Шенкел за кола на ниска цена - онлайн магазин


Шенкел Audi
Шенкел BMW
Шенкел Mercedes-Benz
Шенкел VW
Шенкел Opel
Шенкел Citroen
Шенкел Renault
Шенкел Peugeot
Шенкел Fiat
Шенкел Ford
Шенкел Seat
Шенкел Skoda
Шенкел Toyota
Шенкел Volvo
Шенкел Chevrolet
Шенкел Dacia
Шенкел Daewoo
Шенкел Honda
Шенкел Hyundai
Шенкел Jeep
Шенкел Kia
Шенкел Lada
Шенкел Lancia
Шенкел Land Rover
Шенкел Lexus
Шенкел Mazda
Шенкел Mitsubishi
Шенкел Nissan
Шенкел Porsche
Шенкел Smart
Шенкел Suzuki
Шенкел - Swag, Febi, Lemforder
Устройство и начин на работа
Шенкел - Swag, Febi, Lemforder - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Шенкелът е мястото, където окачването и кормилната система и предните колела се сглабят. Те осигуряват точките за закрепване на горните и долните контролни рамена или подпори и долни рамена, краищата на щангата и шпиндела и / или главините, на които са монтирани колелата. Кормилните копчета позволяват на колелата да се движат вертикално, тъй като окачването реагира на неравности на пътя и хоризонтално в отговор на входа на кормилото. Колените и шпинделите на кормилото обикновено са много издръжливи компоненти, но ако някой от вашите изисква подмяна, ще намерите това, което ви трябва тук.
Както можете да видите от многото вариации на страницата пред вас, шенкелът на кормилото имат многобройни конфигурации, но те обикновено могат да бъдат разделени според това дали превозното средство е със задно задвижване или предно колело / всички колела / задвижване на четирите колела. На превозни средства с RWD шпинделът може да бъде неразделна част от кокалчето, към което е монтиран главина с конусни ролкови лагери, или главина със запечатани лагери може да бъде закрепена с болтове към кокалчето. Задвижващата ос на превозни средства FWD / AWD / 4WD се простира през коляното и е прикрепена към главина, която е закрепена с болтове или е притисната в кокалчето. Някои камиони с 4WD имат кухо шпиндел, който се закрепва към кокалчето, през което задвижващата ос се простира и върху която се върти главината.
Предшественикът на съвременния коляно и шпиндел на волана беше кралството. Въз основа на дизайните, първоначално използвани на теглени конски вагони, шипове обикновено се срещат на оси за окачване на рани с ранна пролет. Централната част на щифта се задържа в края на оста, докато шпинделът се върти около горната и долната част на щифта върху сменяемите втулки. Когато независимото предно окачване започна да заменя солидни оси, някои автомобили продължиха да използват кранове, които сега бяха монтирани в шенкелът, но повечето производители на автомобили преминаха на сферични шарнири. Последните автомобили, които използват Kingpins, са произведени през 60-те години на миналия век, но Kingpins са често срещани в камионите в продължение на много години, поради тяхната способност за носене на тегло и все още могат да бъдат намерени в някои тежкотоварни камиони с късен модел.
Колените и шпинделите на кормилото са компоненти с дълги носения, които обикновено се нуждаят от подмяна само ако са повредени при сблъсък. Въпреки това, винаги когато се заменят шарнирните шарнири или краищата на щангите, отворите на всеки шенкел трябва да се проверят. Ако шпилката е била разхлабена и не е седнала правилно в отвора на шпилката, конусът в отвора може да е извън кръгла или деформирана, което изисква смяна на кокалчето. Шпинделите трябва да бъдат проверени за повреди на задържащите резби на главината и за поява на камъни върху контактните повърхности на лагера, причинени от повредени лагери. Всяко условие изисква смяна на шпиндела. Втулките са обичайните точки за износване на краката и износването тук може да се провери, като се подкрепи превозното средство, така че предните колела да са от земята и да хващат гумата отгоре и отдолу, за да проверят за игра.
Въпреки, че копчетата на шпинделите и шпинделите обикновено не се нуждаят от подмяна, много от свързаните компоненти понякога се правят и вие ще ги намерите тук на нашите цифрови рафтове. Разполагаме с лагери и уплътнения на шенкела, използвани с приспособления за притискане на кормилни колени и главини, както и гайки на шпиндела, шайби и капачки за прах на главината, използвани с шпинделите на автомобила на RWD и конусни ролкови лагери. Ние предлагаме богат избор от комплекти Kingpin за ранни автомобили и камиони за по-стари и късни модели. Тези комплекти осигуряват всичко необходимо за завършване на работата, включително кранове, фиксиращи щифтове, втулки, лагери, подложки и капачки, а някои комплекти дори включват нови фитинги за грес. Kingpins и свързаните компоненти за Kingpin също се предлагат отделно.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











