Разпределителен вал за кола на ниска цена - онлайн магазин


Разпределителен вал Audi
Разпределителен вал Alfa Romeo
Разпределителен вал BMW
Разпределителен вал Mercedes-Benz
Разпределителен вал VW
Разпределителен вал Opel
Разпределителен вал Citroen
Разпределителен вал Renault
Разпределителен вал Peugeot
Разпределителен вал Fiat
Разпределителен вал Ford
Разпределителен вал Seat
Разпределителен вал Skoda
Разпределителен вал Toyota
Разпределителен вал Volvo
Разпределителен вал Chevrolet
Разпределителен вал CHRYSLER
Разпределителен вал Dacia
Разпределителен вал Daewoo
Разпределителен вал Daihatsu
Разпределителен вал Honda
Разпределителен вал Hyundai
Разпределителен вал Infiniti
Разпределителен вал Jaguar
Разпределителен вал Jeep
Разпределителен вал Kia
Разпределителен вал Lancia
Разпределителен вал Land Rover
Разпределителен вал Lexus
Разпределителен вал Mazda
Разпределителен вал Mini
Разпределителен вал Mitsubishi
Разпределителен вал Nissan
Разпределителен вал Porsche
Разпределителен вал Rover
Разпределителен вал Saab
Разпределителен вал Smart
Разпределителен вал Subaru
Разпределителен вал Suzuki
Разпределителен вал Aston Martin
Разпределителен вал Autobianchi
Разпределителен вал Bentley
Разпределителен вал Bugatti
Разпределителен вал Buick
Разпределителен вал Cadillac
Разпределителен вал Dodge
Разпределителен вал УАЗ
Разпределителен вал Ferrari
Разпределителен вал Great Wall
Разпределителен вал Hummer
Разпределителен вал ISUZU
Разпределителен вал Lada
Разпределителен вал Lamborghini
Разпределителен вал Lincoln
Разпределителен вал Lotus
Разпределителен вал Maserati
Разпределителен вал MG
Разпределителен вал Moskvich
Разпределителен вал Pontiac
Разпределителен вал Rolls-Royce
Разпределителен вал SsangYong
Разпределителен вал Tesla
Разпределителен вал Trabant
Разпределителен вал Vauxhall
Разпределителен вал - Swag, Febi
Повече информация от Wikipedia
Разпределителен вал - Swag, Febi - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Разпределителният вал, или краят на гърбицата, отваря и затваря всмукателните и изпускателните клапани, позволявайки на свежия въздух / горивната смес да влезе в цилиндъра за изгаряне, а отработените газове да изтичат. Повечето производствени гърбици са железни отливки, които се поддържат на списания, които се въртят в лагери, с отделни ексцентрични лобове, които задействат всеки клапан. В блока на цилиндъра може да бъде разположена единична гърбица или върху главата на цилиндъра да бъдат монтирани една или две гърбици.
При двигатели с над клапан (OHV), монтираната на блока кутия задейства клапаните чрез повдигачи, които се движат по лобовете, бутала, които пренасят движението към главата на цилиндъра, и раменни рамена, които се въртят върху валове или шипове. Двигателите с единична надглава камера (SOHC) работят с клапаните, използвайки последователи или въртящи се стрелки, докато двигателите с двойно над главата (DOHC), които имат отделни гърбици за всмукателни и изпускателни клапани, използват кофи между гърбицата и клапаните.
Коляновият вал задвижва гърбицата, използвайки временна верига и зъбни колела или зъбен ремък и зъбни колела, с ½ скорост на коляновия вал. Разпределителният вал трябва да бъде синхронизиран с коляновия вал, така че отварянето и затварянето на клапана да бъде перфектно синхронизирано с движението на буталото. При двигатели с производителност, вентилацията може да се прецизира чрез напредване или забавяне на гърбицата, за да се постигнат желаните характеристики на мощността. Наред с времето, повдигането на клапана и продължителността също са големи фактори за производство на мощност на двигателя и те също се определят от профила на лоста на гърбицата.
Продължителността е продължителността от време, в което вентилът е отворен. Продължителността се увеличава на работните разпределителни валове, за да се увеличи дебитът за по-висока мощност в минута. Повдигането е разстоянието, което клапанът е повдигнат от седалката си. При превозни средства с раменни рамена повдигането на лоба може да бъде увеличено със съотношението на носещата рама, така че има повдигане на лобовете и спецификация за повдигане на клапана. Профилът на дъгата също може да се различава между твърдите повдигащи и хидравличните разпределителни валове. Първите изискват определено количество хлабина или ресни по време на работа и изискват периодична настройка. Хидравличните повдигачи имат бутало и пружина вътре в напълнена с масло кухина, за да компенсират разширяването.
Повдигачите могат да бъдат допълнително разделени в зависимост от това дали те са плоски тапети или ролки. Плоските лопатки на дръжката са шлифовани с конус, за да може повдигачът да се върти, в противен случай лобът и долната част на повдигача бързо биха се износвали. Тъй като моделът на износване е уникален за всеки лоб, ако компонентите се използват повторно, те трябва да бъдат монтирани отново в същото положение. Винаги трябва да се монтират плоски гърбици с нови повдигачи. Значително намаленото триене позволява на гърбиците на ролковите повдигачи да бъдат много по-издръжливи от плоските конструкции на тапет, и докато ролковите колела и лагерите са в добра форма, ролковите повдигачи могат да бъдат използвани повторно.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































