Спирачен цилиндър за кола на ниска цена - онлайн магазин


Спирачен цилиндър Audi
Спирачен цилиндър Alfa Romeo
Спирачен цилиндър BMW
Спирачен цилиндър Mercedes-Benz
Спирачен цилиндър VW
Спирачен цилиндър Opel
Спирачен цилиндър Citroen
Спирачен цилиндър Renault
Спирачен цилиндър Peugeot
Спирачен цилиндър Fiat
Спирачен цилиндър Ford
Спирачен цилиндър Seat
Спирачен цилиндър Skoda
Спирачен цилиндър Toyota
Спирачен цилиндър Volvo
Спирачен цилиндър Autobianchi
Спирачен цилиндър Buick
Спирачен цилиндър Cadillac
Спирачен цилиндър Chevrolet
Спирачен цилиндър CHRYSLER
Спирачен цилиндър Dacia
Спирачен цилиндър Daewoo
Спирачен цилиндър Daihatsu
Спирачен цилиндър Dodge
Спирачен цилиндър Great Wall
Спирачен цилиндър Honda
Спирачен цилиндър Hyundai
Спирачен цилиндър Infiniti
Спирачен цилиндър Jaguar
Спирачен цилиндър Jeep
Спирачен цилиндър Kia
Спирачен цилиндър Lada
Спирачен цилиндър Lancia
Спирачен цилиндър Land Rover
Спирачен цилиндър Mazda
Спирачен цилиндър MG
Спирачен цилиндър Mini
Спирачен цилиндър Mitsubishi
Спирачен цилиндър Nissan
Спирачен цилиндър Rover
Спирачен цилиндър Saab
Спирачен цилиндър Smart
Спирачен цилиндър Subaru
Спирачен цилиндър Suzuki
Спирачен цилиндър - ATE, Valeo, Delphi, LPR, Cifam, Fenox, TRW
Устройство и начин на работа
Спирачен цилиндър - ATE, Valeo, Delphi, LPR, Cifam, Fenox, TRW - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Цилиндърът на колелото принуждава спирачните обувки към спирачния барабан. Корпусът на цилиндъра от чугунено или алуминиево колело се монтира върху облегалката и съдържа разширителна пружина, уплътнения за чаши и бутала вътре в отвора, който е защитен от спирачен прах от прахови ботуши от всеки край. Буталата директно се натискат върху спирачните обувки или може да има връзки, които свързват буталата с обувките. Спирачната линия доставя течност в центъра на отвора между буталата.
Когато задействате спирачките, хидравличното налягане принуждава буталата на спирачния цилиндър на колелото навън, а спирачните обувки - срещу барабана. Хидравличното налягане също принуждава устните на уплътнителя на чашата срещу отвора, за да се предотврати изтичане на течност. Разширителната пружина поддържа натиск върху уплътненията, когато спирачките се освободят и възвратните пружини прибират обувките и буталата. Винт за обезвъздушаване се закрепва към проход в цилиндъра в най-високата му точка, за да се улесни кървенето на спирачката.
Спирачната течност на основата на гликол е хигроскопична, което означава, че тя абсорбира влагата. Тъй като нивото на влагата в течността се увеличава, това може да разяде отвора в цилиндъра на колелото, което води до изкопаване и забиване. Това носи уплътненията на чашата и причинява изтичане на течност и загуба на хидравлично налягане. Първата индикация за теч е нисък педал на спирачката и намалена спирачна сила. Корозионното натрупване също може да доведе до захващане на буталата на цилиндрите на колелата в отвора, което може да причини захващане и влачене на спирачката. При усещане на тези симптоми или по всяко време на обслужване на спирачните челюсти трябва да се инспектират цилиндрите на колелата.
Издърпайте багажника на прах от всеки край на цилиндъра на колелото. Малко количество влага е нормално, но ако течността изтича веднага щом багажникът се изтегли назад, цилиндърът на колелото е лош. Обикновено цилиндрите на колелата са заменени, но ако повредата не е твърде тежка, те могат да бъдат възстановени. Преди да извършите основен ремонт на цилиндър на колелото, уверете се, че винтът за обезвъздушаване не е прибран. Комплект за възстановяване включва нови уплътнения за чаши, ботуши и пружина за разширяване. Ако лекото хониране няма да почисти отвора без да създава прекалено голям хлабина, цилиндърът на колелото трябва да бъде сменен. Клирънсът е прекомерен, ако в отвора може да се монтира бутало с диаметър 0,003 ”.
Производителите на спирачен цилиндър могат да придадат много по-фино покритие на отвора, отколкото може да се постигне с наклона, така че новият цилиндър на колелата ще издържи по-дълго. В допълнение към новите каучукови компоненти и свежото леене, нов цилиндър на колелото ще има и нов винт за обезвъздушаване, който е покрит, за да устои на корозия. Друг момент, който трябва да се има предвид: когато се монтират нови спирачни обувки, по-дебелите накладки натискат буталата на цилиндъра на колелото по-нататък в отвора. Това може да принуди уплътненията на чашата да контактуват с корозирали части на отвора, в крайна сметка да причинят теч. За безопасно шофиране сменяйте цилиндрите на колелата при всяка смяна на спирачните обувки.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











