Ламбда сонда за кола на ниска цена - онлайн магазин


Ламбда сонда Audi
Ламбда сонда Alfa Romeo
Ламбда сонда BMW
Ламбда сонда Mercedes-Benz
Ламбда сонда VW
Ламбда сонда Opel
Ламбда сонда Citroen
Ламбда сонда Renault
Ламбда сонда Peugeot
Ламбда сонда Fiat
Ламбда сонда Ford
Ламбда сонда Seat
Ламбда сонда Skoda
Ламбда сонда Toyota
Ламбда сонда Volvo
Ламбда сонда Chevrolet
Ламбда сонда CHRYSLER
Ламбда сонда Dacia
Ламбда сонда Daewoo
Ламбда сонда Daihatsu
Ламбда сонда Honda
Ламбда сонда Hyundai
Ламбда сонда Infiniti
Ламбда сонда Jaguar
Ламбда сонда Jeep
Ламбда сонда Kia
Ламбда сонда Lancia
Ламбда сонда Land Rover
Ламбда сонда Lexus
Ламбда сонда Mazda
Ламбда сонда Mini
Ламбда сонда Mitsubishi
Ламбда сонда Nissan
Ламбда сонда Porsche
Ламбда сонда Rover
Ламбда сонда Saab
Ламбда сонда Smart
Ламбда сонда Subaru
Ламбда сонда Suzuki
Ламбда сонда Aston Martin
Ламбда сонда Autobianchi
Ламбда сонда Bentley
Ламбда сонда Bugatti
Ламбда сонда Buick
Ламбда сонда Cadillac
Ламбда сонда Dodge
Ламбда сонда УАЗ
Ламбда сонда Ferrari
Ламбда сонда Great Wall
Ламбда сонда Hummer
Ламбда сонда ISUZU
Ламбда сонда Lada
Ламбда сонда Lamborghini
Ламбда сонда Lincoln
Ламбда сонда Lotus
Ламбда сонда Maserati
Ламбда сонда MG
Ламбда сонда Moskvich
Ламбда сонда Pontiac
Ламбда сонда Rolls-Royce
Ламбда сонда SsangYong
Ламбда сонда Tesla
Ламбда сонда Trabant
Ламбда сонда Vauxhall
Ламбда сонда - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron
Къде се намира, устройство, начин на работа
Ламбда сонда - Bosch, Ngk, Beru, Denso, Mobiletron - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Кислородният сензор (λ сонда) открива количеството на неизгорял кислород в изгорелите газове на двигателя и го отнася към количеството кислород в атмосферата. Той създава сигнал за напрежение въз основа на разликата, която се изпраща на компютъра за управление на двигателя. Количеството напрежение показва дали въздуха / горивната смес е богата или постна. В отговор компютърът променя широчината на импулса на инжектора за гориво (навреме), за да контролира сместа въздух / гориво. Въпреки че компютърът разчита и на входове от други сензори по отношение на температурата на двигателя, натоварването на двигателя и положението на дросела, кислородният сензор е този, който осигурява обратна връзка и позволява на системата за управление на двигателя да работи в „затворен контур“, режимът на работа, който осигурява оптимален ефективност на каталитичния преобразувател и минимални емисии на отработени газове.
Когато датчикът за кислород остарее или е повреден от замърсители, той може да не е в състояние да предостави навреме сигнал на компютъра. Без точна обратна връзка компютърът не може да регулира сместа въздух / гориво според условията на работа на двигателя, което може да доведе до увеличени емисии. Ако се нуждаете от ламбда сонда, ще намерите това, което ви е необходимо, за да възстановите изпълнението и спазването на емисиите тук в на нашия онлайн магазин.
Кислородният сензор има чувствителен на циркониев диоксид елемент, покрит от двете страни с платина, която също служи като електроди, затворени в керамика. Електродите са свързани с проводници на проводниците, които се закрепват към кабелните снопове на автомобила, а керамичният корпус е поставен в стоманена обвивка. Стоманената обвивка е с резба за монтаж в ауспуха и предпазва чувствителния елемент. Отворите в стоманената обвивка, съседна на върха на сензорния елемент, позволяват сензорът да бъде изложен на изгорели газове. Всички съвременни кислородни сензори съдържат нагревателен елемент, който също е свързан към окабеляването. Отворите в горната част на сензора позволяват навлизането на външен въздух в сензора, който след това се нагрява. Когато се нагряват, кислородните йони се движат от вътрешната страна към външния платинен слой и разликата в потенциала генерира напрежение. Когато сместа въздух / гориво е богата и има малко неизгорен кислород в отработените газове, се генерира до 0,9 V. Когато сместа е постна и има висока концентрация на неизгорял кислород в отработените газове, сигналът за напрежение ще падне до 0,1V.
