Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Температурен датчик за кола на ниска цена - онлайн магазин

Температурен датчик
Пазарувай онлайн 24/7

Температурен датчик

Устройство и начин на работа

Температурен датчик - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Начинът, по който много системи работят във вашия автомобил, зависи от температурата на охлаждащата течност на двигателя, което превключвателите на охлаждащата система и сензорите са много важни части. Тези компоненти осигуряват вход към модула за управление на двигателя (ECM), който от своя страна регулира горивото, запалването и други функции на автомобила въз основа на температурата и входа от други сензори. Сензорите и превключвателите за охлаждащата течност са резбовани в каналите за охлаждащата течност, където те са директно изложени на охлаждащата течност за най-точно измерване на температурата, за да се предоставят данни за контролния модул на двигателя в реално време.

Превключвателите за охлаждащата течност се използват, когато е необходим обикновен сигнал за включване / изключване, както в системата за ранно изпаряване на горивото (EFE), която се използва при някои превозни средства с карбуриран загряване на горивната смес, когато двигателят е студен, за да се подобри изпаряването. В тази система между карбуратора и всмукателния колектор е инсталирана плоча с нагревателна решетка под една или и двете варели на карбуратора. Температурният датчик задейства веригата EFE, когато автомобилът е студен и релето захранва електрическата мрежа на отоплителната мрежа. Когато двигателят достигне определена работна температура, превключвателят се отваря, деактивира релето и изключва мрежата на нагревателя.

Когато е необходим диапазон от данни за температурата на охлаждащата течност, е необходим сензор за температура на охлаждащата течност. Обща употреба за тези данни би била за измерване на температурата. Повечето сензори за температура на охлаждащата течност са термистори, които променят съпротивлението според температурата. Повечето от тях са NTC (отрицателен температурен коефициент) термистори, които намаляват съпротивлението с повишаване на температурата. ECM изпраща 5-волтово референтно напрежение към сензора и съпротивлението на сензора намалява напрежението, изпратено обратно към компютъра. Температурата се изчислява от ECM въз основа на връщащото напрежение.

ECM използва данни за температурата от датчика за температурата на охлаждащата течност за: промяна на ширината на импулса на инжектора, увеличаване на времето за по-богата смес, когато двигателят е студен, и намаляване на времето, когато двигателят загрява; увеличете скоростта на празен ход, когато двигателят е студен, за да се предотврати застоя; и включете и изключете електрическия вентилатор за охлаждане. Освен това информацията за температурата на охлаждащата течност е критична, тъй като определена функция на компонента трябва да бъде активирана само когато двигателят е топъл. Те включват системата EGR (рециркулация на отработените газове), която би могла да накара двигателя да работи грубо и да спре, ако отработените газове се въвеждат на всмукателния канал, когато двигателят е студен; вентилът за контрол на изпарителните емисии за контрол на емисиите; и съединителя на преобразувателя на въртящия момент.

Някои от компонентите на системата за охлаждане на двигателя, например вентилатор на радиатора, черпят висок ток от източника на енергия. Ако ги свържете директно или използвате превключвател към алтернатора или батерията, това може да причини късо съединение, което може да доведе до пожар или повреда на батерията. За да се избегне такъв обрат на събитията, почти всички компоненти на системата за охлаждане на електрически двигател са свързани към веригата чрез реле. Това е малък електромагнитен превключвател, управляван от сравнително малък електрически ток, който може да включи или изключи много по-голям електрически ток. Това позволява да захранвате всякакви енергоемки устройства, без да рискувате да повредите акумулатора или други компоненти на автомобила. Релетата се различават по размер и конструкция, докато принципът им на работа остава същият.



Прочети повече

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Heaven Touch
Heaven Touch
23 July 2021
star star star star star
Некоректен търговец, изпраща употребявани части, а вие плащате нови.
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте г-н Георгиев, съжалявам, че сте останали с тези лоши впечатления за нас, но както ви обесних във имейлите по-рано имате пълното право да върнете закупения продукт и да ви върнем парите или да го заменим. До колкото разбрах нямате излишно време и не искате да се занимавате повече с нас. Ако все пак желаете да върнете въпросния артикул може да се свържете с нас за да ви кажем къде да го изпратите.
G
ivailo georgiev
ivailo georgiev
23 July 2021
star star star star star
Крайно недоволен! Поръчах два носача-единия дойде с нарушена опаковка, на всичкото отгоре различен от другия! Можеше човека с който потвърдих поръчката, да ме предупреди!На всичкото отгоре след като се прибрах видях, че му е скъсана гумичката на разпечатания!
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте г-н Иванов, бихте ли могли да ни изпратите снимки на проблемния артикул за да проверим какво се е случило с него. Ако желаете може да го върнете и да го заменим с друга бройка. Ще се радваме да разрешим този казус и ще очакваме да се свържете с нас!
G
Радостин Иванов
Радостин Иванов
23 July 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Genko Genev
Genko Genev
22 July 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Nikolay Arnauchkov
Nikolay Arnauchkov
21 July 2021
star star star star star
Супер сте....Благодаря G
Ceco GLOG
Ceco GLOG
21 July 2021