Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Спирачни челюсти за кола на ниска цена - онлайн магазин

Спирачни челюсти
Пазарувай онлайн 24/7

Спирачни челюсти - ATE, Bosch, Delphi, TRW, Textar, Brembo, Ferodo

Устройство и начин на работа

Спирачни челюсти - ATE, Bosch, Delphi, TRW, Textar, Brembo, Ferodo - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Въпреки че са затъмнени технологично от дискови спирачки, барабанните спирачки все още осигуряват надеждно обслужване на задните колела на много камиони и автомобили с късен модел. Въпреки че нямат издръжливост на дисковите спирачки, спирачната способност на барабанните спирачки е повече от достатъчна в задната част, където те трябва да осигурят по-малък процент от спирачния капацитет. Те обикновено имат по-малко проблеми с шума и улесняват по-лесната конструкция и работа на ръчната спирачка.

Барабанните спирачки се състоят от комплект спирачни челюсти, които осигуряват металните рамки за триещите облицовки. Обувките са закрепени към облегалка с притискащи пружини и задействани от буталата в цилиндър с хидравлично колело. Когато спирачките се задействат, накладките се притискат към триещата повърхност на спирачния барабан, която затваря монтажа и се закрепва към оста или главината, завъртайки се с колелата. Обратните пружини прибират обувките след прилагане на спирачката.

Всички агрегати за барабанни спирачки, произведени от 60-те години на миналия век, имат механизми за саморегулиране, които регулират обувките, за да компенсират износването на подплатата и да поддържат хлабина между обувката и барабана. Задните барабанни спирачки също имат връзка на ръчната спирачка, която е свързана с кабели на ръчната спирачка. Триещата подплата може да бъде залепена или нита към обувките. Съществуват две общи конфигурации на спирачните челюсти, без серво или с водещо задвижване и дуо-серво спирачки. Докато всички барабанни спирачки са "самозареждащи се", при които спиращата сила се увеличава от въртящия се барабан, който дърпа обувката по-плътно към барабана, тази характеристика е по-мощна при дуо-серво спирачките.

По време на употреба фрикционните накладки се износват. Производителите на автомобили имат минимални спецификации за дебелината на облицовката, под които облицовката не може да се изпълнява безопасно. Освен измерване на дебелината на облицовката, те трябва да бъдат проверени за пукнатини, хлабавост и неравномерно износване. Облицовките, които са замърсени от течаща спирачна течност от дефектен цилиндър на колелото или масло от зъбно колело, преминали през износено уплътнение на оста, трябва да бъдат сменени независимо от дебелината. Обезцветените обувки и накладки са прегряти, вероятно поради уморени връщащи пружини. Неравномерното износване може да бъде причинено от иззети бутала на цилиндрите на колелата, неправилна настройка, конусен барабан или износени пружини.

Независимо от причината за подмяната, можем да ви предоставим спирачни барабани, които ще възстановят спирачните характеристики на OE. Материалът на триене е проектиран за всяко приложение, така че получавате спирателна мощност, която отговаря на вашите нужди за шофиране. Температурите вътре в спирачния барабан могат постепенно да уморят хардуерната спирачка. За ефективен ремонт препоръчваме да смените пружините за задържане и връщане и механизмите за саморегулиране. Ние предлагаме пълни комплекти хардуер, както и комплекти за възстановяване на барабанни спирачки, включващи барабани, обувки, хардуер и цилиндри на колелата. Последният замества всички общи компоненти за износване с части, проектирани да работят заедно.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Tintirimintiri Alabalanica
Tintirimintiri Alabalanica
27 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Viktor Cane
Viktor Cane
26 January 2021
добре направено,доволен клиент съм.Браво-винаги може да се желае още. G
Валентин Дойчинов
Валентин Дойчинов
26 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Denis Fevzi
Denis Fevzi
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Plamen Petrov
Plamen Petrov
25 January 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Petko Danov
Petko Danov
21 January 2021