Пазарувай с до -23% намаление

Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за Alfa Romeo 155 (167) Sedan 1.6 16V T.S. (167.A6A) - 120 коня

Alfa Romeo
Пазарувай онлайн 24/7
Alfa Romeo 155 (167) Sedan
Alfa Romeo 155 (167) Sedan
120 к.с - бензин
05.1996 - 12.1997
Марка: Alfa Romeo Модел: 155 (167) Sedan Модиф.: 1.6 16V T.S. - бензин
Шаси: седан Година: 05.1996 - 12.1997 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1598 куб. см. Мощност: 120 к.с / 88 kW Kод двигател: AR 67601 Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 4,40 литра с филтър Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40 Спецификация: ACEA A3/B3 Антифриз: 8,40 литра
Гараж+Информация

Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart

парт номер: TS-0553-1502

2159 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Alfa Romeo 155 (167) Sedan 1.6 16V T.S. (167.A6A)
Двигател:
120 коня - 88 kW - бензин
Парт номер:
TS-0553-1502
Производител:
Turbosmart
Model:
Wastegate
Boost pressure:
other
Доставка:
5 работни дни
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements. Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop. Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control. Supplied with: Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat. Valve Sizer: 45mm Color: black Spring: Not necessary, WG is electronically controlled Will an e-WG fit my existing manifold? Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay. How fast is the e-WG range? 21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast. What spring options does the e-WG range have? Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures. How many wires does the e-WG have? The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor. Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup? Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG. What do I need to control it? You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
120 к.с - 88 kW
бензин
05.1996 - 12.1997
Turbosmart
Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502
Оценка и мнение за Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Консумативи Консумативи
Осветление Осветление
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6300 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
4500 1/min
Максимален въртящ момент
144 Nm
Ход
75,60 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
82,00 мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
6,975 - 6,990 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
6,960 - 6,975 мм
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
11,0 - 14,0 bar
Степен на сгъстяване
10,30 :1
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
M 2.10.4
Налягане на системата
2,80 - 3,20 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
790 - 890 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
60 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,10 - 0,50 %
Повишени обороти при празен ход
2400 - 2600 1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,20 %
Максимално съдържание на HC-при празен ход
50 ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03 λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/60 R 14
2,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/60 R 14
2,30 bar
Ходова част размери
База
2540 мм
Коловоз предни колела
1469 мм
Коловоз задни колела
1402 мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
20,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
18,20 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
11,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
9,20 мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,40 литра
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A3/B3
Масло за скоростната кутия
2,00 литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 SAE 80W
Масло за сервоуправлението
1,30 литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF 22
Антифриз
8,40 литра
Спецификация охладителна течност
Оригинален антифриз
Спирачна течност при смяна
1,25 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
700 грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Обем на резервоара за гориво
63 литра
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Дълги светлини
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Фарове за мъгла
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Мигач преден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове
Мигач заден
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задна светлина
R5W 12V 5W BA15s
photoicon
Стоп
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Светлини за обратен ход
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове за мъгла
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Осветление на табелата с регистрационния номер
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Лампа в багажника
Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
photoicon
Лампа за четене
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 120.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
всички 80.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък променлив интервал
всички 120.000 km
Балансов вал със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 40.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 80.000 km
Запалителни свещи интервал за смяна
всички 100.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 20.000 km / 18 месеца
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Alfa Romeo 155 (167) Sedan 1.6 16V T.S. (167.A6A) - 120 коня Въведете рама
Alfa Romeo Запази
Audi A6 (C8, 4A2) 50 TFSI e quattro - 299 коня Въведете рама
Audi Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
стефан цветков
стефан цветков
08 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Владислав Задорожнюк
Владислав Задорожнюк
08 June 2024
star star star star star
Препоръчан търговец ползвал съм услугите им и преди. G
Emil Krastev
Emil Krastev
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Valeri Wilson
Valeri Wilson
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
plamen petkov
plamen petkov
07 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
тодор андонов
тодор андонов
07 June 2024