Всички автомобили и камиони с късен модел имат най-малко 2 кислородни сензора, един монтиран в изпускателния колектор или в изпускателната тръба преди каталитичния преобразувател и един, монтиран в изпускателната тръба след преобразувателя. Превозните средства с V6 или V8 двигатели имат най-малко 4, един преди и един след всеки преобразувател в изгорелите газове от всяка група цилиндри. Преди катализатора, ламбда сонда (Oxygen sensor) е основният сензор, който предоставя обратна връзка към компютъра за управление на двигателя. Високото напрежение показва богата смес въздух / гориво, а ниското напрежение показва строй въздух / горивна смес. Когато сигналът за напрежение е нисък, компютърът увеличава широчината на импулса на инжектора, за да обогати сместа; когато сигналът за напрежение е висок, компютърът намалява ширината на импулса на инжектора, за да наклони сместа.
Сигналът за напрежение от сензорът непрекъснато варира между богати и слаби условия, няколко пъти в секунда, а от своя страна компютърът постоянно регулира сместа въздух / гориво, за да постигне баланс, който позволява на двигателят да функционира ефективно.
Кислородните сензори работят при 315 ° C, а нагревателят е включен в модерните сензори, за да им позволи да се нагряват по-бързо, за да може системата бързо да премине в затворен контур. Когато се гледа на диагностичен осцилоскоп, сензорът за кислород в горния поток при работна температура трябва да създаде равномерна форма на вълната, която варира между 0,1 V и 0,9 V със средна точка приблизително 0,45 V. Датчикът за кислород надолу по веригата е известен също като монитор на катализатора, защото показва ефективността на конвертора. За разлика от сензора за горния поток, датчикът надолу по веригата трябва да има относително плоска форма на вълната при приблизително 0,45 волта, ако каталитичният преобразувател работи правилно. Ако сигналът на датчика за низходящ поток и диагностичната обхват на вълната са подобни на датчика за поток, това означава, че преобразувателят не работи ефективно. Ако това се случи, в компютъра ще бъде зададен код за диагностика на проблем (DTC) и светлината на CHECK ENGINE ще светне.
- 1. Инжекторна дюза
- 2. Контролен модул (PCM)
- 3. Преди катализатора
- 4. След катализатора
Кислородните сензори се влошават с възрастта и замърсяването. Сензорите могат да се замърсят поради излагане на силикати от течове на охлаждащата течност, силикон от използване на грешен тип RTV уплътнител, фосфор от консумацията на масло поради износени бутални пръстени и / или водачи на клапани, прекомерно натрупване на въглерод и излагане на други химикали, дори и тези в газови добавки. Когато сензорът се замърси, той губи способността за бърза реакция на промените в сместа въздух / гориво, което води до намалена ефективност на конвертора и повишени емисии. Ако сензорът се откаже напълно, системата по подразбиране ще използва фиксирана богата смес въздух / гориво, което увеличава емисиите и намалява пробега на гориво. Влошаващият се или напълно неуспешен сензор за кислород ще настрои един или повече DTC и ще освети светлината CHECK ENGINE. Функцията на кислородния сензор може да бъде проверена с инструмент за сканиране или цифров многометър или както е посочено по-горе с диагностичен осцилоскоп. Реакцията на сензора може да се провери чрез изкуствено обогатяване на сместа въздух / гориво с пропан и чрез премахване на вакуум линия, за да се създаде стройно състояние.
Вместо конвенционалния кислороден сензор, описан по-горе, някои по-нови превозни средства използват сензор за съотношение въздух / гориво. Докато традиционният сензор е сензор за тесен обхват, който предоставя променлив богат / слаб сигнал към компютъра за управление на двигателя, сензорът за съотношение въздух / гориво може да измерва много по-широк спектър от смеси въздух / гориво, поради което такива сензори се наричат „широколентови ". Сигналът от сензор за съотношение въздух / гориво е много по-точно представяне на действителното съотношение въздух / гориво. Вместо сензора, генериращ напрежение, компютърът на двигателя осигурява референтно напрежение на сензора и след това компютърът следи изходния ток на сензора. Въпреки че сензорът за съотношение въздух / гориво функционира различно от конвенционалния кислороден сензор, той може да страда от същите дефекти и да проявява същите симптоми на отказ.
Независимо за това какво превозно средство работите или типът или положението на дефектния кислороден сензор, ние имаме заместващия сензор, необходим за възстановяване на правилната работа, надеждност, икономия на гориво и емисии. Ние предлагаме компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтите приключат, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към сензорите за кислород, ние имаме свързани компоненти, които може да са необходими за цялостно поправяне, включително конектори, релета, проводници, удължители, коланчета, гайки, тапи, уплътнения и други.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители









































