Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Спирачен барабан за кола на ниска цена - онлайн магазин

Спирачен барабан
Пазарувай онлайн 24/7

Спирачен барабан - Brembo, ATE, Textar, Delphi, Pagid, Ferodo

Устройство и начин на работа

Спирачен барабан - Brembo, ATE, Textar, Delphi, Pagid, Ferodo - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Барабанните спирачки са били стандартно оборудване за автомобили и камиони в продължение на десетилетия, след това през 70-те години на миналия век те са били преместени на задния мост чрез предни дискови спирачки. Днес повечето превозни средства имат дискови спирачки с четири колела, но барабанните спирачки все още се използват отзад при много камиони и неефективни автомобили. Въпреки че дисковите спирачки имат много технологични предимства, барабанните спирачки обикновено осигуряват работа без шум и опростяват дизайна на ръчната спирачка. Типичният комплект барабанни спирачки има две „обувки“, които осигуряват металната рамка, към която фрикционната накладка е свързана или нит. Обувките са прикрепени към облегалка с притискащи пружини и задействани от бутала в цилиндър с хидравлично колело. Когато спирачките се задействат, триещите накладки се свързват с триещата повърхност на спирачния барабан, която затваря спирачния блок и се завърта с колелото. Обратните пружини прибират обувките след прилагане на спирачката.

Спирачният барабан се монтира на оста или колелото, а някои барабани включват втулката. Повечето спирачни барабани са изработени от твърд чугун, но има и стоманени и алуминиеви барабани с чугунени обшивки. Обработената триеща повърхност на всички барабани е чугун. И стоманените, и алуминиевите барабани са по-леки от чугун от едно цяло, а алуминиевите барабани работят по-хладно. Някои барабани имат охлаждащи перки, хвърлени в барабана, а някои барабани имат пружина на рулоната около обиколката на барабана, за да заглушат шума и вибрациите. Спирачните барабани се предлагат в различни диаметри и дълбочини (ширина) според приложението.

Триещата повърхност на спирачния барабан естествено се износва с употреба, което увеличава вътрешния диаметър на барабана. Всички барабани имат максимален или изхвърлителен диаметър, който обикновено се хвърля във или отпечатва от външната страна на барабана. Безопасно е да се използва барабан с диаметър, по-голям от тази спецификация, тъй като той ще бъде твърде тънък, за да разсейва правилно топлината и няма да има структурната здравина, за да издържи спирачната сила, без евентуално изкривяване или напукване. Барабаните също могат да се оценяват от мръсотия и изключително износени обувки и да станат звънливи и да развият топлинни проверки, твърди петна и пукнатини от прекомерна топлина и стрес.

Обработката на износен барабан може да не премахне дефектите на повърхността на триене в рамките на спецификациите на диаметъра и някои дефекти не могат да бъдат отстранени чрез прецизиране. Вместо да разберете, че имате нужда от нови барабани, докато сте в средата на ремонта, защо да не бъдете активни и да поръчате комплект от нашите резервни барабани, така че да имате всичко необходимо, за да завършите работата? Нашите резервни барабани са изработени по спецификации на OE, с подходяща металургия за дълъг живот. Те са прецизно обработени за плавна работа на спирачките и са балансирани, за да осигурят работа без вибрации.



Прочети повече

ТОП производители

Изключително бързо и лесно поръчах.Много съм доволна! G
Албена Ангелова
Албена Ангелова
11 April 2021
Големи бързаци сте.Браво. G
Николай Йорданов
Николай Йорданов
09 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kostadin Bizev
Kostadin Bizev
08 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
nikola venchev
nikola venchev
08 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Лазар Лазаров
Лазар Лазаров
07 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Dimitar Diyanov
Dimitar Diyanov
06 April 2021