Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Обороти при макс. мощност
Обороти при макс. въртящ момент
Вътрешен диаметър на цилиндъра
Компенсация на луфта на вентила
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
Последователност на запалване
Позиция на 1.-цилиндър
По отношение на отдаващата мощност страна.
Налягане при сгъстяване
нов двигател
10,00 - 15,00
bar
Налягане при сгъстяване
7,00 - 15,00
bar
Разлика макс. 3 bar
Минимално налягане на маслото при празен ход
0,60
bar
Контролна температура 80° C
Максимално забавяне глава на цилиндъра
Охладителна система
Термостатът отваря при температура
Запалителна система
Запалителна система стойности
Разстояние между електродите
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Обработка на сместа обозначение
Обработка на сместа производител
Налягане на системата
Помпа за подаване на горивото
4,00 - 7,00
bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Рециркулация на изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Контактът за диагностика се намира на долния ръб на арматурното табло от страната на водача.
Минимална температура на моторното масло при AU
Стойности за изгорелите газове бензин
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
205/55 R 16
2,00
bar
Спазвайте допълнително налягането при пълнене на гумите от ръководството за обслужване или от стикера (на автомобила)!
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/45 R 17
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/40 R 18
2,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
205/55 R 16
2,00
bar
Спазвайте допълнително налягането при пълнене на гумите от ръководството за обслужване или от стикера (на автомобила)!
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/45 R 17
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/40 R 18
2,00
bar
Ходова част размери
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Дебелина на спирачната накладка преден мост
без задна пластина
14,00
мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
без задна пластина
11,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
2,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
2,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1ZE
288,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1ZP
288,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1ZA
312,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1ZD
312,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
PR. - номер 1KE
272,00
мм
Електроника
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Вискозност моторно масло
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Спецификация двигателно масло
с фиксиран интервал за техническа поддръжка
VW 502 00
Спецификация двигателно масло
с гъвкав интервал за техническа поддръжка
VW 504 00
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия 0AJ
1,00
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия директно превключване 0CW, Ново запълване
2,10
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия директно превключване 0CW, Количество за смяна
1,90
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия 0AJ
G 052 171 A2
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия директно превключване 0CW
G 052 171 A2
Спецификация охладителна течност
Спирачна течност при смяна
със скоростна кутия
1,15
литра
Спирачна течност при смяна
с автоматизирана предавателна кутия
1,00
литра
Спецификация спирачна течност
Средства за охлаждане климатична инсталация
Спецификация охлаждащи средства
Масло климатична инсталация
Компресор Denso
100 - 120
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden
65 - 85
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Delphi
100 - 120
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Denso
G 052 300 A2
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Sanden
G 052 154 A2
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Delphi
G 052 154 A2|G 052 300 A2
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
с халогенни фарове
H7 12V 55W PX26d
Къси светлини
с би-ксенон
D3S 85V 35W PK32d-5
Дълги светлини
с халогенни фарове
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Дълги светлини
с би-ксенон
D3S 85V 35W PK32d-5
Светлини при завой
с би-ксенон
H7 12V 55W PX26d
Светлини за дневно каране
с халогенни фарове
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Светлини за дневно каране
с би-ксенон
PW24W 12V 24W WP3,3x14,5-3
Светлини за дневно каране
с би-ксенон, с криволинейна светлина
LED
Оригинален детайл
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
с халогенни фарове
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Габарити
с би-ксенон
PW24W 12V 24W WP3,3x14,5-3
Габарити
с би-ксенон, с криволинейна светлина
LED
Оригинален детайл
Мигач преден
с халогенни фарове
PWY24W 12V 24W WP3.3x14.5-4
Мигач преден
с би-ксенон
H21W 12V 21W BAY9s
Светлини за окръжаващото поле
Задни фарове
Мигач заден
WY21W 12V 21W WX3x16d yellow
Осветление на табелата с регистрационния номер
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
първо на 240.000 km, , след това всеки 30.000 km
Зъбен ремък за помпата охладителна течност тестов режим
първо на 240.000 km, , след това всеки 30.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 6 години
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 4 години
Спирачна течност интервал за смяна
първо след 3 години, след това на всеки 2 години
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Допълнителни работи по панорамния подвижен покрив
първо на 60.000 km / 3 години, след това всяка 60.000 km / 2 година
Допълнителна работа по ксеноновите фарове
първоначално при 30.000 km / 2 години, след това на всеки 30.000 km / 1 години
Допълнителни работи по сервиза-инспекцията
първо на 60.000 km / 3 години, след това всяка 60.000 km / 2 година