Намаление до -23% на избрани категории.
Намаление до -23% на избрани категории.
EGR клапан

EGR клапан за всички марки автомобили на ниска цена - онлайн магазин

EGR клапан
Пазарувай онлайн 24/7

EGR клапан - Wahler, Pierburg - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др.

Устройство и начин на работа

EGR клапан - Wahler, Pierburg - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. EGR (Exhaust Gas Recirculation) измерва отработените газове в потока на входящия въздух, за да понижи температурата на горивната камера и да намали NOx (азотните окиси) NOx реагира с ЛОС (летливи органични съединения) в присъствието на слънчева светлина, за да образува вреден смог. NOx се образува, когато азотът се комбинира с кислород при изключително високи температури в камерата на горене, 1371 ° C или повече. Разреждането на входящата смес въздух / гориво с отработени газове понижава температурата на горене, намалявайки количеството на азотните молекули, които се свързват с молекулите на кислорода, като по този начин намалява образуването на NOx. Рециркулацията на отработените газове обаче трябва да се извършва само при определени условия на работа на двигателя и ако има неизправност, това може да доведе до прекомерни емисии на NOx, груб празен ход, забавяне, детонация или други проблеми с управляемостта. Ако имате дефектни EGR симптоми, ние имаме EGR клапаните и свързаните с тях компоненти, за да възстановим правилното функциониране на превозното средство и спазването на емисиите.

Може да звучи противоположно да се прилага горещ газ за по-ниска температура, но се използва ауспух, тъй като е лесно достъпен инертен газ. Целият кислород се изразходва по време на горенето, така че отработените газове няма да изгорят. Изгорелите газове заемат място в горивната камера, което в противен случай би било поета от сместа въздух / гориво. Въздухът се състои от 21% кислород, така че отработените газове намаляват количеството кислород в горивната камера, което би било на разположение за изгаряне и повишаване на температурата. Заместването на инертните отработени газове на кислорода намалява температурата на горене. В допълнение към намаляването на емисиите на NOx, EGR може също да предотврати детонация, повредила двигателя, обикновено наричана чукване на двигателя, което също може да бъде причинено от повишена температура на горивната камера.

EGR клапанът е монтиран в канал, който свързва изпускателната система към всмукателния колектор. Когато се отвори, той позволява на изгорелите газове да се смесват с входящия въздушен заряд към горивните камери. Клапанът е необходим, защото EGR трябва да се контролира. Разреждането на заряда на входящия въздух с ауспух е желателно само когато превозното средство е с крейсерска скорост или по време на леко ускорение. Когато двигателят е студен, EGR не е необходим, тъй като температурите на горене не са достатъчно горещи, за да образуват NOx, а добавянето на отработените газове ще доведе до работа на двигателя грубо и застоя. Същото важи и при обороти на празен ход, дори когато двигателят е загрял и при работна температура. А с по-богатата смес от въздух / гориво, която се получава при WOT (Wide Open Throttle) и по време на силно ускорение, EGR също не е необходим.

Вентилът вътре в EGR клапана, който регулира потока на отработените газове, се управлява или от вакуумна диафрагма, или от електродвигател в рамките на EGR клапана. Преди появата на компютърни системи за управление на двигателя се използва термичен вакуум превключвател, за да се предотврати EGR, когато двигателят е студен. Днес функцията EGR се контролира от компютър. В допълнение към портираните вакуумни, други проекти, които се използват, включват положителни клапани с обратно налягане и отрицателни с обратно налягане, които и двете варират отваряне според противоналягането на отработените газове; електронно модулирани с широчина на импулса, които се използват с електромагнитен регулатор на EGR вакуум; и електронни цифрови и линейни.

Допълнителни компоненти, специфични за типа EGR система и EGR клапан, са използвани в комбинация с различни EGR клапани, като сензори за предоставяне на обратна връзка към компютъра относно EGR потока и соленоиди за регулиране на вакуумния сигнал към EGR клапана. Те включват вакуумни превключватели, соленоиди и модулатори и сензори за налягане, температура и положение на клапаните. Някои системи включват EGR охладители за понижаване на температурата на отработените газове, преди той да се смеси с въздушния заряд, за да подпомогне допълнително охлаждането на камерата за горене. Сложността и вариацията на компонентите и системите изключва подробно описание на функциите на всеки компонент и работата на всяка система в рамките на това описание на продукта. При правилна работа EGR клапанът и свързаните с него компоненти осигуряват EGR само когато е оптимално за намаляване на NOx, без да се отразява неблагоприятно върху работата на двигателя. Твърде много EGR или EGR в неправилен момент се обозначава с груб празен ход, отлагане, колебание и лошо ускорение. Симптомите на недостатъчен EGR включват изгаряне на искра и неуспешна проверка поради прекомерни емисии на NOx.

В допълнение към повреда на компонента, проблемите с EGR могат да бъдат причинени и от натрупване на въглерод, което причинява залепване на клапана и / или блокиране на проходите на EGR. Ако сензорът открие неправилен EGR поток, в паметта на компютъра ще бъдат зададени един или повече DTC (диагностични кодове за неизправности) и светлината CHECK ENGINE ще се включи. Вакуумните клапани могат да бъдат тествани с вакуумна помпа, но обикновено е необходим сканиращ инструмент за тестване на напълно електронни EGR клапани и за по-цялостно тестване. Без значение на какъв автомобил работите или тип EGR система, ние имаме заместващи EGR клапани и свързани компоненти, за да възстановим правилното функциониране и съответствието с емисиите. Ние предлагаме компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтите приключат, можете да разчитате на производителността на вашето превозно средство. В допълнение към описаните по-горе компоненти предлагаме и части, които често са необходими за цялостен ремонт, включително тръби, линии, фитинги, маркучи, съединители, уплътнения и много други.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Dean Jordanoff
Dean Jordanoff
28 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Daniel Hristov
Daniel Hristov
28 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Радостин Панов
Радостин Панов
28 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kosta Nikolov
Kosta Nikolov
24 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hazel . Mehmedali
Hazel . Mehmedali
24 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Krasimir Qsenov
Krasimir Qsenov
24 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иван Заричинов
Иван Заричинов
23 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Lidinka Lid
Lidinka Lid
21 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Серьожа Колев
Серьожа Колев
21 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Александър Сотиров
Александър Сотиров
19 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
yusmen orhan
yusmen orhan
19 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Александър Марков
Александър Марков
18 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Lyudmil Nestorov
Lyudmil Nestorov
18 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Иво Алексиев
Иво Алексиев
17 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Bogomil Apostolov
Bogomil Apostolov
17 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kamen Iliev
Kamen Iliev
17 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Alexander Penev
Alexander Penev
16 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Lyubomir Stavrev
Lyubomir Stavrev
16 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
stefan doev
stefan doev
16 February 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Stoimen Stefanov
Stoimen Stefanov
14 February 2020