогава автомобилите бяха много по-прости, а до нагревателните ядра по-лесен достъп. Днес е голяма работа да премахнете и подмените ядрото на нагревателя на повечето автомобили, а не вида ремонт, който искате да направите два пъти. За да сте сигурни, че работата е свършена правилно първия път, обадете ни се, когато имате нужда от подмяна на нагревателното ядро.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Georgi Kostadinov
Georgi Kostadinov
17 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivaylo Petrov
Ivaylo Petrov
16 January 2021
Отлични впечатления.Коректни.Доставките навреме.Благодаря виза съдействието. G
stanko georgiev
stanko georgiev
16 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Viktor Cane
Viktor Cane
15 January 2021
Бързо обслужване, препоръчвам. G
Кристиян Венев
Кристиян Венев
14 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
martin hristov
martin hristov
14 January 2021