Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Маховик демпферен и твърд за кола на ниска цена - онлайн магазин

Маховик
Пазарувай онлайн 24/7

Маховик демпферен и твърд - LuK, Sachs, Valeo, Lemforder, Japanparts, Ashika

Двумасов демпферен маховик

Маховик - LuK, Sachs, Valeo, Lemforder, Japanparts, Ashika - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Маховикът има 3 важни функции. Той съхранява въртяща се енергия, за да изглади мощността на двигателя, пръстеновидният механизъм по обиколката на маховика се захваща със задвижването на стартера, за да завърти коляновия вал при включване на ключа за запалване, а лицето на маховика осигурява повърхността на триене на диска на съединителя и мястото на монтиране на пластината за налягане на съединителя. Има твърд маховик и двумасов маховик (DMF). Най-честата причина за смяна на маховика е прекомерното износване на контактната повърхност на съединителя на лицето на маховика. DMF-тата също може да се повреди вътрешно и зъбното колело може също да се повреди и да изисква смяна на зъбно колело или маховик. Без значение какъв проблем с маховика имате, можете да възстановите оптималните си характеристики с един от нашите маховици на съединителя за качество OE.

Маховикът е закрепен с болтове към края на коляновия вал и се върти, когато двигателят работи. Инерцията на маховика изглажда прекъсващите се импулси на мощността, създадени от горенето в цилиндрите, като ефективно осигурява непрекъсната мощност. Триещият материал на съединителя захваща триещите се повърхности на маховика и притискащата плоча. Той се захваща между маховика и притискащата плоча, а скосеният отвор в центъра му се захваща с шлицовете на входния вал на трансмисията. За да може двигателят да стартира възвратно-постъпателния агрегат, той трябва да се върти (въртящия момент), за да изтегли и компресира сместа въздух / гориво, която след това се запалва от запалителните свещи, което дава възможност на двигателя да работи самостоятелно. Когато ключът за запалване се завърти на СТАРТ, соленоидът на стартера захранва стартерния двигател и задейства предавката на задвижването на стартера със зъбното колело на маховика. Превиващият съединител изключва задвижването от ринговата предавка при стартиране на двигателя.

Всеки път, когато съединителят се изключи и задейства, дискът на съединителя се забавя и ускорява, процес, който създава топлина и износване, постепенно намалява дебелината на диска на съединителя и влошава повърхността на двумасовият маховик. Това износване може да бъде показано като точкуване, каналиране, горещи точки и топлинни пукнатини. След отстраняване на плочата за налягане и диска на съединителя, в допълнение към визуална проверка за тези дефекти, маховикът трябва да се провери за изкривяване с уплътнения и изправители. Изтичането може да бъде поставено в спецификации и състоянието на повърхностното покритие често може да бъде възстановено чрез машинна обработка на маховика. Въпреки това, повечето производители на превозни средства уточняват, че само минимално количество маховик може да бъде премахнато, което може да не е достатъчно, за да коригира дефектите и да завърши дефектите. Някои маховици са стъпаловидни и връзката във височината между двете повърхностни нива трябва да се поддържа, което налага използването на специализирана шлифовъчна машина. Поради тези фактори на пречистване, нов маховик за подмяна обикновено е най-добрият начин на действие.

При някои превозни средства замяната на маховик с прекомерно изпускане или неприемливо покритие на повърхността е единствената опция, тъй като рециклирането не се препоръчва от производителя на автомобила. Това е вярно за повечето DMF. DMF се състои от първични и вторични маховикови маси, разделени от амортизиращ блок, който абсорбира вибрациите на двигателя и намалява количеството, което се прехвърля на задвижващата линия. Поредица от пружини съставлява амортизиращото устройство. Първоначално те са разработени за намаляване на шума и вибрациите и подобряване на работата на преместване на дизелови двигатели, но сега се използват и за много леки автомобили. Заедно с невъзможността за повторно нанасяне на тези маховици, амортисьорният механизъм може да се провали, което обикновено се показва от прекомерен шум и вибрации. Препоръчва се DMF да бъде заменен при смяна на съединителя, но ако искате по-малко скъпа алтернатива, предлагаме комплекти за преобразуване на маховика. Тези комплекти включват маховик с твърда маса и съединител, проектиран да работи с този тип маховик. Комплектът за преобразуване на маховик може в крайна сметка да не функционира толкова гладко и с минималните вибрации на DMF, но вие печелите надеждност на по-икономична цена.

