Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Амортисьори предни и задни за кола на ниска цена - онлайн магазин

Амортисьори
Пазарувай онлайн 24/7

Амортисьори предни и задни - AL-KO, Bilstein, Sachs, Monroe, Kayaba, Koni

Видове и устройство, метод на работа, диагностика, причини за повреда, интервали на смяна

Видове и устройство

Системата за окачване е важен аспект от развитието на автомобилостроенето. Тази система е от особена важност, защото именно амортисьорите и пружините осигуряват връзката между окачването на колелата и шасито на автомобила. Окачването е изключително важно за по-мощните автомобили, защото благодарение на него автомобила има по-добър и стабилен контакт с пътя и настилката му.

Видове

Окачване: сцепление и комфорт

Функцията на окачването е да осигури връзката между пътя и автомобила. То контролира вибрациите от колелата породени от неравна пътна настилка, осигурява стабилност в завои и предотвратява люлеенето и накланянето на автомобила. Това осигурява едно по-безопасно и комфортно пътуване. Системата на окачването обхваща различни компоненти - лагери, пружини, амортисьори, стабилизиращи щанги, лагери на колела, гуми, джанти и други.

устройство на амортисьорите

Маслени амортисьори

Днес маслените почти не се използват в автомобилната индустрия. Причината е, че от техническа гледна точка се водят не особено ефективни и надеждни и при дълги пътувания по магистрали и междуградски пътища, генерират около 35% загуба на амортизираща сила. Това означава, че колелата на автомобила осигуряват по-лошо задържане на пътя.

Маслени амортисьори

Газови амортисьори

За разлика от маслените, при газовите не се наблюдава загуба на сила. Маслото в амортисьора е под постоянно налягане, благодарение на използвания азот. В резултат на това автомобилът с газови предни и задни амортисьори е надежден и стабилен на пътя, независимо от ситуацията и пътната настилка. Това е от изключителна важност за безопасността на пътя. Газовите имат технология с една или две тръби. Тази с две тръби представлява най-високата технология в производството. Системата с една тръба обикновено се използва при състезателните и спортните автомобили.

Газови амортисьори

В заключение

Ако автомобилът е оборудван с предни и задни маслени амортисьори, при желание на клиента те могат да бъдат сменени с газови. Това би подобрило стабилността на пътя и би осигурило по-комфортно и безопасно шофиране. На пазара се предлагат различни производители като BILSTEIN SACHS MONROE KYB METZGER AL-KO MEYLE JAPANPARTS TRW KAMOKA ASHIKA Magnum Technology и други.

Как да разберем дали амортисьорите са за смяна?

Амортисьорите са консуматив в окачването на автомобила. Честотата на смяната им е относително понятие, защото тя зависи от пропътуваните километри с даден комплект и най-вече качеството на пътищата, по които се шофира автомобила. Все пак има някои характерни особености, по които може да се досетите, че е време да подмените амортисьорите на колата си. Част от тях са потропване при неравности на пътя, омасляване на корпуса на амортисьора, нестабилност на пътя, както и неравномерно износване на автомобилните гуми. Ако имате съмнение, че автомобилът ви има нужда от нови е препоръчително да посетите сервиз, където чрез стенд, ще бъде диагностицирана повредата им. Желателно е да се подменят по двойки в съответната ос. 

Докато вашето превозно средство се движи по пътя, пружините попиват неравностите по пътя. Ударите се поемат от амортисьорите и заглушават движението на пружината, така че колелата и гумите да не се движат твърде бързо нагоре и надолу и да не позволят на пружините да продължат да се колебаят след удари. Без пружини и макферсон гумите ви ще отскочат, така че не само ще карате грубо, но и малко контрол на превозното средство, тъй като гумите, които са във въздуха вместо на земята, не могат да накарат вашето превозно средство да ускори, спирачка или завиване.

Както пружините, така и макферсоните контролират движението на пружината, за да поддържат гумите ви на земята и вие да контролирате, но когато това е единствената функция на шока, подпора е част от монтаж, който включва пружината на бобината и горния монтаж на макферсоните, образувайки структурен елемент на окачването. Макферсоните използват икономично пространството, като заема мястото на отделни удари, пружини и контролни рамена. Те поддържат теглото на автомобила, а предните макферсон осигуряват точката на въртене за управление.

