Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за Audi A1 (8X1) 1.6 TDI - 105 коня
Audi A1 (8X1)
105 к.с - дизел
05.2010 - 04.2015
105 к.с - дизел
05.2010 - 04.2015
Марка: Audi
Модел: A1 (8X1)
Модиф.: 1.6 TDI - дизел
Шаси: хетчбек
Година: 05.2010 - 04.2015
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1598 куб. см.
Мощност: 105 к.с / 77 kW
Kод двигател: CAYC
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 4,30
литра с филтър
Вискозитет: 5W-30
Спецификация: VW 507 00
Антифриз: 6,50
литра
Гараж+Информация
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Valve Sizer: 45mm
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Окачване на колелата - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Кормилна система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Задвижване на колелата - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Трансмисия - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Ремъчно задвижване - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Части за двигател - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Части за цилиндров блок - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Гарнитури - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Охладителна система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Климатична система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Отопление и вентилация - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Филтри - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Масла и течности - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Запалителна система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Датчици и сензори - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Горивна система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Електрическа система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Стартова система - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Почистване на стъклата - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Ауспуси и гърнета - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Едрогабаритни части - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Светлини - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Интериор - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Добавки - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Тунинг - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Автоаксесоари - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Задължително оборудване - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Инструменти - Audi A1 (8X1) 1.6 TDI
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Ход
80,50
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
79,50
мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
19,00 - 31,00
bar
Разлика макс. 5 bar
Налягане при сгъстяване
нов двигател
25,00 - 31,00
bar
Разлика макс. 5 bar
Степен на сгъстяване
16,50
:1
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100
мм
Допълнителна работа по цилиндричната глава не се разрешава.
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа обозначение
Common Rail
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
730 - 880
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
730 - 880
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Кондициониране дизелови двигатели обороти
2300 - 2700
1/min
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре 10 газ на тласъци
Кондициониране дизелови двигатели при рязко увеличаване на газта
10
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре
Обороти, ограничавани от регулатора
2300 - 2700
1/min
Режим на измерване
B
Измервателна сонда
1
Време за спиране
1
Секунда(и)
Време за мерене
0,5
сек.
Максимална стойност K
1,00
1/m
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
0,00
bar
виж стикера от вътрешната страна на вратата на водача
Налягане при пълнене на гумите отзад
0,00
bar
виж стикера от вътрешната страна на вратата на водача
Ходова част размери
База
2469
мм
Коловоз предни колела
1477
мм
Коловоз задни колела
1471
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
PR. - номер 1ZC
25,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
PR. - номер 1ZG
22,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
PR. - номер 1ZC
22,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
PR. - номер 1ZG
19,00
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
PR. - номер 1KT
9,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
PR. - номер 1KT
7,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
със задна пластина
9,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
със задна пластина
8,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1ZC
288,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
PR. - номер 1ZG
256,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
PR. - номер 1KT
230,00
мм
Електроника
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,30
литра
Вискозност моторно масло
VW 507 00
5W-30
Спецификация двигателно масло
VW 507 00
Масло за скоростната кутия
5 ход 02R
2,00
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
5 ход 02R
G 052 512 A2
Оригинално масло
Масло за сервоуправлението
0,80
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
G 004 000 M2
Оригинално масло
Антифриз
6,50
литра
Спецификация охладителна течност
TL 774 G
Спирачна течност при смяна
със скоростна кутия
1,15
литра
Спирачна течност при смяна
с автоматична скоростната кутия 7 -предавка
1,00
литра
Спецификация спирачна течност
B 000 750 M3
Оригинална спирачна течност
Средства за охлаждане климатична инсталация
485 - 515
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden, Номер на детайл 5K0 xxx xxx
65 - 85
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden, Номер на детайл 5Q0 xxx xxx
65 - 85
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Denso, Номер на детайл 5Q0 xxx xxx
70 - 90
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Denso, Номер на детайл 1K0 xxx xxx
80 - 100
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Delphi, Номер на детайл 5K0 xxx xxx
100 - 120
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Sanden, Номер на детайл 5N0 xxx xxx
100 - 120
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Denso 6SEU14
G 052 300 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Sanden
G 052 154 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Delphi
G 052 154 A2|G 052 300 A2
Оригинално масло
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
Производствен номер 8IH, с би-ксенон
D8S 85V 25W PK32D-1
Дълги светлини
Производствен номер 8IH, с би-ксенон
D8S 85V 25W PK32D-1
Светлини за дневно каране
с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Мигач преден
с би-ксенон
PSY24W 12V 24W PG20/4
Мигач страничен
LED
Оригинален детайл
Задни фарове
Задна светлина
Задно осветление със светодиоди
LED
Оригинален детайл
Стоп
Задно осветление със светодиоди
LED
Оригинален детайл
Задни фарове за мъгла
Задно осветление със светодиоди
LED
Оригинален детайл
Осветление на табелата с регистрационния номер
от 2011/06 и нагоре
LED
Оригинален детайл
Допълнителни стопове
LED
Оригинален детайл
Вътрешни лампи
Лампа при качване
LED
Оригинален детайл
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 210.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 90.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 60.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
първо след 3 години, след това на всеки 2 години
Филтър купе интервал за смяна
до 2014
на всеки 30.000 km / 2 години
Филтър купе интервал за смяна
от 2015 и нагоре
на всеки 60.000 km / 2 години
Компенсация на пепелната маса интервал
първо на 180.000 km , след това всеки 30.000 km
при достигане на граничната стойност 70 грама сменете филтъра за твърди частици в дизела.
Допълнителни работи по панорамния подвижен покрив
всички 30.000 km
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Mitko Georgiev
03 May 2024
Hristo Hristov
03 May 2024
Тодор Илиев
03 May 2024
ivelin iliev
03 May 2024
Daniel Antonov
01 May 2024
Румен Мишев
01 May 2024