Ако чуете шум от шлайфане, когато стартирате автомобила си, зъбното колело на маховика може да има износени, натрошени или счупени зъби. Повредите на зъбното колело могат да бъдат причинени от продължителна употреба, която включва чести пускания, стартер, който не е монтиран правилно, и при по-стари автомобили, включване на стартера, докато двигателят работи. В някои случаи такива повреди може да изискват смяна на маховика, но пръстеновидните зъбни колела могат да бъдат заменени на много маховици за значителни икономии на части. Старата ринга предавка може да се нагрее с факла и да се изгони с чук и длето. След това новото зъбно колело се нагрява, така че се разширява за монтаж около обиколката на маховика.

Независимо над какво работите, ние имаме маховик на резервния съединител и компоненти, необходими за възстановяване на правилната работа на автомобила. Ние предлагаме маховици на съединителя и компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтите приключат, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. При извършване на ремонт на съединителя или стартиране на системата, всички компоненти трябва да бъдат внимателно изследвани по време на процеса. Ако сменяте предавката на пръстена, задвижването на стартера също трябва да бъде проверено, както и монтирането на стартера, за да се уверите, че е необходимо, ако е необходимо, и да има специален хардуер.

Когато ремонтирате съединителя, дискът на съединителя, притискащата плоча и освобождаващият лагер трябва да се заменят в допълнение към респиратора или подмяната на маховика. Материалът на триене на диска на съединителя се износва и може да се напука, а пружините на дисковете на хъба могат да се уморят от употреба и топлина. Повърхността на плочата под налягане се износва, а мембранната пружина може да отслаби с времето от топлина и широко използване. Освобождаващият лагер също се влошава, особено при превозни средства, използвани при движение в движение и спиране, при което педалът на съединителя е натиснат за дълги периоди. Наред с маховиците и зъбните колела, ние предлагаме и маховици, болтове, уплътнения, дюбели и капаци.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Georgiev
Hristo Georgiev
30 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rado Yakimov
Rado Yakimov
30 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Sarachobanov
Hristo Sarachobanov
29 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
OGNYAN ANGELOV
OGNYAN ANGELOV
29 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ивайло Павлов
Ивайло Павлов
28 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rufat Ibrahimov
Rufat Ibrahimov
23 October 2020
Има много стоки, сайта е интуитивен. Единственият минус е че цените са леко високи, нов все пак живеем в пазарна икономика G
Martin Jordanov
Martin Jordanov
22 October 2020
Крайно сте несериозни! В понеделник направихме поръчка и казахте, че в сряда ще е при нас. В сряда ви звъним и казвате, че нямате в наличност. Повече не бих поръчал от вас!
Отговор от Авточасти AutoPower.BG:
Здравейте, съжаляваме за случилото се, знаем за вашия случай. Поръчаната стока беше на доставка от чужбина и куриерите не спазиха предварително договорените условия. Има неща, които не зависят от нас. Всеки има право да решава как и от къде да пазарува. Поздрави, Авточасти AutoPower.BG
G
erik hadjiev
erik hadjiev
22 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Рaдослaв Стоилов
Рaдослaв Стоилов
21 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mashkov Krasi
Mashkov Krasi
21 October 2020
Отлично и бързо обслужване. G
Kiril Topuzakov
Kiril Topuzakov
20 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Hristo Belchev
Hristo Belchev
20 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Krasimir Pantadjiev
Krasimir Pantadjiev
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Виктор Христов
Виктор Христов
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петър Славчев
Петър Славчев
19 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Kolu Kolelew
Kolu Kolelew
16 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петя Стоянова
Петя Стоянова
16 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Todor Kachkov
Todor Kachkov
15 October 2020
Много лесно и бързо става поръчката. Браво, супер. G
vasil demirov
vasil demirov
15 October 2020
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Борислав Костов
Борислав Костов
15 October 2020