Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Дистрибуторна капачка за кола на ниска цена - онлайн магазин

Дистрибуторна капачка
Пазарувай онлайн 24/7

Дистрибуторна капачка - Bosch, Beru, Facet, Valeo, Blue print

Устройство и начин на работа

Дистрибуторна капачка - Bosch, Beru, Facet, Valeo, Blue print - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Всички нови модели коли са оборудвани с електронни системи за запалване без разпределение. В най-новите системи COP (Coil on Plug) бобината е директно свързана към свеща във всеки цилиндър, а времето за запалване се контролира от компютър въз основа на вход от сензори и вътрешно програмиране. Но от първите дни на автомобила до далеч през 80-те години, изгарянето в цилиндрите на двигателя е инициирано от напрежение от една намотка, която е насочена към всяка свещ от дистрибутор и проводници на свеща и през по-голямата част от това време дистрибутора също механично контролирано време за искра с точки на прекъсване и предварително тегло. Дистрибуторната капачка съдържа редица компоненти за износване, които изискват периодична настройка или подмяна, а дефектите на дистрибутора могат да причинят пускане, трудно стартиране и лоша производителност и икономия на гориво. Независимо дали правите настройка и редовна поддръжка или искате да поправите проблем с работата на двигателя, тук ще намерите всички необходими дистрибуторски компоненти на нашите цифрови рафтове.

Типичният разпределител се състои от вал, който се върти върху втулки вътре в чугунен или алуминиев корпус. В долната част на вала е прикрепена предавка, която се задвижва от разпределителния вал. Валът на разпределителя също задвижва маслената помпа на много двигатели. Разпределителният ротор е монтиран в горната част на вала и заедно с разпределителната плоча и механизмите за задействане и задвижване е затворен в капачката на разпределителя. Капачката на разпределителя, изработена от фенолна или пластмасова, се закрепва към горната част на корпуса на разпределителя с щипки или винтове. Той съдържа клеми по периметъра на капачката за всеки цилиндър и клема в центъра, която свързва ротора с бобината на запалването. Повечето разпределителни капачки имат централен терминал, който се свързва към външна намотка с високо напрежение, но при някои разпределители бобината е монтирана директно към капачката. Роторът разпределя напрежението на бобината на запалването към отделните кули на цилиндъра на капачката, докато разпределителният вал се върти. Проводниците на свещта, прикрепени към кутиите на цилиндъра на разпределителната капачка, доставят напрежението към свеща във всеки цилиндър.

Токът, преминаващ през първичните намотки на бобината на запалването, създава магнитно поле. Когато този токов поток се прекъсне, сриващото се магнитно поле произвежда електрически ток във вторичните намотки, който се увеличава до 15 000 - 40 000 волта, необходими за прескачане на пролуката между електродите на свеща и запалване на сместа въздух / гориво в цилиндрите. Токовият поток се прекъсва от задействащия механизъм в разпределителя - механични прекъсвачи или електронни компоненти. В механичната система гърбица на разпределителния вал има лобове, които съответстват на броя на цилиндрите. Точките на прекъсвача, наричани още контактна група, са монтирани към плоча, съседна на гърбицата. Върху гърбицата се движи триещ се блок върху ръката на точката, като лобовете отварят точките. Когато точките са затворени, токът тече и магнитното поле се натрупва в намотката - това е времето на задържане. Когато отворите на гърбиците отворят точките, магнитното поле се срива и напрежението се изпраща към свещите. Кондензатор, наречен кондензатор, е включен във веригата за намаляване на дъгата и изгарянето на контактите.

Въпреки че е намален от кондензатора, по време на работа на двигателя все още има някои дъги в точките, което причинява ерозия на контактите, и съчетано с триене на блок износване, това променя празнината, престоя и времето, като се отразява неблагоприятно върху работата и емисиите. За да елиминират честото регулиране и подмяна, изисквани от прекъсвачи, производителите на превозни средства започват да преминават към електронни задействащи механизми в края на 60-те и началото на 70-те години. Електронното управление предлага няколко предимства; няма механични части за износване и може да се осигури повече напрежение на свещите за по-ефективна работа на двигателя. На мястото на гърбицата на разпределителния вал електронните разпределители разполагат с отклоняващ механизъм със зъби, които съответстват на броя на цилиндрите, а вместо точки на прекъсване на разпределителната плоча се монтира магнитен превключвател или превключвател за ефект на Хол. Докато разпределителят се върти и reluctor преминава на пикапа или сензора, сигнал се изпраща към модул за запалване, който съдържа транзистор, който се затваря и отваря първичната верига, за да създаде и свие магнитното поле и да произведе напрежението, изпратено към свещите.

