Пазарувай с до -23% намаление

Дистрибуторна капачка за кола на ниска цена - онлайн магазин

Дистрибуторна капачка
Пазарувай онлайн 24/7

Дистрибуторна капачка - Bosch, Beru, Facet, Valeo, Blue print

Устройство и начин на работа

Дистрибуторна капачка - Bosch, Beru, Facet, Valeo, Blue print - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Всички нови модели коли са оборудвани с електронни системи за запалване без разпределение. В най-новите системи COP (Coil on Plug) бобината е директно свързана към свеща във всеки цилиндър, а времето за запалване се контролира от компютър въз основа на вход от сензори и вътрешно програмиране. Но от първите дни на автомобила до далеч през 80-те години, изгарянето в цилиндрите на двигателя е инициирано от напрежение от една намотка, която е насочена към всяка свещ от дистрибутор и проводници на свеща и през по-голямата част от това време дистрибутора също механично контролирано време за искра с точки на прекъсване и предварително тегло. Дистрибуторната капачка съдържа редица компоненти за износване, които изискват периодична настройка или подмяна, а дефектите на дистрибутора могат да причинят пускане, трудно стартиране и лоша производителност и икономия на гориво. Независимо дали правите настройка и редовна поддръжка или искате да поправите проблем с работата на двигателя, тук ще намерите всички необходими дистрибуторски компоненти на нашите цифрови рафтове.

Типичният разпределител се състои от вал, който се върти върху втулки вътре в чугунен или алуминиев корпус. В долната част на вала е прикрепена предавка, която се задвижва от разпределителния вал. Валът на разпределителя също задвижва маслената помпа на много двигатели. Разпределителният ротор е монтиран в горната част на вала и заедно с разпределителната плоча и механизмите за задействане и задвижване е затворен в капачката на разпределителя. Капачката на разпределителя, изработена от фенолна или пластмасова, се закрепва към горната част на корпуса на разпределителя с щипки или винтове. Той съдържа клеми по периметъра на капачката за всеки цилиндър и клема в центъра, която свързва ротора с бобината на запалването. Повечето разпределителни капачки имат централен терминал, който се свързва към външна намотка с високо напрежение, но при някои разпределители бобината е монтирана директно към капачката. Роторът разпределя напрежението на бобината на запалването към отделните кули на цилиндъра на капачката, докато разпределителният вал се върти. Проводниците на свещта, прикрепени към кутиите на цилиндъра на разпределителната капачка, доставят напрежението към свеща във всеки цилиндър.

Токът, преминаващ през първичните намотки на бобината на запалването, създава магнитно поле. Когато този токов поток се прекъсне, сриващото се магнитно поле произвежда електрически ток във вторичните намотки, който се увеличава до 15 000 - 40 000 волта, необходими за прескачане на пролуката между електродите на свеща и запалване на сместа въздух / гориво в цилиндрите. Токовият поток се прекъсва от задействащия механизъм в разпределителя - механични прекъсвачи или електронни компоненти. В механичната система гърбица на разпределителния вал има лобове, които съответстват на броя на цилиндрите. Точките на прекъсвача, наричани още контактна група, са монтирани към плоча, съседна на гърбицата. Върху гърбицата се движи триещ се блок върху ръката на точката, като лобовете отварят точките. Когато точките са затворени, токът тече и магнитното поле се натрупва в намотката - това е времето на задържане. Когато отворите на гърбиците отворят точките, магнитното поле се срива и напрежението се изпраща към свещите. Кондензатор, наречен кондензатор, е включен във веригата за намаляване на дъгата и изгарянето на контактите.

Въпреки че е намален от кондензатора, по време на работа на двигателя все още има някои дъги в точките, което причинява ерозия на контактите, и съчетано с триене на блок износване, това променя празнината, престоя и времето, като се отразява неблагоприятно върху работата и емисиите. За да елиминират честото регулиране и подмяна, изисквани от прекъсвачи, производителите на превозни средства започват да преминават към електронни задействащи механизми в края на 60-те и началото на 70-те години. Електронното управление предлага няколко предимства; няма механични части за износване и може да се осигури повече напрежение на свещите за по-ефективна работа на двигателя. На мястото на гърбицата на разпределителния вал електронните разпределители разполагат с отклоняващ механизъм със зъби, които съответстват на броя на цилиндрите, а вместо точки на прекъсване на разпределителната плоча се монтира магнитен превключвател или превключвател за ефект на Хол. Докато разпределителят се върти и reluctor преминава на пикапа или сензора, сигнал се изпраща към модул за запалване, който съдържа транзистор, който се затваря и отваря първичната верига, за да създаде и свие магнитното поле и да произведе напрежението, изпратено към свещите.

Необходимо е време за пълното запалване на сместа в цилиндрите, така че свещите обикновено са предназначени да изстрелят няколко градуса BTDC (преди топ мъртъв център) на силовия ход, така че пълната сила на горене може да се приложи към буталата. Това се нарича начален момент. С увеличаването на оборотите обаче свещите трябва да се запалват още по-рано. За да напреднат разпределителните механизми разполагат с центробежен механизъм за напред, състоящ се от тежести и пружини. С увеличаването на скоростта на двигателя и разпределителния вал се върти по-бързо, центробежната сила изтласква тежестите навън, което от своя страна премества разпределителната гърбица, за да промени времето. Пружините контролират скоростта на аванса. В началото на 50-те години на миналия век производителите на превозни средства започват да инсталират механизми за предварително вакуум. Предварително вакуумът напредва времето за работа по време на експлоатационни условия на превозното средство, като круиз по магистрала, когато натоварването на двигателя е леко и вакуумът е голям, за да се увеличи ефективността на двигателя. Вакуумният контейнер е монтиран към корпуса на разпределителя и съдържа диафрагма, която е прикрепена към разпределителната плоча. Вакуумът на двигателя се дърпа върху диафрагмата и плочата, за да се ускори времето. В крайна сметка напредването на искрата също се контролира по електронен път при запалването на дистрибутора.

