Спирачни челюсти за кола на ниска цена - онлайн магазин


Спирачни челюсти Audi
Спирачни челюсти Alfa Romeo
Спирачни челюсти BMW
Спирачни челюсти Mercedes-Benz
Спирачни челюсти VW
Спирачни челюсти Opel
Спирачни челюсти Citroen
Спирачни челюсти Renault
Спирачни челюсти Peugeot
Спирачни челюсти Fiat
Спирачни челюсти Ford
Спирачни челюсти Seat
Спирачни челюсти Skoda
Спирачни челюсти Toyota
Спирачни челюсти Volvo
Спирачни челюсти Chevrolet
Спирачни челюсти CHRYSLER
Спирачни челюсти Dacia
Спирачни челюсти Daewoo
Спирачни челюсти Daihatsu
Спирачни челюсти Honda
Спирачни челюсти Hyundai
Спирачни челюсти Infiniti
Спирачни челюсти Jaguar
Спирачни челюсти Jeep
Спирачни челюсти Kia
Спирачни челюсти Lancia
Спирачни челюсти Land Rover
Спирачни челюсти Lexus
Спирачни челюсти Mazda
Спирачни челюсти Mini
Спирачни челюсти Mitsubishi
Спирачни челюсти Nissan
Спирачни челюсти Porsche
Спирачни челюсти Rover
Спирачни челюсти Saab
Спирачни челюсти Smart
Спирачни челюсти Subaru
Спирачни челюсти Suzuki
Спирачни челюсти Aston Martin
Спирачни челюсти Autobianchi
Спирачни челюсти Bentley
Спирачни челюсти Bugatti
Спирачни челюсти Buick
Спирачни челюсти Cadillac
Спирачни челюсти Dodge
Спирачни челюсти УАЗ
Спирачни челюсти Ferrari
Спирачни челюсти Great Wall
Спирачни челюсти Hummer
Спирачни челюсти ISUZU
Спирачни челюсти Lada
Спирачни челюсти Lamborghini
Спирачни челюсти Lincoln
Спирачни челюсти Lotus
Спирачни челюсти Maserati
Спирачни челюсти MG
Спирачни челюсти Moskvich
Спирачни челюсти Pontiac
Спирачни челюсти Rolls-Royce
Спирачни челюсти SsangYong
Спирачни челюсти Tesla
Спирачни челюсти Trabant
Спирачни челюсти Vauxhall
Спирачни челюсти - ATE, Bosch, Delphi, TRW, Textar, Brembo, Ferodo
Устройство и начин на работа
Спирачни челюсти - ATE, Bosch, Delphi, TRW, Textar, Brembo, Ferodo - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Въпреки че са затъмнени технологично от дискови спирачки, барабанните спирачки все още осигуряват надеждно обслужване на задните колела на много камиони и автомобили с късен модел. Въпреки че нямат издръжливост на дисковите спирачки, спирачната способност на барабанните спирачки е повече от достатъчна в задната част, където те трябва да осигурят по-малък процент от спирачния капацитет. Те обикновено имат по-малко проблеми с шума и улесняват по-лесната конструкция и работа на ръчната спирачка.
Барабанните спирачки се състоят от комплект спирачни челюсти, които осигуряват металните рамки за триещите облицовки. Обувките са закрепени към облегалка с притискащи пружини и задействани от буталата в цилиндър с хидравлично колело. Когато спирачките се задействат, накладките се притискат към триещата повърхност на спирачния барабан, която затваря монтажа и се закрепва към оста или главината, завъртайки се с колелата. Обратните пружини прибират обувките след прилагане на спирачката.
Всички агрегати за барабанни спирачки, произведени от 60-те години на миналия век, имат механизми за саморегулиране, които регулират обувките, за да компенсират износването на подплатата и да поддържат хлабина между обувката и барабана. Задните барабанни спирачки също имат връзка на ръчната спирачка, която е свързана с кабели на ръчната спирачка. Триещата подплата може да бъде залепена или нита към обувките. Съществуват две общи конфигурации на спирачните челюсти, без серво или с водещо задвижване и дуо-серво спирачки. Докато всички барабанни спирачки са "самозареждащи се", при които спиращата сила се увеличава от въртящия се барабан, който дърпа обувката по-плътно към барабана, тази характеристика е по-мощна при дуо-серво спирачките.
По време на употреба фрикционните накладки се износват. Производителите на автомобили имат минимални спецификации за дебелината на облицовката, под които облицовката не може да се изпълнява безопасно. Освен измерване на дебелината на облицовката, те трябва да бъдат проверени за пукнатини, хлабавост и неравномерно износване. Облицовките, които са замърсени от течаща спирачна течност от дефектен цилиндър на колелото или масло от зъбно колело, преминали през износено уплътнение на оста, трябва да бъдат сменени независимо от дебелината. Обезцветените обувки и накладки са прегряти, вероятно поради уморени връщащи пружини. Неравномерното износване може да бъде причинено от иззети бутала на цилиндрите на колелата, неправилна настройка, конусен барабан или износени пружини.
Независимо от причината за подмяната, можем да ви предоставим спирачни барабани, които ще възстановят спирачните характеристики на OE. Материалът на триене е проектиран за всяко приложение, така че получавате спирателна мощност, която отговаря на вашите нужди за шофиране. Температурите вътре в спирачния барабан могат постепенно да уморят хардуерната спирачка. За ефективен ремонт препоръчваме да смените пружините за задържане и връщане и механизмите за саморегулиране. Ние предлагаме пълни комплекти хардуер, както и комплекти за възстановяване на барабанни спирачки, включващи барабани, обувки, хардуер и цилиндри на колелата. Последният замества всички общи компоненти за износване с части, проектирани да работят заедно.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































