Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Маховик демпферен и твърд за кола на ниска цена - онлайн магазин

Маховик
Пазарувай онлайн 24/7

Маховик демпферен и твърд - LuK, Sachs, Valeo, Lemforder, Japanparts, Ashika

Двумасов демпферен маховик

Маховик - LuK, Sachs, Valeo, Lemforder, Japanparts, Ashika - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Маховикът има 3 важни функции. Той съхранява въртяща се енергия, за да изглади мощността на двигателя, пръстеновидният механизъм по обиколката на маховика се захваща със задвижването на стартера, за да завърти коляновия вал при включване на ключа за запалване, а лицето на маховика осигурява повърхността на триене на диска на съединителя и мястото на монтиране на пластината за налягане на съединителя. Има твърд маховик и двумасов маховик (DMF). Най-честата причина за смяна на маховика е прекомерното износване на контактната повърхност на съединителя на лицето на маховика. DMF-тата също може да се повреди вътрешно и зъбното колело може също да се повреди и да изисква смяна на зъбно колело или маховик. Без значение какъв проблем с маховика имате, можете да възстановите оптималните си характеристики с един от нашите маховици на съединителя за качество OE.

Маховикът е закрепен с болтове към края на коляновия вал и се върти, когато двигателят работи. Инерцията на маховика изглажда прекъсващите се импулси на мощността, създадени от горенето в цилиндрите, като ефективно осигурява непрекъсната мощност. Триещият материал на съединителя захваща триещите се повърхности на маховика и притискащата плоча. Той се захваща между маховика и притискащата плоча, а скосеният отвор в центъра му се захваща с шлицовете на входния вал на трансмисията. За да може двигателят да стартира възвратно-постъпателния агрегат, той трябва да се върти (въртящия момент), за да изтегли и компресира сместа въздух / гориво, която след това се запалва от запалителните свещи, което дава възможност на двигателя да работи самостоятелно. Когато ключът за запалване се завърти на СТАРТ, соленоидът на стартера захранва стартерния двигател и задейства предавката на задвижването на стартера със зъбното колело на маховика. Превиващият съединител изключва задвижването от ринговата предавка при стартиране на двигателя.

Всеки път, когато съединителят се изключи и задейства, дискът на съединителя се забавя и ускорява, процес, който създава топлина и износване, постепенно намалява дебелината на диска на съединителя и влошава повърхността на двумасовият маховик. Това износване може да бъде показано като точкуване, каналиране, горещи точки и топлинни пукнатини. След отстраняване на плочата за налягане и диска на съединителя, в допълнение към визуална проверка за тези дефекти, маховикът трябва да се провери за изкривяване с уплътнения и изправители. Изтичането може да бъде поставено в спецификации и състоянието на повърхностното покритие често може да бъде възстановено чрез машинна обработка на маховика. Въпреки това, повечето производители на превозни средства уточняват, че само минимално количество маховик може да бъде премахнато, което може да не е достатъчно, за да коригира дефектите и да завърши дефектите. Някои маховици са стъпаловидни и връзката във височината между двете повърхностни нива трябва да се поддържа, което налага използването на специализирана шлифовъчна машина. Поради тези фактори на пречистване, нов маховик за подмяна обикновено е най-добрият начин на действие.

При някои превозни средства замяната на маховик с прекомерно изпускане или неприемливо покритие на повърхността е единствената опция, тъй като рециклирането не се препоръчва от производителя на автомобила. Това е вярно за повечето DMF. DMF се състои от първични и вторични маховикови маси, разделени от амортизиращ блок, който абсорбира вибрациите на двигателя и намалява количеството, което се прехвърля на задвижващата линия. Поредица от пружини съставлява амортизиращото устройство. Първоначално те са разработени за намаляване на шума и вибрациите и подобряване на работата на преместване на дизелови двигатели, но сега се използват и за много леки автомобили. Заедно с невъзможността за повторно нанасяне на тези маховици, амортисьорният механизъм може да се провали, което обикновено се показва от прекомерен шум и вибрации. Препоръчва се DMF да бъде заменен при смяна на съединителя, но ако искате по-малко скъпа алтернатива, предлагаме комплекти за преобразуване на маховика. Тези комплекти включват маховик с твърда маса и съединител, проектиран да работи с този тип маховик. Комплектът за преобразуване на маховик може в крайна сметка да не функционира толкова гладко и с минималните вибрации на DMF, но вие печелите надеждност на по-икономична цена.

