Шарнири за кола на ниска цена - онлайн магазин


Шарнири Audi
Шарнири Alfa Romeo
Шарнири BMW
Шарнири Mercedes-Benz
Шарнири VW
Шарнири Opel
Шарнири Citroen
Шарнири Renault
Шарнири Peugeot
Шарнири Fiat
Шарнири Ford
Шарнири Seat
Шарнири Skoda
Шарнири Toyota
Шарнири Volvo
Шарнири Autobianchi
Шарнири Buick
Шарнири Cadillac
Шарнири Chevrolet
Шарнири CHRYSLER
Шарнири Dacia
Шарнири Daewoo
Шарнири Daihatsu
Шарнири Dodge
Шарнири Honda
Шарнири Hyundai
Шарнири Infiniti
Шарнири Jaguar
Шарнири Jeep
Шарнири Kia
Шарнири Lada
Шарнири Lancia
Шарнири Land Rover
Шарнири Lexus
Шарнири Lotus
Шарнири Mazda
Шарнири MG
Шарнири Mini
Шарнири Mitsubishi
Шарнири Nissan
Шарнири Porsche
Шарнири Rover
Шарнири Saab
Шарнири Smart
Шарнири Subaru
Шарнири Suzuki
Шарнири - Lemforder, Swag, Delphi, Meyle, Trw, Sidem, Vaico
Устройство и начин на работа
Шарнири - Lemforder, Swag, Delphi, Meyle, Trw, Sidem, Vaico - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Краката ви биха били безполезни без бедрата, коленете и глезените. Тези стави свързват бедрата, прасците и стъпалата и ви позволяват да се артикулират, така че да можете да ходите, да бягате, коленете и сядате. Същото съотношение съществува между сферичните шарнири и втулки и контролните рамена и копчетата и шпиндела в окачването на вашия автомобил. Сферичните сачми и втулки позволяват движението на окачването в отговор на контакта на гумите с неравности, съответната реакция на пружините и вашия вход.
Но там, където втулките позволяват движение на контролната рама само в една равнина, замахване нагоре и надолу в рамката, шарнирните връзки позволяват на контролната рама и кокал да се движат вертикално, а шпиндела да се движи хоризонтално. Типичната сферична фуга се състои от сферичен шпилка в корпуса на гнездото, монтирано към контролното рамо, с гумен ботуш, обхващащ гнездото, за да го предпази от замърсяване и задържа смазка. Шпилката се закрепва към кокалчето / шпиндела и топката му позволява да се върти и да се върти, докато превозното средство се управлява и окачването реагира на пътя.
Обичайно е да се отнасят сачмените връзки като горни или по-ниски в зависимост от мястото им на монтаж, но по-важното отличие, което намеква за тяхната функция и конструкция, е дали носещи (натоварени) или ненатоварващи лагери (без товар) или „последователи ”Сферични фуги. Натоварените сачмени стави поддържат теглото на автомобила, като долните сферични шарнири при превозни средства със задно задвижване с окачване с къса и дълга ръка (SLA). Неразтоварените или последващи стави поддържат частите в подравняване, но не поддържат тежестта. Горните сферични шарнири на превозни средства с окачване на SLA, а долните сачмени шарнири на превозни средства с предно задвижване с подпори на MacPherson са шарнирни шарнирни съединения.
Износването на сферичните фуги от употреба, липсата на смазване и отказ на багажника, което позволява замърсяване в ставата. Често срещани симптоми на износени сачмени стави са шум, ненормално износване на гумите, неправилно подравняване и проблеми с кормилното управление, като дърпане. За да прегледате натоварените фуги, като спускащите се на SLA окачване, облекчете напрежението, като подкрепите автомобила в долната част на контролното рамо, след това проверете вертикалното и аксиалното движение с индикатор за набиране и сравнете със спецификации. Някои фуги, които носят товар, имат вградени индикатори за износване - подмяната е необходима, когато индикаторът е съвпадащ с или се е оттеглил в основата на съединението. Някои съединители се проверяват за игра, докато други се проверяват чрез измерване на въртящия момент, необходим за завъртане на шпилката след демонтаж.
Сферичните шарнири могат да бъдат с преса в контролната рама, завинтени или закрепени с болтове или нитове. Шпилката може да бъде заострена и да се побере в конусна дупка в коляното на кормилото или да е права и да се задържа с болт с щипка. Фугите за притискане могат да се свалят с подходяща преса и приспособления. Нитовете на нитните фуги трябва да бъдат отсечени или пробити, а заместващите сферични фуги идват с крепежни елементи за задържане. Оригиналните шарнирни фуги на повечето нови превозни средства са запечатани за цял живот и въпреки че някои приложения се обслужват със същия тип фуги, повечето от нашите резервни шарнирни фуги са омазняващи. Периодично инжектирането на свежа смазка измива стари износени мазнини и замърсители, удължавайки живота на топката.
В допълнение към осигуряването на пълна линия от сменяеми сферични шарнирни връзки, които отговарят или надвишават качеството на OE, ние предлагаме и сферични фуги, предназначени да решават конкретни проблеми на автомобила. Например, ако сте променили окачването си за по-големи пътувания, като например с повдигащ комплект, предлагаме шарнирни шарнирни връзки с по-голяма шарнирна конструкция, за да предотвратите повреда и ако вашето превозно средство няма разпоредби за регулиране на лагери или колела и изпитвате опит ненормално износване на гумите и / или лошо управление, ние предлагаме регулируеми шарнирни фуги, които могат да доведат до подравняване в рамките на спецификациите. И ако вашите сферични фуги не могат да бъдат обслужвани отделно, ние предлагаме и цялостни сглобки за управление, снабдени с нови сферични фуги.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