Необходимо е време за пълното запалване на сместа в цилиндрите, така че свещите обикновено са предназначени да изстрелят няколко градуса BTDC (преди топ мъртъв център) на силовия ход, така че пълната сила на горене може да се приложи към буталата. Това се нарича начален момент. С увеличаването на оборотите обаче свещите трябва да се запалват още по-рано. За да напреднат разпределителните механизми разполагат с центробежен механизъм за напред, състоящ се от тежести и пружини. С увеличаването на скоростта на двигателя и разпределителния вал се върти по-бързо, центробежната сила изтласква тежестите навън, което от своя страна премества разпределителната гърбица, за да промени времето. Пружините контролират скоростта на аванса. В началото на 50-те години на миналия век производителите на превозни средства започват да инсталират механизми за предварително вакуум. Предварително вакуумът напредва времето за работа по време на експлоатационни условия на превозното средство, като круиз по магистрала, когато натоварването на двигателя е леко и вакуумът е голям, за да се увеличи ефективността на двигателя. Вакуумният контейнер е монтиран към корпуса на разпределителя и съдържа диафрагма, която е прикрепена към разпределителната плоча. Вакуумът на двигателя се дърпа върху диафрагмата и плочата, за да се ускори времето. В крайна сметка напредването на искрата също се контролира по електронен път при запалването на дистрибутора.

Наред с точките на прекъсвача и кондензатора, капачката на разпределителя и ротора също се считат за износващи се елементи, които трябва периодично да се сменят. Проверете клемите на капачката и ротора за наличие на корозия, ерозия, проследяване на въглерод и пукнатини. Напрежението трябва да прескочи пролуката между върха на ротора и клемите на разпределителния цилиндър, а това са обичайни зони на износване. Въпреки че електронните механизми за задействане са много по-надеждни от точките на прекъсвача, разпределителните валове и втулките могат да се износват, което води до прекомерна игра и неправилна празнина между зъбите на редуктора и пикапа или сензора. Вакуумните авансови мембрани могат да се провалят, а центробежните механизми за предварително активиране могат да станат лепкави и неподвижни, което води до недостатъчен аванс, лоша производителност и прегряване, а центробежните авансови пружини могат да се счупят, причинявайки прекалено много аванс твърде рано и пингиране.

Независимо за това какво превозно средство работите или дали имате механични прекъсвачи или електронно запалване, ние имаме резервни дистрибутори и свързани компоненти, необходими за възстановяване на правилната производителност, надеждност и икономия на гориво. Ние предлагаме дистрибутори и компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността на вашето превозно средство. В допълнение към богата селекция от пълни дистрибуторски възли, ние предлагаме и всички свързани с дистрибуторна капачка компоненти, необходими за настройка и ремонти, включително комплекти за контакт, кондензатори, капачки на дистрибутора и ротори, захранващи устройства и сензори, редуктори, вакуумни каси и много други. И ако искате по-добра производителност и надеждност с по-малко поддръжка, имаме електронни комплекти за преобразуване на запалването, които да заменят механичните прекъсвачи на повечето популярни автомобили.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Georgi Aleksandrov
Georgi Aleksandrov
30 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Мирослав Цвятков
Мирослав Цвятков
28 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Пламен Димитров
Пламен Димитров
28 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Desislav Simeonov
Desislav Simeonov
28 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
ahristo BG
ahristo BG
28 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Memo Goganov
Memo Goganov
27 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
jesi baby love
jesi baby love
27 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Radoslav Nakov
Radoslav Nakov
27 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Atanas Doychinov
Atanas Doychinov
26 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Костадин Василев
Костадин Василев
25 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иво Любомиров
Иво Любомиров
24 May 2020
Много интелегентно направен сайт.Много точни хора. G
To Sho
To Sho
23 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Илиян Илиев
Илиян Илиев
23 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Fevzi Alaran
Fevzi Alaran
23 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Таня Георгиева
Таня Георгиева
23 May 2020
Бърза и лесна поръчка. G
Dimitri Tormanov
Dimitri Tormanov
20 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
4a21 �nomer21
4a21 �nomer21
20 May 2020
Всичко е на ниво! Супер сте! G
Петър Тошев
Петър Тошев
19 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Даниел Иванов
Даниел Иванов
19 May 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
mladen taushanov
mladen taushanov
19 May 2020