Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Дебитомер за кола на ниска цена - онлайн магазин

Дебитомер
Пазарувай онлайн 24/7

Дебитомер - Bosch, VDO, Huco, Hella, Pierburg, Denso

Устройство и начин на работа

В последните години все повече се говори за намаляване на вредните емисии на CO2 и в тази връзка дебитомерът на автомобила придобива все по-голямо значение за осигуряване на оптималното съотношение въздух-гориво. Най-често дебитомерът е разположен след въздушния филтър във всмукателния колектор. Неговата функция е да предостави данни за температурата, влажността и обема на входящия въздух. Той разполага с технология за улавяне на информация, която заедно с други важни данни за двигателя, осигурява оптималното управление на двигателя на автомобила.

Дебитомерът представлява кръгъл, пластмасов тунел, който има вграден сензор. Сензорът измерва количеството въздух, което постъпва в двигателя, като целта е да се определи специфичното количество въздушно-горивна смес. Ако дебитомера е повреден, двигателят няма да знае какво гориво да добави, а това ще доведе до проблеми като по-висок разход на гориво и липса на енергия в двигателя.

В повечето случаи дебитомерът се замърсява, ако въздушния филтър е замърсен или не е подменен навреме. За това е добре да имате предвид, че качествения въздушен филтър и редовната му смяна, удължава живота на дебитомера във вашия автомобил. Установяването на повреда може да стане само и единствено в сервиз, чрез прилагане на компютърна диагностика. Обикновено за дебитомер се отчитат серия от грешки, които след изтриване не променят неправилното функциониране на автомобила.

За да работи правилно и оптимално, вашият автомобил трябва да има перфектно съотношение гориво-въздух. Когато той бъде нарушен, компютърът на автомобила не може да изчисли съотношението гориво към въздух, което води до лошо функциониране на двигателя. По тази причина не е добре да отлагате смяна на дебитомер, ако доказано той не функционира правилно. 

 

Увеличаването на стойностите на оригиналното оборудване гарантира нарастващото търсене на замени

Съвременните превозни средства се оборудват с все повече електронни компоненти. Това увеличава броя на сензорите, използвани за записване на широк спектър от параметри в автомобила. Приложенията на сензорите са почти безгранични и непрекъснато се разширяват. Днешните шофьори вече не искат да се справят без предимствата, които осигуряват тези системи, които включват подобрения в ефективността на разходите, безопасността, удобството и производителността. Всъщност днес почти няма превозни средства без сензори на пътя.

Изчерпателна гама, впечатляващо качество

Разчитайте на OEM качество на обширната гама от сензори от Bosch - водещият световен производител на сензори. Всички сензори на Bosch са прецизно настроени към конкретния модел автомобил и са лесни за смяна. С над 2 000 различни продукта, Bosch доставя всички важни видове сензори - за приложения, вариращи от управлението на двигателя, чак до пасивната безопасност. Сензорите, доставени от Bosch, включват ламбда-сензори, измерватели на въздушна маса, сензори за налягане, температурни сензори, сензори за чукване, сензори за скоростта на двигателя и много други.

Измерватели на въздушна маса с горещ филм: Оптимална производителност и ниски нива на вредни емисии

Измервателите на въздушна маса с горещ филм измерват действителния въздушен поток в двигателя много бързо и точно, за да позволят да се поддържа определеното съотношение въздух / гориво. Това гарантира оптимално изгаряне на двигателя, което има двойните предимства от ниските нива на вредни емисии, съчетани с подобрена производителност.

Специфични ползи за вас и вашите клиенти:

  • Измервателите на въздушна маса с горещ филм Bosch са оригинални резервни части, точно съобразени с конкретния тип двигател
  • Всички резервни части предлагат оригинално качество на оборудването
  • За ремонти в съответствие с текущата стойност, Bosch доставя и измервателни уреди за гореща филмова маса на въздуха като продукти за обмен

ИНСТРУКЦИИ ЗА МОНТАЖ

ПРЕПОРЪКА

Внимание: моля, вижте ръководството за превозното средство за специфичните сервизни процедури за тази част. Ако нямате ръководство за обслужване или нямате необходимите умения за инсталиране на тази част, препоръчваме ви да се обадите на квалифициран техник. Моля, прочетете и следвайте внимателно всички инструкции и обърнете внимание на всички предупреждения и предупреждения в ръководството за автомобила.

ПРЕПОРЪКА ЗА БЕЗОПАСНОСТ

Препоръчва се да се носят предпазни средства: очила, ръкавици и др.

  • 1. Изключете двигателя.
  • 2. Извадете ключа за запалване.
  • 3. Изчакайте 5 минути, за да се гарантира пълно изключване на електронния блок за управление.
  • 4. Отворете капака.
  • 5. Намерете измервателния уред за измерване на въздушната маса в отделението за двигателя близо до въздушния филтър.
  • 6. Изключете електрическия конектор на измервателя на въздушната маса.
  • 7. Определете посоката на въздушния поток на измервателя на въздушната маса.
  • 8. Разхлабете скобите.
  • 9. Извадете стария измервател на въздушната маса.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ

Прегледайте извадения измервател на въздушната маса за следи от масло или мръсотия. В случай на съмнение се свържете с вашия местен специалист. Внимание, не докосвайте сензорната клетка на новия измервателен уред за въздушна маса.

