Пазарувай с до -23% намаление
Часа
  • 0
  • 0
Минути
  • 0
  • 0
Секунди
  • 0
  • 0
Пазарувай с до -23% намаление

Спирачна помпа за кола на ниска цена - онлайн магазин

Спирачна помпа
Пазарувай онлайн 24/7

Спирачна помпа - ATE, Fenox, LPR, TRW

Устройство и начин на работа

Спирачна помпа - ATE, Fenox, LPR, TRW - онлайн магазин - Audi, BMW, Mercedes-Benz, VW, Opel, Renault, Peugeot, Lancia, Alfa, Fiat, Toyota, Seat, Honda, Volvo и др. Спирачната помпа превръща механичното налягане, упражнено от крака ви върху педала на спирачката, в хидравлично налягане. Това налягане действа върху буталата в спирачните апарати и цилиндрите на колелата, за да принуди спирачните накладки и челюсти към спирачните барабани, за да спре автомобила. Буталата в помпата са оразмерени според хидравличните принципи, за да осигурят необходимата сила при спирачната система.

Типичната спирачна помпа има бутала с уплътнения и пружини в отвора вътре в чугунен или алуминиев корпус. Резервоарът за течност може да бъде заедно с основния корпус на помпата от чугун, но по-често е външен пластмасов контейнер, прикрепен към горната част на тялото и запечатан с О-пръстени. Интегралните резервоари имат единична капачка, задържана от жица, докато външните резервоари имат една или две капачки с резба.

Помпата може да бъде монтиран на защитната стена, но по-често се намира отпред на вакуумния усилвател. Когато натиснете спирачния педал, буталото от педала или усилвателя принуждава буталата напред, притискайки течността. Когато педалът се освободи, възвратната пружина принуждава буталата назад. Отклонението на буталната чаша и отворите в отвора на главния цилиндър гарантират, че винаги има изобилно снабдяване с течност. Всички превозни средства от 1967 г. имат главни цилиндри с две вериги с две бутала, така че ако има хидравлична повреда в една верига, останалата верига може да осигури достатъчно налягане за спиране на автомобила.

Спирачните помпи могат да изтекат течност покрай крайното уплътнение или да се повредят вътрешно. Течовете на течността и въздухът другаде в системата трябва да бъдат премахнати, преди да се констатира повреда в спирачна помпа. Потърсете влажността под главния цилиндър на защитната стена или усилвателя на спирачката. Може да се наложи отвинтването на главния цилиндър от усилвателя, за да откриете теча. Влагата в течността може да доведе до корозия на отвора на главния цилиндър, а уплътненията могат да се влошат поради възрастта и употребата. И едното, и другото могат да доведат до това, че основният цилиндър развива вътрешен теч и оплаквания от нисък педал и лошо спиране. Външните резервоари и капачки могат да развият пукнатини.

Независимо от проблема със спирачната помпа, можем да ви предоставим резервна част, която е произведена по спецификации на OE, за прецизно прилягане и перфектно изпълнение, на достъпна цена. Ние предлагаме главни цилиндри, главни цилиндри с външни резервоари и дори комбинирани бутални / вакуумни спирачни усилватели за някои приложения. Ние също предлагаме резервоари и капачки поотделно, както и комплекти за възстановяване на главни цилиндри за някои приложения. Някои превозни средства имат сензори за ниво на течност, прикрепени към корпуса на спирачната помпа.



Прочети повече

ТОП производители

Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Evtim Kirov
Evtim Kirov
13 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Dimitar Mitev
Dimitar Mitev
12 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
I. Zhekov
I. Zhekov
12 April 2021
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Ivan Marinov
Ivan Marinov
12 April 2021
Изключително бързо и лесно поръчах.Много съм доволна! G
Албена Ангелова
Албена Ангелова
11 April 2021
Големи бързаци сте.Браво. G
Николай Йорданов
Николай Йорданов
09 April 2021