Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro - 150 коня
Audi A4 Avant (8D5, B5)
150 к.с - бензин
01.1996 - 09.2001
150 к.с - бензин
01.1996 - 09.2001
Марка: Audi
Модел: A4 Avant (8D5, B5)
Модиф.: 1.8 T quattro - бензин
Шаси: комби
Година: 01.1996 - 09.2001
Задвижване: 4x4
Цил./Куб.: 4 цил. / 1781 куб. см.
Мощност: 150 к.с / 110 kW
Kод двигател: AEB, ANB, APU, ARK, ATW, AWT
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло за двигател AEB: 3,50
литра с филтър
Моторно масло за двигател ANB: 3,50
литра с филтър
Моторно масло за двигател APU: 3,50
литра с филтър
Моторно масло за двигател ARK: 3,50
литра с филтър
Моторно масло за двигател AWT: 4,10
литра с филтър
Вискозитет: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Спецификация: VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Спецификация: VW 503 00|VW 504 00
Антифриз: 7,50
литра
Гараж+Информация
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Valve Sizer: 45mm
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Окачване на колелата - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Кормилна система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Задвижване на колелата - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Трансмисия - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Ремъчно задвижване - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Части за двигател - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Части за цилиндров блок - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Гарнитури - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Охладителна система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Климатична система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Отопление и вентилация - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Филтри - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Масла и течности - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Запалителна система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Датчици и сензори - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Горивна система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Електрическа система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Стартова система - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Почистване на стъклата - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Ауспуси и гърнета - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Едрогабаритни части - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Светлини - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Интериор - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Добавки - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Тунинг - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Автоаксесоари - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Задължително оборудване - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Инструменти - Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
5700
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
1750 - 4600
1/min
Максимален въртящ момент
210
Nm
Ход
86,40
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
81,00
мм
Вентили за един цилиндър
5
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
18°+/28°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
28°-/8°-
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,950 - 5,970
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,940 - 5,960
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
7,00 - 13,00
bar
Разлика макс. 3 bar
Степен на сгъстяване
9,50
:1
Максимално налягане при зареждане турбо/компресор
Двигател AEB
1,37 - 1,47
bar
Максимално налягане при зареждане турбо/компресор
Двигател ANB, Двигател APU
1,50 - 1,60
bar
Минимално налягане на маслото при празен ход
1,00
bar
Контролна температура 80° C
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100
мм
Минимална височина на цилиндричната глава
139,25
мм
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
1,40 - 1,60
bar
Термостатът отваря при температура
87° - 102°
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
Помпа охлаждаща течност
11 x 528
Големина на агрегатния ремък
Главен ремък
17.8 x 1300
Големина на агрегатния ремък
Допълнителен ремък климатична инсталация
14.24 x 855
Запалителна система
Запалителна система стойности
Максимален кабел на запалване съпротивление
Двигател AEB
2000
Ohm
Щекер за запалителните свещи
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
PFR6Q
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
"Бош"
Налягане на системата
3,90 - 4,10
bar
без понижено налягане
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател AEB
820 - 900
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател ANB
740 - 860
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател APU
740 - 860
1/min
Обороти на празен ход при скоростната кутия
Двигател AWT
740 - 880
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател AEB
820 - 900
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател ANB
800 - 920
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател APU
800 - 920
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
Двигател AWT
740 - 880
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,00 - 0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 2800
1/min
Повишени обороти при празен ход
Двигател AWT
2500 - 3000
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,00 - 0,30
%
Максимално съдържание на HC-при празен ход
100
ppm
Кондициониране ДВГ време
120
Секунда(и)
Кондициониране ДВГ обороти
Двигател AWT
2500 - 3000
1/min
Изпълнение на ламбда-сондите
Двигател AWT
Сонда с широк обхват
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
Двигател AWT
740 - 880
1/min
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Делта ламбда
0,03
λ
Обороти за смущаващо въздействие
Двигател APU, с автоматична скоростна кутия
700 - 1020
1/min
Обороти за смущаващо въздействие
Двигател ANB, с автоматична скоростна кутия
700 - 1020
1/min
Обороти за смущаващо въздействие
Двигател APU, със скоростна кутия
640 - 960
1/min
Обороти за смущаващо въздействие
Двигател ANB, със скоростна кутия
640 - 960
1/min
Обороти за смущаващо въздействие
Двигател AEB
720 - 1000
1/min
Алтернативен метод
Извличаане на информация от паметта за грешки от управляващия прибор
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
0,00
bar
виж лепенката клапа на горивния резервоар
Налягане при пълнене на гумите отзад
0,00
bar
виж лепенката клапа на горивния резервоар
Ходова част размери
База
2607 - 2624
мм
Коловоз предни колела
1489 - 1500
мм
Коловоз задни колела
1469 - 1479
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат C54
22,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат FN3
25,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат C54
20,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат FN3
23,00
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
Спирачен апарат C38
10,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Спирачен апарат C38
8,00
мм
Дебелина на спирачната накладка преден мост
без задна пластина
14,00
мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
със задна пластина
17,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
със задна пластина
7,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
със задна пластина
7,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат C54
280,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3
288,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачен апарат C38
245,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат C54
54,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3
57,00
мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
Спирачен апарат C38
38,10
мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
5750±750
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 5°
4700±700
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 15°
3250±450
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
2625±375
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
2150±350
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 35°
1450±250
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
1200±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 45°
1000±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
800±150
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
610±70
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
325±50
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
190±40
Ohm
Съпротивление на датчика на коляновия вал
450 - 1000
Ohm
Съпротивление - впръскващи клапани
12,00 - 13,00
Ohm
при 20°C
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Капацитет на акумулатора
44
Ah
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
220
ампера
по стандарт DIN
Алтернатор производител
Вариант 1
BOSCH
Алтернатор производител
Вариант 2
VALEO
Заряден ток за алтернатора
70 - 120
ампера
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Двигател AEB
3,50
литра
Двигателно масло с филтър
Двигател ANB
3,50
литра
Двигателно масло с филтър
Двигател APU
3,50
литра
Двигателно масло с филтър
Двигател ARK
3,50
литра
Двигателно масло с филтър
Двигател AWT
4,10
литра
Вискозност моторно масло
VW 502 00
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40
Вискозност моторно масло
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Вискозност моторно масло
VW 504 00
SAE 5W-30
Вискозност моторно масло
VW 500 00
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 10W-40
Вискозност моторно масло
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Спецификация двигателно масло
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Спецификация двигателно масло
Дълъг живот
VW 503 00|VW 504 00
Масло за скоростната кутия
с предвателната кутия 5-ход, Скоростна кутия 01A
2,75
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
с предвателната кутия 5-ход, Скоростна кутия 01A
G 052 911 A2
Оригинално масло
Масло за автоматична скоростна кутия
5 ход 01V, Ново запълване
9,00
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
5 ход 01V, Количество за смяна
2,60
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
5 ход 01V
G 052 162 A2
Оригинално масло
Масло на диференциала заден мост
5 ход 01V
0,82
литра
Спецификация масло за преден мост
5 ход 01V
G 052 145 A1
Оригинално масло
Диференциално масло заден мост
1,90
литра
Спецификация масло за заден мост
API GL5 SAE 90
Масло за разпределеителна скоростна кутия
5 ход 01V
0,80
литра
Спецификация разпределителна предавателна кутия
5 ход 01V
G 052 145 A1
Оригинално масло
Масло за сервоуправлението
0,90
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
G 004 000 M2
Оригинално масло
Антифриз
7,50
литра
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
1,25
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
от 1997/11 и нагоре, до 1998/10
700 - 750
грама
Средства за охлаждане климатична инсталация
от 1998/11 и нагоре
550 - 600
грама
Средства за охлаждане климатична инсталация
до 1997/10
650 - 700
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
250 - 300
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Denso
G 052 300 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Zexel
G 052 154 A2
Оригинално масло
Спецификация охлаждащо масло
Компресор Delphi
G 052 300 A2
Оригинално масло
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Лампа при качване
Принадлежащи артикули
Entry1
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
от 2000 и нагоре
всички 120.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
до 1999
на всеки 120.000 km / 5 години
Ремонтен комплект за зъбчат ремък
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Агрегатен ремък интервал за смяна
до 1999
на всеки 120.000 km / 5 години
Агрегатен ремък интервал за смяна
от 2000 и нагоре
всички 120.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 60.000 km
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 6 години
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 2 години
Акумулатор система за авариен сигнал интервал за смяна
на всеки 4 години
Филтър купе интервал за смяна
всички 30.000 km
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Mitko Georgiev
03 May 2024
Hristo Hristov
03 May 2024
Тодор Илиев
03 May 2024
ivelin iliev
03 May 2024
Daniel Antonov
01 May 2024
Румен Мишев
01 May 2024