Термостат за кола на ниска цена - онлайн магазин


Термостат Audi
Термостат Alfa Romeo
Термостат BMW
Термостат Mercedes-Benz
Термостат VW
Термостат Opel
Термостат Citroen
Термостат Renault
Термостат Peugeot
Термостат Fiat
Термостат Ford
Термостат Seat
Термостат Skoda
Термостат Toyota
Термостат Volvo
Термостат Autobianchi
Термостат Buick
Термостат Cadillac
Термостат Chevrolet
Термостат CHRYSLER
Термостат Dacia
Термостат Daewoo
Термостат Daihatsu
Термостат Dodge
Термостат Honda
Термостат Hyundai
Термостат Infiniti
Термостат Jaguar
Термостат Jeep
Термостат Kia
Термостат Lada
Термостат Lancia
Термостат Land Rover
Термостат Lexus
Термостат Lotus
Термостат Mazda
Термостат MG
Термостат Mini
Термостат Mitsubishi
Термостат Nissan
Термостат Porsche
Термостат Rover
Термостат Saab
Термостат Smart
Термостат Subaru
Термостат Suzuki
Термостат - Behr, Mahle, Facet, Swag, Wahler
Устройство, начин на работа, признаци за повреда
Термостат за кола устройство
Термостатът е изключително важна част от охладителната система на всеки автомобил. Той е терморегулатор, който осигурява бързо постигане на работната температура на антифриза и поддържането му в нужните граници. Нормална работна температура на повечето двигатели с вътрешно горене е около 90⁰С. Когато двигателят е студен, частите в него се износват по-бързо и разходът на гориво се покачва значително. Ако температурата на двигателя се покачи повече от допустимите граници има голяма вероятност от механична повреда, спукване на глава, изпичане на гарнитури и др. Затова термостатът е изключително важен консуматив в автомобила, който не само осигурява нашият комфорт, но и създава перфектните условия за вашия двигател.
Признаци за развален термостат
Признаците за развален термостат може да бъдат два вида. Да блокира в затворено положение и автомобилът да прегрява или обратното да е блокирал в отворено положение и да неможе да загрее до нормална работна температура. Когато блокира в затворено положение има голям риск от загряване на колата повече от допустимата температура и да настъпят сериозни повреди. Вторият вариант за развален термостат е когато той блокира в отворено положение и колата не загрява.
Как да проверя за повреда?
Блокиране в затворено положение
Както споменахме по-горе това състояние може да доведе до бързо превишаване на температурата на охладителната течност и двигателят да прегрее. Ако имате съмнение, че термостатът ви е блокирал в затворено положение, загрейте автомобила до 90⁰С и наблюдавайте внимателно дали температурата ще започне рязко да се покачва. Ако стрелката започне да се отклонява след 90⁰С най-вероятно е блокирал в затворено положение и трябва да се подмени.
Блокиране в отворено положение
Ако се съмянвате, че е блокирал в отворено положение може да проверите по следните начини: Когато автомобилът ви е загрял на 90⁰С и се спуснете по наклон и отпуснете газта, температурата на двигателя ще започне да спада. Другият начин, чрез който може да проверите е преди да е загрял автомобилът до нормалната си работна температура от 90⁰С да проверите дали маркуча, който излиза от двигателя и влиза в долната част на радиатора е топъл. Ако е топъл това означва, че големият кръг на охладителната система е отворен и термостата е блокирал в отворено положение, следователно трябва да се подмени.
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители











