Спирачни апарати предни и задни за кола на ниска цена - онлайн магазин


Спирачни апарати Audi
Спирачни апарати Alfa Romeo
Спирачни апарати BMW
Спирачни апарати Mercedes-Benz
Спирачни апарати VW
Спирачни апарати Opel
Спирачни апарати Citroen
Спирачни апарати Renault
Спирачни апарати Peugeot
Спирачни апарати Fiat
Спирачни апарати Ford
Спирачни апарати Seat
Спирачни апарати Skoda
Спирачни апарати Toyota
Спирачни апарати Volvo
Спирачни апарати Autobianchi
Спирачни апарати Buick
Спирачни апарати Cadillac
Спирачни апарати Chevrolet
Спирачни апарати CHRYSLER
Спирачни апарати Dacia
Спирачни апарати Daewoo
Спирачни апарати Daihatsu
Спирачни апарати Dodge
Спирачни апарати Honda
Спирачни апарати Hyundai
Спирачни апарати Infiniti
Спирачни апарати Jaguar
Спирачни апарати Jeep
Спирачни апарати Kia
Спирачни апарати Lada
Спирачни апарати Lancia
Спирачни апарати Land Rover
Спирачни апарати Lexus
Спирачни апарати Lotus
Спирачни апарати Mazda
Спирачни апарати MG
Спирачни апарати Mini
Спирачни апарати Mitsubishi
Спирачни апарати Nissan
Спирачни апарати Porsche
Спирачни апарати Rover
Спирачни апарати Saab
Спирачни апарати Smart
Спирачни апарати Subaru
Спирачни апарати Suzuki
Спирачни апарати предни и задни - ATE, Brembo, BOSCH, TRW, Budweg
Устройство и начин на работа
Спирачни апарати - ATE, Brembo, BOSCH, TRW, Budweg - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Преобразува хидравличното налягане от спирачната помпа в механичната сила, необходима за притискане на спирачните накладки към роторите, за забавяне и спиране на превозно средство с дискови спирачки. Дисковите спирачки се използват на предните колела на всички превозни средства от 70-те години на миналия век и днес се използват на всички четири колела на повечето превозни средства. Те са устойчиви на избледняване, самонастройващи се и проявяват по-малко захващане и дърпане от барабанните спирачки.
Спирачният апарат обтяга роторa и осигурява дисковите накладки. Всички шублери имат един или повече отвори в корпуса на дебеломера, съдържащи бутало (ци), уплътнения и ботуши за прах, един или повече винтове за обезвъздушаване от хидравличната система и порт, към който е свързана спирачната линия или маркучът. Повечето корпуси на апаратите от тип OE са изработени от чугун, а буталните накрайници са от стоманена или фенолна конструкция.
Има два вида шублери, плаващи и неподвижни. Последните имат множество бутала от всяка страна, които оказват еднакво налягане върху накладките, когато се задействат спирачките. Плаващите шублери имат едно или повече бутала от вътрешната страна на шублера, а тялото на плъзгача - на щифтове. Когато се задействат спирачките, тялото на спирачния апарат се придвижва навътре, докато буталата на спирачния апарат се придвижват навън, затягайки ротора с накладките на дисковите спирачки. Някои спирачни апарати на задното колело имат вграден механизъм за ръчна спирачка с винт за механично прилагане на спирачните накладки. Когато спирачните накладки се подменят, трябва да се използва специален инструмент за дъно на буталата в отворите.
Дефектите на спирачния апарат могат да причинят редица проблеми със спирачната система. Нисък или потъващ педал на спирачката може да бъде причинен от изтичащ шублер. Спирачното издърпване или влаченето на спирачките може да бъде причинено от иззето бутало на спирачния апарат, което може да бъде индикирано и от неравномерно износване на накладките. Плаващ апарат, който не може да се движи свободно поради износени или ръждясали плъзгачи на плъзгача, също може да причини неравномерно износване на накладките, както и влачене на спирачката. Проверете внимателно шублера, като потърсите течове, скъсано бутало на шублера и ботуши с плъзгащи щифтове, износен или липсващ хардуер и всякакви други дефекти. Ако се изисква услуга на дебеломер, имаме редица опции да ви предложим.
Основните ни заместители са прецизно произведени и тествани под налягане и се предлагат с нови уплътнения, ботуши за прах и винтове за обезвъздушаване. Или пристъпете към полунатоварени дебеломери, които също включват хардуер и скоби според изискванията. За цялостна ремонтна работа не можете да се справите по-добре от нашите заредени дебеломери, които се предлагат с всички нови бутала, уплътнения и ботуши, хардуер и клипове, за да осигурите гладко, безшумно изпълнение и специфични спирачни накладки. Тези дебеломери са готови за инсталиране над ротора направо извън кутията. Ние също така разполагаме с голям избор от отделни компоненти и комплекти за ремонт, ако искате да възстановите вашите шублери.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