  • 1. Извадете капачките преди монтажа.
  • 2. Инсталирайте новия измервателен уред за въздушна маса и спазвайте посоката на въздушния поток.
  • 3. Монтирайте затягащата скоба.
  • 4. Включете електрическия конектор на новия измервателен уред за въздушна маса.
  • 5. Свържете диагностичните инструменти и премахнете кодовете за неизправности, свързани с измервателя на въздушната маса.

Приложение

За да се спазят ограниченията за изпускане на превозни средства, изисквани от закона, е необходимо да се поддържа определено съотношение въздух / гориво точно. Това изисква сензори, които прецизно регистрират действителния въздушен поток и извеждат съответния електрически сигнал към отворената и затворена електроника за управление.

Дизайн

Микромеханичният сензорен елемент е разположен в прохода на сензора за приставки. Този щепселен датчик е подходящ за включване във въздушния филтър или с помощта на измервателна тръба на Вентури в пасивите за всмукване на въздух. Налични са различни размери венури за измерване, в зависимост от въздушния поток. Микромеханичната измервателна система използва хибридна верига и чрез оценяване на измервателните данни може да открие кога възвръщащият поток поема пулсация на въздушния поток.

Принцип на работа

Нагретият сензорен елемент във въздушния манометър разсейва топлината към постъпващия въздух. Колкото по-голям е въздушният поток, толкова повече топлина се разсейва. Получената различна температура е мярка за въздушната маса, която тече покрай сензора. Електронната хибридна верига оценява тези измервателни данни, така че количеството въздушен поток може да бъде измерено прецизно и неговото направление на потока. Само част от потока въздух-маса се регистрира от сензорния елемент. Общата маса на въздуха, преминаваща през измервателната тръба, се определя чрез калибриране, познава определението на характеристичната крива.

Функция:

Един измервател на въздушна маса регистрира масата на въздуха, който се вкарва в двигателя, и го превръща в електрически сигнал, който се изпраща към ECU на двигателя. След това ECU използва този вход, заедно с входовете от други сензори, за да изчисли количеството гориво, което трябва да се смеси с входящия въздух, за да се осигури ефективна работа на двигателя. Измервателят на въздушна маса с ниско качество ще предостави компрометирани данни на ECU, водещи до неправилна смес въздух / гориво на всички нива на зареждане на двигателя; влияещи на мощността, управляемостта и емисиите от гориво. Бош е водещият в света доставчик на сензорни технологии за автомобилния сектор. Технологията за измерване на въздушна маса на Bosch непрекъснато се развива и сега най-новите HFM 7 и 8 устройства използват цифрово управление. Някои от термините, използвани за този компонент, включват датчик за маса на въздуха - измервател на въздушната маса - сензор MAF - HFM - сензор за въздушен поток - уред за измерване на въздушния поток

Елементи на сензора

  • Използва най-новите филмови технологии за измерване на въздушния поток
  • Измервателите на масата на горещия филм на Bosch (HFM) използват високо специализирана, миниатюризирана и уникална технология за хибридни вериги

Bosch специално калибрира сензорния елемент и корпуса като цялостно сглобена единица, за да осигури пълна функционална точност. Този процес на калибриране е достъпен само за оригинален OE продукт. Bosch доставя цялостни сглобки на следпродажбения пазар, за да гарантира поддържането на допустимите отклонения при производството на автомобили.

Защо трябва да се монтират цялостни сглобки?

  • Функционална точност се постига чрез калибрация на сензорния елемент към корпуса по време на производството
  • След като елементът бъде отстранен или променен калибрирането е компрометирано
  • Винтовете, които са видими за подправяне, са за предотвратяване на разглобяване

За да се гарантира, че двигателят получава необходимото количество гориво за всички работни условия, компютърът за управление на двигателя, известен като модул за управление на двигателя (ECM) или модул за управление на мощността (PCM), трябва да знае колко въздух навлиза в двигателя. Потокът на въздуха се определя по един от двата начина: чрез изчисляване въз основа на входа от сензорите в система за плътност на скоростта или чрез директно измерване. Наред с входа, показващ количеството въздушен поток, ECM / PCM използва вход от други сензори и вътрешно програмиране, за да установи подходящата ширина на импулса на инжектора за гориво (инжектор навреме).

