Стабилизираща щанга за кола на ниска цена - онлайн магазин


Стабилизираща щанга Audi
Стабилизираща щанга Alfa Romeo
Стабилизираща щанга BMW
Стабилизираща щанга Mercedes-Benz
Стабилизираща щанга VW
Стабилизираща щанга Opel
Стабилизираща щанга Citroen
Стабилизираща щанга Renault
Стабилизираща щанга Peugeot
Стабилизираща щанга Fiat
Стабилизираща щанга Ford
Стабилизираща щанга Seat
Стабилизираща щанга Skoda
Стабилизираща щанга Toyota
Стабилизираща щанга Volvo
Стабилизираща щанга Chevrolet
Стабилизираща щанга CHRYSLER
Стабилизираща щанга Dacia
Стабилизираща щанга Daewoo
Стабилизираща щанга Daihatsu
Стабилизираща щанга Honda
Стабилизираща щанга Hyundai
Стабилизираща щанга Infiniti
Стабилизираща щанга Jaguar
Стабилизираща щанга Jeep
Стабилизираща щанга Kia
Стабилизираща щанга Lancia
Стабилизираща щанга Land Rover
Стабилизираща щанга Lexus
Стабилизираща щанга Mazda
Стабилизираща щанга Mini
Стабилизираща щанга Mitsubishi
Стабилизираща щанга Nissan
Стабилизираща щанга Porsche
Стабилизираща щанга Rover
Стабилизираща щанга Saab
Стабилизираща щанга Smart
Стабилизираща щанга Subaru
Стабилизираща щанга Suzuki
Стабилизираща щанга Aston Martin
Стабилизираща щанга Autobianchi
Стабилизираща щанга Bentley
Стабилизираща щанга Bugatti
Стабилизираща щанга Buick
Стабилизираща щанга Cadillac
Стабилизираща щанга Dodge
Стабилизираща щанга УАЗ
Стабилизираща щанга Ferrari
Стабилизираща щанга Great Wall
Стабилизираща щанга Hummer
Стабилизираща щанга ISUZU
Стабилизираща щанга Lada
Стабилизираща щанга Lamborghini
Стабилизираща щанга Lincoln
Стабилизираща щанга Lotus
Стабилизираща щанга Maserati
Стабилизираща щанга MG
Стабилизираща щанга Moskvich
Стабилизираща щанга Pontiac
Стабилизираща щанга Rolls-Royce
Стабилизираща щанга SsangYong
Стабилизираща щанга Tesla
Стабилизираща щанга Trabant
Стабилизираща щанга Vauxhall
Стабилизираща щанга
Устройство и начин на работа
Стабилизираща щанга - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Стабилизираща щанга, известна още като стабилизатор, анти-ролка и анти-люлка, е форма на торсионна лента, която свързва колелата и окачването от противоположните страни на автомобила. Щангата се увеличава сковаността на ролката и предотвратява прекомерното странично пренасяне на теглото, което причинява преобръщане на каросерията, така че автомобилът или камионът остават по-ниски при завиване, което води до по-добро разпределение на теглото върху гумите и подобрено управление и сцепление. Повечето модерни автомобили и камиони имат предни щанги, а много превозни средства, особено производителни модели, имат и задни щанги.
Стабилизиращата щанга е плътна или куха стоманена пръчка с огъвания и ъгли, които грубо образуват удължена „U“ форма. Правата част на щангата, основата на „U“, е монтирана втулки към рамката на автомобила, а краищата, лостовите рамена, са свързани към окачването от всяка страна на автомобила с връзки. Крайните връзки също имат втулки или сачмени шарнири, където се закрепват към люлеещата се щанга и окачването. Докато самата шина може да се повреди при сблъсък, втулките и шарнирните връзки са общите части за износване.
Когато завиете ъгъл в автомобила си, повече тежест се прехвърля върху колелата от външната страна на завоя, което кара тялото да се навежда. Окачването на външните колела е компресирано, докато окачването на вътрешните колела е разтоварено. Неравномерните височини на окачването придават усукващо движение на люлеещата се лента. Стабилизиращата щанга се съпротивлява на усукване и пренася силата на притискане от външното окачване към вътрешното окачване, за да се задържи натоварено, така че автомобилът да остане на ниво и вътрешната гума да има достатъчен контакт с пътя. Степента, в която щангата се съпротивлява на усукване и завиване на тялото, зависи от нейната коравина, която се определя от фактори, включително диаметър, твърдост на материала и дали е куха или твърда.
Стабилизиращата щанга обикновено е много издръжлив компонент, но като всеки метален компонент, той може да се деформира поради удар от сблъсък и да се влоши от ръжда. Точките за закрепване на крайните връзки също могат да се удължат или изкривят до точката, където е необходима подмяна. Прекомерното износване или повреда на втулките и / или крайните връзки са най-често срещаните проблеми, които обикновено се обозначават със стискане на шумове, повишено преобръщане на каросерията и лошо управление. Някои крайни връзки имат сменяеми втулки и те могат да бъдат подновени с ремонтни комплекти, които обикновено включват втулките, както и металните фиксатори. Връзките, които имат шарнирни съединения и / или интегрални втулки във всеки край, изискват подмяна на връзката, ако сачмените или втулките са износени.
Проверете стаб. щангата и крайните връзки със окачването в натоварени и разтоварени места. Потърсете напукани, скъсани и влошени втулки и разхлабеност в сачмите на така оборудвани връзки. Тези дефекти могат да причинят разхлабване, което води до шум и лошо управление. Каквато и да е причината за повреда, ние можем да ви предоставим всичко, от което се нуждаете, от пълни шини за вграждане до втулки, крайни връзки и комплекти за ремонт на крайни връзки. Разполагаме с части за стабилизираща щанга за всички популярни автомобили и камиони за късен модел и някои класически автомобили, като всички те са проектирани по оригинални спецификации на оборудването, за да можете да постигнете производителността на вашия автомобил.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































