Ресори за кола на ниска цена - онлайн магазин


Ресори Audi
Ресори Alfa Romeo
Ресори BMW
Ресори Mercedes-Benz
Ресори VW
Ресори Opel
Ресори Citroen
Ресори Renault
Ресори Peugeot
Ресори Fiat
Ресори Ford
Ресори Seat
Ресори Skoda
Ресори Toyota
Ресори Volvo
Ресори Chevrolet
Ресори CHRYSLER
Ресори Dacia
Ресори Daewoo
Ресори Daihatsu
Ресори Honda
Ресори Hyundai
Ресори Infiniti
Ресори Jaguar
Ресори Jeep
Ресори Kia
Ресори Lancia
Ресори Land Rover
Ресори Lexus
Ресори Mazda
Ресори Mini
Ресори Mitsubishi
Ресори Nissan
Ресори Porsche
Ресори Rover
Ресори Saab
Ресори Smart
Ресори Subaru
Ресори Suzuki
Ресори Aston Martin
Ресори Autobianchi
Ресори Bentley
Ресори Bugatti
Ресори Buick
Ресори Cadillac
Ресори Dodge
Ресори УАЗ
Ресори Ferrari
Ресори Great Wall
Ресори Hummer
Ресори Lada
Ресори Lamborghini
Ресори Lincoln
Ресори Lotus
Ресори Maserati
Ресори MG
Ресори Moskvich
Ресори Pontiac
Ресори Rolls-Royce
Ресори SsangYong
Ресори Tesla
Ресори Trabant
Ресори Vauxhall
Ресори
Устройство и начин на работа
Ресори - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Листовите пружини са най-старият тип пружини, датиращи от дните на конни каруци. Докато в миналото са се използвали пълни елиптични, три четвърти елиптични и четвърт елиптични дизайни, днес най-разпространеният дизайн за автомобилна употреба е полуелиптичният, при който две листови пружини, монтирани успоредно на рамковите релси, осигуряват не само пружинна функция, но и намерете солидна ос на превозното средство. Използват се и еднокрилни пружини с независими предни и задни окачвания, при които пружината е монтирана напречно.
Листната пружина е съставена от една или повече дължини на дъгообразна пружинна стомана. Еднолистните пружини се наричат монолитни пружини, докато многокрилите пружини имат главно листо и няколко прогресивно по-къси листа, съединени заедно с централен болт или щифт, с отскочени скоби, които държат листата заедно. Краищата на успоредни моно или главни листа обикновено се оформят в "очи" на всеки край, за да приемат втулките, през които е инсталиран хардуерът за монтиране на пружината към рамката. U-болтове и монтажни плочи закрепват пружините към оста.
При паралелни листови пружини единият край на пружината обикновено се монтира към рамката с закачалка, но тъй като листовите пружини се удължават, докато се компресират, закопчалките обикновено се използват, за да позволят движение в другия край, като единият край на окачването е прикрепен към пружината и другият край към друга закачена на рамката закачалка. Малките леки автомобили обикновено са оборудвани с монокрилни пружини, докато многолистните пружини се използват при по-тежки превозни средства и за превоз на тежки товари, поради което те се използват редовно отзад на камионите. Тъй като листовите пружини поддържат теглото на автомобила и свързват оста към превозното средство, в действителност пружината и членът на окачването, тяхното състояние е от решаващо значение за безопасността на автомобила.
Най-честият симптом на износени пружини и причина за подмяна на пружината е неправилната височина на возене на превозното средство. Провисващи пружини и / или огънати или счупени листа ще свалят шасито на автомобила в единия край или дори в единия ъгъл на автомобила, което може да доведе до изпускане на дъното, лошо управление и ненормално износване на гумите. Производителите на превозни средства публикуват спецификации за височина на возене. Измерете височината на возене на препоръчителните места и сравнете измерването с спецификации. Наред с проверката на пружините за пукнатини и липсващи или счупени листа, оковите, пружинните втулки за очи, закачалки, U-болтове и щифтове също трябва да бъдат проверени за износване, хлабавост и повреди, тъй като те също могат да причинят неправилна височина на возене, лошо управление и шум.
Ако измерването и проверката докажат, че вашите пружини се нуждаят от подмяна, ние разполагаме с оригиналните спецификации на оборудването, които ще възстановят височината и качеството на возене. Плюс това, независимо дали ремонтирате ежедневен драйвер или възстановявате класически, ние разполагаме и с всички части, които са ви необходими за цялостен ремонт и за да се уверите, че пружината е монтирана правилно - пружинни втулки за око и скоба, пълна скоба и пружинна закачалка сглобки, комплекти с U-болтове, плочи и пружинни подложки и много други. И ако трябва да държите по-тежки товари в своя пикап, ние имаме помощни пружини в широк диапазон от товароносимост. Те са проектирани да се използват с вашите OE пружини и няма да повлияят неблагоприятно на возенето, когато шофирате без разтоварване.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