Наред с точките на прекъсвача и кондензатора, капачката на разпределителя и ротора също се считат за износващи се елементи, които трябва периодично да се сменят. Проверете клемите на капачката и ротора за наличие на корозия, ерозия, проследяване на въглерод и пукнатини. Напрежението трябва да прескочи пролуката между върха на ротора и клемите на разпределителния цилиндър, а това са обичайни зони на износване. Въпреки че електронните механизми за задействане са много по-надеждни от точките на прекъсвача, разпределителните валове и втулките могат да се износват, което води до прекомерна игра и неправилна празнина между зъбите на редуктора и пикапа или сензора. Вакуумните авансови мембрани могат да се провалят, а центробежните механизми за предварително активиране могат да станат лепкави и неподвижни, което води до недостатъчен аванс, лоша производителност и прегряване, а центробежните авансови пружини могат да се счупят, причинявайки прекалено много аванс твърде рано и пингиране.

Независимо за това какво превозно средство работите или дали имате механични прекъсвачи или електронно запалване, ние имаме резервни дистрибутори и свързани компоненти, необходими за възстановяване на правилната производителност, надеждност и икономия на гориво. Ние предлагаме дистрибутори и компоненти, които са произведени по оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността на вашето превозно средство. В допълнение към богата селекция от пълни дистрибуторски възли, ние предлагаме и всички свързани с дистрибуторна капачка компоненти, необходими за настройка и ремонти, включително комплекти за контакт, кондензатори, капачки на дистрибутора и ротори, захранващи устройства и сензори, редуктори, вакуумни каси и много други. И ако искате по-добра производителност и надеждност с по-малко поддръжка, имаме електронни комплекти за преобразуване на запалването, които да заменят механичните прекъсвачи на повечето популярни автомобили.



Прочети повече

Последно разгледани

Информация

✅ Дистрибуторна капачка: за всички автомобили
✅ Дистрибуторна капачка марки: BOSCH, VALEO, BREMI, HERTH+BUSS JAKOPARTS, QUINTON HAZELL, METZGER, MAGNETI MARELLI, JAPANPARTS, FACET, VEMO
✅ Дистрибуторна капачка по VIN: проверка по шаси за съвместимост с вашата кола
✅ Поръчай дистрибуторна капачка: 0882919050 или онлайн
✅ Доставка: от днес за утре* за цялата страна
✅ Еконт Експрес: опция за преглед и наложен платеж
✅ Авточасти: AutoPower.BG

Отзиви

дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars оценка 4.8 от 236 отзива

FAQ: Често задавани въпроси

Има ли опция за преглед при поръчка на дистрибуторна капачка?

Всички поръчки на дистрибуторна капачка се изпращат с включена опция за преглед.

  • Всички части са чисто нови в оригиналната си опаковка.
  • За страната поръчките се доставят от фирма Еконт Експрес.
  • Всички клиенти на AutoPower.BG получават 25% отстъпка от цената за доставка.
  • Доставката до адрес на клиента или офис на Еконт Експрес е за сметка на получателя.
  • Поръчка на дистрибуторна капачка се заплаща при доставка чрез наложен платеж.
  • При получаване на място от офис на AutoPower.BG в гр. София - НЕ се заплаща доставка.

Как да върна или заменя дистрибуторна капачка?

Всяка поръчка за дистрибуторна капачка може да бъде върната или заменена в срок от 14 дни.

  • За целта, поръчката за дистрибуторна капачка не трябва да е употребявана или монтирана.
  • Със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена.
  • В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме връщане на поръчката за дистрибуторна капачка.
  • При връщане на поръчката, клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.
  • Поръчката се изпраща обратно от клиента до офис Еконт "Сухата река", гр. София или се връща на място в наш офис.

Как и кога ще получа поръчката на дистрибуторна капачка?

Поръчки за дистрибуторна капачка направени до 14:00ч. с потвърдена наличност от оператор се изпращат на същия ден.

  • Доставят се на клиента на следващия работен ден от фирма Еконт Експрес.
  • Поръчки на дистрибуторна капачка направени в почивни дни се изпращат на първия работен ден.
  • За да вземете поръчка от офис на AutoPower.BG, предварително трябва да я заявите по телефона, онлайн чат или през интернет страницата.
  • Заявените части за закупуване от наш офис могат да се взимат след 16:00ч., като предварително трябва да са потвърдени от наш оператор.

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Недко Славов
Недко Славов
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Angel Georgiev
Angel Georgiev
14 May 2024
star star star star star
Браво на екипа благодаря G
Ivelin Ivanov
Ivelin Ivanov
14 May 2024
star star star star star
Приятна атмосфера ,удобно за паркиране. G
Петър Стоянов
Петър Стоянов
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rosen Peichev
Rosen Peichev
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Yosif Iliev
Yosif Iliev
14 May 2024