Пазарувай с до -23% намаление

Запалителна бобина за кола на ниска цена - онлайн магазин

Запалителна бобина
Пазарувай онлайн 24/7

Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla

Устройство и начин на работа

Запалителна бобина - Bosch, Beru, Valeo, Facet, Ngk, Bremi, Delphi, Tesla - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Запалителната бобина преобразува 12 волта, доставени от акумулатора и системата за зареждане на автомобила, в 15 000 - 40 000 волта, необходими за прескачане на пролуката между електродите на свещта и запалване на сместа въздух / гориво в цилиндрите. Това е връзката между първичните и вторичните вериги в запалителната система. Първичната верига с ниско напрежение включва акумулаторната система и системата за зареждане, превключвателя за запалване, задействащото устройство и първичните намотки на бобината, докато вторичната верига се състои от вторичните намотки на бобината, оловото за високо напрежение и капачката на разпределителя и ротора на системите за запалване на разпределителя, и проводниците на свещта и запалителните свещи. Ако се нуждаете от заместваща запалителна бобина, ние имаме бобини и свързани компоненти за всички видове системи за запалване, включително точката на прекъсване и електронни дистрибуторни запалвания, DIS (разделителни запалителни системи) и COP (Coil On Plug) и CNP (намотка Near Plug) системи.

Типичната запалителна бобина съдържа две намотки от изолирана медна жица, първичната и вторичната, обвита около желязна сърцевина, вътре в пластмасов, епоксиден или полимерен корпус. Няколкостотин намотки от по-дебелия първичен проводник с диаметър приблизително 0,030 ”(0,75 мм) обграждат сърцевината. По-тънката вторична жица с диаметър приблизително 0,025 ”(0,63 мм) обгражда желязната сърцевина с много хиляди намотки, в рамките на първичните намотки. Първичните намотки са свързани към напрежението на акумулатора и задействащото устройство чрез клеми на корпуса на бобината. Вторичната намотка е свързана към кулата с високо напрежение на серпентината. Когато ключът за запалване е включен, токът, преминаващ през първичните намотки, създава магнитно поле. Когато потокът на тока е прекъснат от задействащото устройство - прекъсвачи, намотка и спусъчно колело или ECU (блок за управление на двигателя), в зависимост от системата за запалване - срутващото се магнитно поле произвежда електрически ток във вторичните намотки, който се засилва до 15 000 - 40 000 волта, които излизат от кулата с високо напрежение.

В точка на прекъсване или електронна система за запалване на разпределителя, напрежението от единична запалителна намотка преминава от бобината през високо напрежение на кабела към централната кула на разпределителната капачка. Ротор, монтиран на разпределителния вал и свързан към кулата на намотката на разпределителя, разпределя напрежението към отделните кули на цилиндъра по периметъра на капачката, докато разпределителният вал се върти. Проводниците на свещта, прикрепени към кутиите на цилиндъра на разпределителната капачка, доставят напрежението към запалителната свещ във всеки цилиндър. Системите DIS имат две или повече намотки в пакет от намотки, като всяка намотка подава напрежение към запалителните свещи в два цилиндъра при всяко въртене на коляновия вал, с една запалителна свещ в цилиндъра върху хода на компресия, а другата в противоположния цилиндър в реда на изпичане, който е на изпускателния ход. Тъй като искрата в цилиндъра на хода на изгорелите газове не оказва влияние върху работата на двигателя, това обикновено се нарича система за запалване „отпадъчна искра“. В COP системи за запалване, наричани също директно запалване, бобина за запалване е директно прикрепена към всяка свещ. CNP системите разполагат и с бобина за всеки цилиндър, но бобините са свързани към щепселите с къси проводници на свещта.

Запалителната бобина може да се провали внезапно или да се влоши постепенно. При превозно средство с единична запалителна бобина внезапната повреда ще доведе до отказ, докато пълната повреда на бобината в системите DIS, COP и CNP ще бъде разкрита като мъртъв цилиндър и груб празен ход, лоша работа и икономия на гориво, обикновено придружени от светлинен индикатор CHECK ENGINE, светещ на тирето. Възрастта и непрекъснатото излагане на топлина и вибрации могат да причинят пукнатини, корозия и повреда на намотката, но това може да доведе до прекомерно съпротивление в проводниците на свещта и по-голямо от нормалните пропуски на електрода в износените свещи, и двете, които принуждават бобината да работи по-усилено, опитвайки се да развие напрежение за преодоляване на тези неблагоприятни условия. Ако индикаторът за неизправност светва или се подозира грешка, проверете за DTC (диагностични кодове за неизправности) с инструмент за сканиране. Съпротивлението на бобината може да се провери с DVOM (Digital Volt Ohm Meter) и да се сравни със спецификациите, а дефектна намотка може да се разкрие и чрез преглед на модела на напрежение в диагностичен обхват.

