Ангренажен ремък за кола на ниска цена - онлайн магазин


Ангренажен ремък Audi
Ангренажен ремък Alfa Romeo
Ангренажен ремък BMW
Ангренажен ремък Mercedes-Benz
Ангренажен ремък VW
Ангренажен ремък Opel
Ангренажен ремък Citroen
Ангренажен ремък Renault
Ангренажен ремък Peugeot
Ангренажен ремък Fiat
Ангренажен ремък Ford
Ангренажен ремък Seat
Ангренажен ремък Skoda
Ангренажен ремък Toyota
Ангренажен ремък Volvo
Ангренажен ремък Chevrolet
Ангренажен ремък CHRYSLER
Ангренажен ремък Dacia
Ангренажен ремък Daewoo
Ангренажен ремък Daihatsu
Ангренажен ремък Honda
Ангренажен ремък Hyundai
Ангренажен ремък Infiniti
Ангренажен ремък Jaguar
Ангренажен ремък Jeep
Ангренажен ремък Kia
Ангренажен ремък Lancia
Ангренажен ремък Land Rover
Ангренажен ремък Lexus
Ангренажен ремък Mazda
Ангренажен ремък Mini
Ангренажен ремък Mitsubishi
Ангренажен ремък Nissan
Ангренажен ремък Porsche
Ангренажен ремък Rover
Ангренажен ремък Saab
Ангренажен ремък Smart
Ангренажен ремък Subaru
Ангренажен ремък Suzuki
Ангренажен ремък Aston Martin
Ангренажен ремък Autobianchi
Ангренажен ремък Bentley
Ангренажен ремък Bugatti
Ангренажен ремък Buick
Ангренажен ремък Cadillac
Ангренажен ремък Dodge
Ангренажен ремък УАЗ
Ангренажен ремък Ferrari
Ангренажен ремък Great Wall
Ангренажен ремък Hummer
Ангренажен ремък Lada
Ангренажен ремък Lamborghini
Ангренажен ремък Lincoln
Ангренажен ремък Lotus
Ангренажен ремък Maserati
Ангренажен ремък MG
Ангренажен ремък Moskvich
Ангренажен ремък Pontiac
Ангренажен ремък Rolls-Royce
Ангренажен ремък SsangYong
Ангренажен ремък Tesla
Ангренажен ремък Trabant
Ангренажен ремък Vauxhall
Ангренажен ремък - Contitech, Gates, Dayco, Ina, Optibelt
Устройство и начин на работа
Ангренажен ремък - Contitech, Gates, Dayco, Ina, Optibelt - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Ремъкът задвижва валовете и поддържа двигателя прецизно настроен с помощта на обтегач и ролки на празен ход. Преди време веригите и зъбните колела бяха избраните задвижващи механизми на разпределителния вал, но тъй като инженерите установиха, че ремъците се движат по-лесно, работят по-тихо, не се нуждаят от смазване, бяха по-ефтини и надеждни. Последният фактор прогресира още повече, като подобрените материали разтягат интервалите за подмяна на ремъците от около 30 000 мили при първата им употреба до 60 000 мили или повече днес.
Някои двигатели също имат ангренажен ремък, който свързва коляновия вал в долната част на двигателя с разпределителния вал в главата на цилиндъра в горната част. Той синхронизира движението на клапаните и буталата на двигателя. При много двигатели този ремък също задвижва маслената помпа, водната помпа и балансиращите валове. Поради високите скорости на въртене, вибрациите и екстремните температури, ремъчните ленти постоянно са подложени на голям стрес, което води до износване с течение на времето. Производителите на превозни средства са установили интервали за смяна на зъбния ремък, които не трябва да се надвишават, тъй като повредата на ремъка може да доведе до контакт на клапана и буталото и сериозни повреди на двигателя.
Но подобни подобрения в надеждността не трябва да вдъхват самодоволство. Интервалът на замяна на производителя може да бъде намерен в ръководството на вашия собственик и тази поддръжка не трябва да се игнорира. Ангренажния ремък може да се счупи без предупреждение и когато това се случи, двигателят ви ще спре. Още по-лошото е, че много двигатели са „смущаващи“ двигатели и при тези двигатели буталата ще контактуват с отворените клапани, причинявайки скъпи повреди на двигателя. Но ремъкът не трябва да се проваля напълно, за да повлияе на работата на двигателя. Повредите на ремъка или износеният обтегач могат да причинят времето за скок на ремъка, което води до лоша работа или двигател, който изобщо няма да работи.
Ако достъпът до ремъка е възможен, той трябва да бъде проверен за пукнатини, липсващи зъби, счупени или подложени на подсилване влакна и замърсяване с масло или охлаждаща течност. Всяко от тези условия е причина за смяна на ремъка, независимо от пробега, но дори ако ремъкът изглежда перфектен при препоръчителния пробег за смяна, той не трябва да се използва повторно. Въпреки че е обичайна практика да се използват повторно шайбите на коляновия и разпределителния вал, тези компоненти трябва да бъдат проверени за износване и вградени замърсявания, които могат да пречат на новия ремък.
Въпреки това, компоненти като автоматични обтегачи и празни шайби винаги трябва да бъдат заменени, когато е монтиран нов ремък, за да се гарантира правилната работа на двигателя. На много двигатели ангренажния ремък задвижва и водната помпа. Въпреки че може да изглежда добре, когато ремъкът се обслужва, неговата незначителна цена в сравнение с цената на труда за достъп до него прави смяната на помпата с ремъка интелигентният ход. И би било жалко да се наложи да свършиш работата отново, ако старата помпа скоро се провали. Нашите комплекти осигуряват всичко необходимо с номер на една част: ремък, обтегачи, ролка (и) на празен ход, водна помпа и уплътнения и уплътнения.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































