Ремъчна шайба колянов вал за кола на ниска цена - онлайн магазин


Ремъчна шайба колянов вал Audi
Ремъчна шайба колянов вал Alfa Romeo
Ремъчна шайба колянов вал BMW
Ремъчна шайба колянов вал Mercedes-Benz
Ремъчна шайба колянов вал VW
Ремъчна шайба колянов вал Opel
Ремъчна шайба колянов вал Citroen
Ремъчна шайба колянов вал Renault
Ремъчна шайба колянов вал Peugeot
Ремъчна шайба колянов вал Fiat
Ремъчна шайба колянов вал Ford
Ремъчна шайба колянов вал Seat
Ремъчна шайба колянов вал Skoda
Ремъчна шайба колянов вал Toyota
Ремъчна шайба колянов вал Volvo
Ремъчна шайба колянов вал Cadillac
Ремъчна шайба колянов вал Chevrolet
Ремъчна шайба колянов вал CHRYSLER
Ремъчна шайба колянов вал Dacia
Ремъчна шайба колянов вал Daewoo
Ремъчна шайба колянов вал Daihatsu
Ремъчна шайба колянов вал Dodge
Ремъчна шайба колянов вал Honda
Ремъчна шайба колянов вал Hyundai
Ремъчна шайба колянов вал Infiniti
Ремъчна шайба колянов вал Jaguar
Ремъчна шайба колянов вал Jeep
Ремъчна шайба колянов вал Kia
Ремъчна шайба колянов вал Lada
Ремъчна шайба колянов вал Lancia
Ремъчна шайба колянов вал Land Rover
Ремъчна шайба колянов вал Lexus
Ремъчна шайба колянов вал Mazda
Ремъчна шайба колянов вал MG
Ремъчна шайба колянов вал Mini
Ремъчна шайба колянов вал Mitsubishi
Ремъчна шайба колянов вал Nissan
Ремъчна шайба колянов вал Porsche
Ремъчна шайба колянов вал Rover
Ремъчна шайба колянов вал Saab
Ремъчна шайба колянов вал Smart
Ремъчна шайба колянов вал Subaru
Ремъчна шайба колянов вал Suzuki
Ремъчна шайба колянов вал - Swag, Febi, Contitech, Ruville, Corteco
Устройство и начин на работа
Ремъчна шайба колянов вал - Swag, Febi, Contitech, Ruville, Corteco - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Известни също като амортисьори на вибрации или торсионни амортисьори, имат V-канали по обиколката си, за да захванат задвижващия ремък на аксесоара, но този компонент е много повече от шайба. Както подсказва името, хармоничният балансьор помага за балансиране на двигателя, а някои балансьори имат тежести, които работят с противотежестите на коляновия вал, за да компенсират теглото на буталото и съединителните прътове.
Ремъчна шайба също потиска торсионното изкривяване и вибрациите в коляновия вал, които се създават чрез процеса на горене, което би могло да счупи вала, ако не се разсее по друг начин. Когато цилиндрите стрелят, силата, упражнена върху вала от буталата и свързващите пръти, го кара да се отклонява и след това да пружинира назад. Това усукване и изкривяване се случват толкова бързо, че при определени обороти на двигателя се развиват вибрации и резонанс.
Типичният хармоничен балансьор се състои от метална главина, която се монтира към муцуната на колянов вал, с дебел метален инерционен пръстен, заобикалящ обиколката й, разделен от гумен пръстен. Гумата се огъва, което позволява на инерционния пръстен да противодейства на усукващото движение на вал. С работещ хармоничен балансьор, двигателят ви ще работи гладко и надеждно. Въпреки това, възрастта и околната среда могат да се заговорничат за намаляване на ефективността на балансиращия. Топлината и излагането на пътна сол и течности като масло могат да причинят омекване и каучук. В някои случаи гумата може да се втвърди и да се напука и да загуби своята гъвкавост.
Независимо от това дали гумата омекотява или се втвърдява, хармоничният балансьор вече няма да може да функционира така, както е проектиран, което може да доведе до прекомерни вибрации и повреди на вала. В екстремни случаи на разпадане на каучук, външният пръстен може напълно да се отдели от главината, причинявайки катастрофални щети на околните компоненти. Но дефектен балансьор не е необходимо да се разделя, за да засегне други системи. Задвижването на аксесоара може да бъде намалено и тъй като балансьорите често имат монтиран пръстен за прекъсвач на положение на колянов вал (CKP), функцията на двигателя може да бъде засегната и светлината на „CHECK ENGINE“ може да свети.
Независимо кой от тези проблеми изпитвате, нашите резервни балансиращи балансьори са решението. Те са изработени от превъзходни материали за повишена издръжливост и мнозина се предлагат с нов ключ за колянов вал от дърво, за пълен ремонт. И тъй като излагането на масло често е причина за неизправност на хармоничния балансьор, течът на маслото на предния колянов вал не трябва да се игнорира. Ако изтичането ви е причинено от втвърдено уплътнение и вдлъбнат главен балансиращ концентратор, ние имаме ремонтни втулки, които ще създадат ефективна уплътняваща повърхност, и заместващи уплътнения, които да затегнат маслото на двигателя ви.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