  • Как да направим диагностика на запалителна бобина?
  • Причини и защо изгаря бобината на мотора?
  • Симптоми на неизправна/повредена/неработеща запалителна бобина
  • Схема на бобината

Независимо за това какво превозно средство работите или какъв тип система за запалване разполага, ние имаме заместващи бобини за запалване и свързани компоненти, необходими за възстановяване на правилната производителност, надеждност и икономия на гориво. Ние предлагаме запалителни бобини и компоненти, които са произведени в съответствие с оригинални спецификации на оборудването, така че когато ремонтът приключи, можете да разчитате на производителността, която вашето превозно средство е проектирано. В допълнение към богат избор на намотки на система за запалване на дистрибутора, пакети на бобините DIS и директно запалване, COP и CNP запалителни бобини, ние също предлагаме свързани компоненти, които може да се наложи да направите ефективен и цялостен ремонт, включително баластните резистори, ботуши, бобина болтове, съединители на бобините, капаци на намотката и уплътнения на намотките, корпуси на бобините, скоби за монтиране на бобини и монтажни уплътнения, уплътнения на бобините и ремъци за намотка на бобината.



Прочети повече

Последно разгледани

Информация

✅ Запалителна бобина: за всички автомобили
✅ Запалителна бобина марки: BOSCH, HELLA, BorgWarner (BERU), NGK, VALEO, SIDAT, CHAMPION, BREMI, HERTH+BUSS JAKOPARTS, DENSO
✅ Запалителна бобина по VIN: проверка по шаси за съвместимост с вашата кола
✅ Поръчай запалителна бобина: 0882919050 или онлайн
✅ Доставка: от днес за утре* за цялата страна
✅ Еконт Експрес: опция за преглед и наложен платеж
✅ Авточасти: AutoPower.BG

Отзиви

дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars оценка 4.6 от 198 отзива

FAQ: Често задавани въпроси

Има ли опция за преглед при поръчка на запалителна бобина?

Всички поръчки на запалителна бобина се изпращат с включена опция за преглед.

  • Всички части са чисто нови в оригиналната си опаковка.
  • За страната поръчките се доставят от фирма Еконт Експрес.
  • Всички клиенти на AutoPower.BG получават 25% отстъпка от цената за доставка.
  • Доставката до адрес на клиента или офис на Еконт Експрес е за сметка на получателя.
  • Поръчка на запалителна бобина се заплаща при доставка чрез наложен платеж.
  • При получаване на място от офис на AutoPower.BG в гр. София - НЕ се заплаща доставка.

Как да върна или заменя запалителна бобина?

Всяка поръчка за запалителна бобина може да бъде върната или заменена в срок от 14 дни.

  • За целта, поръчката за запалителна бобина не трябва да е употребявана или монтирана.
  • Със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена.
  • В случай, че тези условия не са спазени, AutoPower.BG си запазва правото да не приеме връщане на поръчката за запалителна бобина.
  • При връщане на поръчката, клиентът има право да поиска възстановяване на сумата или замяна на стоката.
  • Поръчката се изпраща обратно от клиента до офис Еконт "Сухата река", гр. София или се връща на място в наш офис.

Как и кога ще получа поръчката на запалителна бобина?

Поръчки за запалителна бобина направени до 14:00ч. с потвърдена наличност от оператор се изпращат на същия ден.

  • Доставят се на клиента на следващия работен ден от фирма Еконт Експрес.
  • Поръчки на запалителна бобина направени в почивни дни се изпращат на първия работен ден.
  • За да вземете поръчка от офис на AutoPower.BG, предварително трябва да я заявите по телефона, онлайн чат или през интернет страницата.
  • Заявените части за закупуване от наш офис могат да се взимат след 16:00ч., като предварително трябва да са потвърдени от наш оператор.

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Недко Славов
Недко Славов
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Angel Georgiev
Angel Georgiev
14 May 2024
star star star star star
Браво на екипа благодаря G
Ivelin Ivanov
Ivelin Ivanov
14 May 2024
star star star star star
Приятна атмосфера ,удобно за паркиране. G
Петър Стоянов
Петър Стоянов
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Rosen Peichev
Rosen Peichev
14 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Yosif Iliev
Yosif Iliev
14 May 2024