Ако чуете шум от шлайфане, когато стартирате автомобила си, зъбното колело на маховика може да има износени, натрошени или счупени зъби. Повредите на зъбното колело могат да бъдат причинени от продължителна употреба, която включва чести пускания, стартер, който не е монтиран правилно, и при по-стари автомобили, включване на стартера, докато двигателят работи. В някои случаи такива повреди може да изискват смяна на маховика, но пръстеновидните зъбни колела могат да бъдат заменени на много маховици за значителни икономии на части. Старата ринга предавка може да се нагрее с факла и да се изгони с чук и длето. След това новото зъбно колело се нагрява, така че се разширява за монтаж около обиколката на маховика.

Независимо над какво работите, ние имаме маховик на резервния съединител и компоненти, необходими за възстановяване на правилната работа на автомобила. Ние предлагаме маховици на съединителя и компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтите приключат, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. При извършване на ремонт на съединителя или стартиране на системата, всички компоненти трябва да бъдат внимателно изследвани по време на процеса. Ако сменяте предавката на пръстена, задвижването на стартера също трябва да бъде проверено, както и монтирането на стартера, за да се уверите, че е необходимо, ако е необходимо, и да има специален хардуер.

Когато ремонтирате съединителя, дискът на съединителя, притискащата плоча и освобождаващият лагер трябва да се заменят в допълнение към респиратора или подмяната на маховика. Материалът на триене на диска на съединителя се износва и може да се напука, а пружините на дисковете на хъба могат да се уморят от употреба и топлина. Повърхността на плочата под налягане се износва, а мембранната пружина може да отслаби с времето от топлина и широко използване. Освобождаващият лагер също се влошава, особено при превозни средства, използвани при движение в движение и спиране, при което педалът на съединителя е натиснат за дълги периоди. Наред с маховиците и зъбните колела, ние предлагаме и маховици, болтове, уплътнения, дюбели и капаци.



Прочети повече

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Sergey Sidenko
Sergey Sidenko
15 June 2021
star star star star star
Ако искате да ви пратят вече монтирани части или използвани части, после при опит да ги върнете да ви кажат, извинете ама няма как да вземем стока, която вие сте монтирали. Силно ви препоръчвам да поръчате от тук. Обичайните коментари от сорта че сте лъжец и че няма как те да са направили грешката очаквайте като бонус.
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте г-н Бекир, ако сте получили монтирана стока, както твърдите сте имали опция за преглед при която сте могли да я откажете в Еконт. Всекидневно имаме случаи в които клиент монтира дадена стока и след това иска да я върне поради не качествено направена автомобилна диагностика. Съжалявям, че сте останали с лошо впечатление за нас, но няма как да върнете стока, която има следи от монтаж. Ако има някакъв проблем със изпратена стока от нас, то проблемът трябва да бъде констатиран на опция за преглед, а не след като вече сте напуснали офиса на Еконт.
G
Yuner Bekir
Yuner Bekir
15 June 2021
star star star star star
Никога не съм имал проблеми!
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте, колегите винаги звънят преди да изпратят поръчката и най-вероятно са Ви събудили ;) За съжаление операторите не следят и не отговарят на коментарите и няма как да се съобразят с вашето искане. Обмисляме да направим поле за Ваш коментар към поръчката при завършване за да може да се съобразим с клиентите и желанията им. Поздрави Авточасти AutoPower.BG
G
ivajlo atanasov
ivajlo atanasov
15 June 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Stefka Georgieva
Stefka Georgieva
15 June 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Sasho Kirilov
Sasho Kirilov
15 June 2021
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
dimitar dimitrov
dimitar dimitrov
14 June 2021