Температурен датчик за кола на ниска цена - онлайн магазин


Температурен датчик Audi
Температурен датчик Alfa Romeo
Температурен датчик BMW
Температурен датчик Mercedes-Benz
Температурен датчик VW
Температурен датчик Opel
Температурен датчик Citroen
Температурен датчик Renault
Температурен датчик Peugeot
Температурен датчик Fiat
Температурен датчик Ford
Температурен датчик Seat
Температурен датчик Skoda
Температурен датчик Toyota
Температурен датчик Volvo
Температурен датчик Chevrolet
Температурен датчик CHRYSLER
Температурен датчик Dacia
Температурен датчик Daewoo
Температурен датчик Daihatsu
Температурен датчик Honda
Температурен датчик Hyundai
Температурен датчик Infiniti
Температурен датчик Jaguar
Температурен датчик Jeep
Температурен датчик Kia
Температурен датчик Lancia
Температурен датчик Land Rover
Температурен датчик Lexus
Температурен датчик Mazda
Температурен датчик Mini
Температурен датчик Mitsubishi
Температурен датчик Nissan
Температурен датчик Porsche
Температурен датчик Rover
Температурен датчик Saab
Температурен датчик Smart
Температурен датчик Subaru
Температурен датчик Suzuki
Температурен датчик Aston Martin
Температурен датчик Autobianchi
Температурен датчик Bentley
Температурен датчик Bugatti
Температурен датчик Buick
Температурен датчик Cadillac
Температурен датчик Dodge
Температурен датчик УАЗ
Температурен датчик Ferrari
Температурен датчик Great Wall
Температурен датчик Hummer
Температурен датчик ISUZU
Температурен датчик Lada
Температурен датчик Lamborghini
Температурен датчик Lincoln
Температурен датчик Lotus
Температурен датчик Maserati
Температурен датчик MG
Температурен датчик Moskvich
Температурен датчик Pontiac
Температурен датчик Rolls-Royce
Температурен датчик SsangYong
Температурен датчик Tesla
Температурен датчик Trabant
Температурен датчик Vauxhall
Температурен датчик
Устройство и начин на работа
Температурен датчик - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Начинът, по който много системи работят във вашия автомобил, зависи от температурата на охлаждащата течност на двигателя, което превключвателите на охлаждащата система и сензорите са много важни части. Тези компоненти осигуряват вход към модула за управление на двигателя (ECM), който от своя страна регулира горивото, запалването и други функции на автомобила въз основа на температурата и входа от други сензори. Сензорите и превключвателите за охлаждащата течност са резбовани в каналите за охлаждащата течност, където те са директно изложени на охлаждащата течност за най-точно измерване на температурата, за да се предоставят данни за контролния модул на двигателя в реално време.
Превключвателите за охлаждащата течност се използват, когато е необходим обикновен сигнал за включване / изключване, както в системата за ранно изпаряване на горивото (EFE), която се използва при някои превозни средства с карбуриран загряване на горивната смес, когато двигателят е студен, за да се подобри изпаряването. В тази система между карбуратора и всмукателния колектор е инсталирана плоча с нагревателна решетка под една или и двете варели на карбуратора. Температурният датчик задейства веригата EFE, когато автомобилът е студен и релето захранва електрическата мрежа на отоплителната мрежа. Когато двигателят достигне определена работна температура, превключвателят се отваря, деактивира релето и изключва мрежата на нагревателя.
Когато е необходим диапазон от данни за температурата на охлаждащата течност, е необходим сензор за температура на охлаждащата течност. Обща употреба за тези данни би била за измерване на температурата. Повечето сензори за температура на охлаждащата течност са термистори, които променят съпротивлението според температурата. Повечето от тях са NTC (отрицателен температурен коефициент) термистори, които намаляват съпротивлението с повишаване на температурата. ECM изпраща 5-волтово референтно напрежение към сензора и съпротивлението на сензора намалява напрежението, изпратено обратно към компютъра. Температурата се изчислява от ECM въз основа на връщащото напрежение.
ECM използва данни за температурата от датчика за температурата на охлаждащата течност за: промяна на ширината на импулса на инжектора, увеличаване на времето за по-богата смес, когато двигателят е студен, и намаляване на времето, когато двигателят загрява; увеличете скоростта на празен ход, когато двигателят е студен, за да се предотврати застоя; и включете и изключете електрическия вентилатор за охлаждане. Освен това информацията за температурата на охлаждащата течност е критична, тъй като определена функция на компонента трябва да бъде активирана само когато двигателят е топъл. Те включват системата EGR (рециркулация на отработените газове), която би могла да накара двигателя да работи грубо и да спре, ако отработените газове се въвеждат на всмукателния канал, когато двигателят е студен; вентилът за контрол на изпарителните емисии за контрол на емисиите; и съединителя на преобразувателя на въртящия момент.
Някои от компонентите на системата за охлаждане на двигателя, например вентилатор на радиатора, черпят висок ток от източника на енергия. Ако ги свържете директно или използвате превключвател към алтернатора или батерията, това може да причини късо съединение, което може да доведе до пожар или повреда на батерията. За да се избегне такъв обрат на събитията, почти всички компоненти на системата за охлаждане на електрически двигател са свързани към веригата чрез реле. Това е малък електромагнитен превключвател, управляван от сравнително малък електрически ток, който може да включи или изключи много по-голям електрически ток. Това позволява да захранвате всякакви енергоемки устройства, без да рискувате да повредите акумулатора или други компоненти на автомобила. Релетата се различават по размер и конструкция, докато принципът им на работа остава същият.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