Хидравличните удари и макферсони имат бутални пръти, прикрепени към буталата, които се движат нагоре и надолу вътре в цилиндри, пълни с хидравлична течност. Буталата се движат към стените на цилиндъра, така че хидравличната течност трябва да протича през малки, калибрирани канали за течност и клапани, за да позволи движението на буталото. Както бихте очаквали, течността не може да се движи много бързо през тези малки отвори, така че движението на буталото и пръта се забавя. Това от своя страна забавя и заглушава движението на пружините и окачването. Повечето съвременни макферсони включват азотен газ, който предотвратява аерирането на течности и избледняването на удара.

Изтичането на течности и износените втулки са очевидни причини за подмяната, но повечето макферсони постепенно се влошават вътрешно, без да показват никакви външни признаци. Когато считате, че клапан за измерване на удар може да се огъне няколко хиляди пъти само за няколко мили, лесно е да видите как такива части могат да бъдат напълно изморени на 50 000 мили. Съдейки за удара или целостта на макферсоните по ефективността на автомобила е по-точен барометър. Ако автомобилът ви се движи грубо, носът се гмурва при спиране, тялото се търкаля прекомерно в ъгли, окачването се изпуска отдолу или гумите ви се клатят, имате нужда от нови макферсони.

Износените стойки на горната опора са чести причини за шум, лоша реакция на волана или свързване и неправилно подравняване. Горната стойка на стойката задържа пружината на бобината и свързва опората с тялото. Той има изолационен слой, а предните стойки на макферсоните често имат лагер, при който опората се завърта при завъртане на автомобила. Изолационният компонент обикновено е свързан с каучук към метал и каучукът може да се разцепи, да се напука, да се втвърди или по друг начин да се влоши и да създаде прекомерен клирънс и контакт метал-метал и лагерът също може да се износва. Макферсоните също имат ботуши или духа, покриващи вала и те могат да се разкъсат, което позволява на мръсотията да вкара вала и да съсипе горното хидравлично уплътнение. Бронята около вала предотвратява окачването отдолу и това може да се разцепи и да позволи на макферсоните да се повредят.

Ние предлагаме амортисьори, лагери, дуло, накрайници и макферсони без пружини, но ако подменяте макферсони, трябва да разгледате нашите цялостни комплекти. Те се предлагат с инсталирана нова пружина на бобината и горния монтаж на макферсоните. Спестявате време, няма нужда от специален пружинен компресор и всички обичайни износващи се части се подменят за щателен ремонт. Нашите резервни амортисьори и макферсони са проектирани така, че да осигуряват качествено управление и управление на OE, така че вашият автомобил или камион ще има нивото на изпълнение на окачването, което имаше, когато беше нов. Но ако искате по-добро представяне, можем да ви предложим модернизирани удари и макферсони за по-здраво возене и по-отзивчиво управление. И ако възстановявате класика, имаме автентични възпроизвеждащи шокове и свързани компоненти с оригинален външен вид на оборудването.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Georgiev
Hristo Georgiev
30 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rado Yakimov
Rado Yakimov
30 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Sarachobanov
Hristo Sarachobanov
29 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
OGNYAN ANGELOV
OGNYAN ANGELOV
29 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ивайло Павлов
Ивайло Павлов
28 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rufat Ibrahimov
Rufat Ibrahimov
23 October 2020
Има много стоки, сайта е интуитивен. Единственият минус е че цените са леко високи, нов все пак живеем в пазарна икономика G
Martin Jordanov
Martin Jordanov
22 October 2020
Крайно сте несериозни! В понеделник направихме поръчка и казахте, че в сряда ще е при нас. В сряда ви звъним и казвате, че нямате в наличност. Повече не бих поръчал от вас!
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте, съжаляваме за случилото се, знаем за вашия случай. Поръчаната стока беше на доставка от чужбина и куриерите не спазиха предварително договорените условия. Има неща, които не зависят от нас. Всеки има право да решава как и от къде да пазарува. Поздрави, Авточасти AutoPower.BG
G
erik hadjiev
erik hadjiev
22 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Рaдослaв Стоилов
Рaдослaв Стоилов
21 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mashkov Krasi
Mashkov Krasi
21 October 2020
Отлично и бързо обслужване. G
Kiril Topuzakov
Kiril Topuzakov
20 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Belchev
Hristo Belchev
20 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Krasimir Pantadjiev
Krasimir Pantadjiev
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Виктор Христов
Виктор Христов
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петър Славчев
Петър Славчев
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kolu Kolelew
Kolu Kolelew
16 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петя Стоянова
Петя Стоянова
16 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Todor Kachkov
Todor Kachkov
15 October 2020
Много лесно и бързо става поръчката. Браво, супер. G
vasil demirov
vasil demirov
15 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Борислав Костов
Борислав Костов
15 October 2020