Сензорът за абсолютно налягане на колектора (МАП) е основният сензор в система за плътност на скоростта. МАП сензорът открива налягане и вакуум във всмукателния колектор и превръща измерването в сигнал за напрежение към ECM / PCM, указвайки натоварването на двигателя. ECM / PCM използва вход МАП, заедно с температурата на входящия въздух, скоростта на двигателя и предварително програмирани стойности за контрол на ширината на импулса на инжектора. Едно време плътността на скоростта се използва широко за измерване на гориво в електронни системи за впръскване на гориво, но почти във всички приложения е заместена чрез директно измерване. Има два типа сензори за директно измерване, сензорът за въздушен поток (VAF) и по-често срещаният сензор за масовия въздушен поток (MAF) за горещ проводник или горещ филм.

Сензорът VAF, наричан понякога VAF-метър, се подава във всмукателния канал между въздушния филтър и тялото на дросела. Състои се от пружинно заредена врата вътре в корпус, като вратата е прикрепена към потенциометър. Вратата се отваря пропорционално на количеството въздух, влизащ в корпуса на сензора. Когато вратата се отвори, тя понижава съпротивлението на сензора, което увеличава сигнала за напрежение към ECM / PCM. MAF сензорът има фиксирана температура нагрята тел или решетка от фолио (горещ филм), разположена в потока на входящия въздух. Въздушният поток охлажда телта / филма, а сигналът към ECM / PCM се основава на количеството ток, необходимо за поддържане на температурата на нагрятия проводник / филм. ECM / PCM следи промяната в тока, която е пропорционална на количеството въздушен поток. MAF сензор може да бъде монтиран във всмукателния канал между въздушния филтър и тялото на дросела с горещата жица в канала, или горещият проводник / филмът може да бъде затворен в корпуса на сензора, който е водопроводен във всмукателния канал.

Неизправният сензор на МАФ може да бъде показан от колебание при ускорение, спиране и смес въздух / гориво, която е твърде богата или твърде постна. Неправилното съотношение въздух / гориво може да бъде причинено от мръсна или замърсена гореща жица, която не може да сигнализира точно въздушния поток. Мръсотията също може да засегне вратата на метър VAF, причинявайки й да се залепи. Ако сензорът на МАФ е дефектен, в ECM / PCM може да бъде зададен код за диагностика на неизправности (DTC) и на панела с инструменти CHECK ENGINE може да светне. Ако системата за всмукване на въздух е компрометирана във всяка точка между VAF или MAF сензора и горивните камери, въздухът, незасегнат от сензора, може да влезе в двигателя. Това би създало постно състояние, защото няма да има достатъчно гориво, което да се смеси в правилното съотношение с допълнителния въздух. При диагностициране на VAF сензор или MAF сензор системата за всмукване на въздух трябва да бъде внимателно проверена за течове на въздух и вакуум.

Независимо какво превозно средство работите или типа проблеми със сензора VAF или сензора за MAF, които имате, ние имаме заместващите компоненти, за да възстановим правилната работа, икономия на гориво и емисии. Ние предлагаме компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на експлоатационните характеристики и работата на емисионната система, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към описаните по-горе компоненти, ние също предлагаме MAF сензорни релета, конектори, уплътнения и адаптери, сензори за температура на въздушното зареждане, конектори за сензор за температура на въздушното зареждане и други.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Georgi Yordanov
Georgi Yordanov
31 October 2020
Абсолютно нямат никаква идея от бизнеса, който управляват. Не препоръчвам по никакъв повод. G
Tsvetelin Dimitrov
Tsvetelin Dimitrov
31 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
zdravko zdravkov
zdravko zdravkov
31 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Veselin Nikolov
Veselin Nikolov
31 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Georgiev
Hristo Georgiev
30 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rado Yakimov
Rado Yakimov
30 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Sarachobanov
Hristo Sarachobanov
29 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
OGNYAN ANGELOV
OGNYAN ANGELOV
29 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ивайло Павлов
Ивайло Павлов
28 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rufat Ibrahimov
Rufat Ibrahimov
23 October 2020
Има много стоки, сайта е интуитивен. Единственият минус е че цените са леко високи, нов все пак живеем в пазарна икономика G
Martin Jordanov
Martin Jordanov
22 October 2020
Крайно сте несериозни! В понеделник направихме поръчка и казахте, че в сряда ще е при нас. В сряда ви звъним и казвате, че нямате в наличност. Повече не бих поръчал от вас!
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте, съжаляваме за случилото се, знаем за вашия случай. Поръчаната стока беше на доставка от чужбина и куриерите не спазиха предварително договорените условия. Има неща, които не зависят от нас. Всеки има право да решава как и от къде да пазарува. Поздрави, Авточасти AutoPower.BG
G
erik hadjiev
erik hadjiev
22 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Рaдослaв Стоилов
Рaдослaв Стоилов
21 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mashkov Krasi
Mashkov Krasi
21 October 2020
Отлично и бързо обслужване. G
Kiril Topuzakov
Kiril Topuzakov
20 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Belchev
Hristo Belchev
20 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Krasimir Pantadjiev
Krasimir Pantadjiev
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Виктор Христов
Виктор Христов
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петър Славчев
Петър Славчев
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kolu Kolelew
Kolu Kolelew
16 October 2020