Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R) - 204 коня
Lexus RX (MCU)
204 к.с - бензин
05.2003 - 12.2008
204 к.с - бензин
05.2003 - 12.2008
Марка: Lexus
Модел: RX (MCU)
Модиф.: 300 - бензин
Шаси: джип
Година: 05.2003 - 12.2008
Задвижване: 4x4
Цил./Куб.: 6 цил. / 2995 куб. см.
Мощност: 204 к.с / 150 kW
Kод двигател: 1MZ-FE
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 4,70
литра с филтър
Вискозитет: 10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Спецификация: API SH
Гараж+Информация
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Valve Sizer: 45mm
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Окачване на колелата - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Кормилна система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Задвижване на колелата - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Трансмисия - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Ремъчно задвижване - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Части за двигател - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Части за цилиндров блок - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Гарнитури - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Охладителна система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Климатична система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Отопление и вентилация - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Филтри - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Масла и течности - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Запалителна система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Датчици и сензори - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Горивна система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Електрическа система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Стартова система - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Почистване на стъклата - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Ауспуси и гърнета - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Едрогабаритни части - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Светлини - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Интериор - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Добавки - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Тунинг - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Автоаксесоари - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Задължително оборудване - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Инструменти - Lexus RX (MCU) 300 (MCU35_, MCU35R)
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
5600
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
4500
1/min
Максимален въртящ момент
283
Nm
Ход
83,00
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
87,50
мм
Вентили за един цилиндър
4
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,15 - 0,25
мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,25 - 0,35
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
6
Последователност на запалване
1-2-3-4-5-6
Степен на сгъстяване
10,50
:1
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-10°00'±2°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Разстояние между електродите
1,10
мм
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
IFR6A-11
Запалителни свещи/нагревателни свещи други
Denso
SKR20R11
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Налягане на системата
3,00 - 3,40
bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
550 - 800
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
550 - 800
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-10°00'±2°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 3000
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30
%
Максимално съдържание на HC-при празен ход
100
ppm
Кондициониране ДВГ време
60
Секунда(и)
Кондициониране ДВГ обороти
2500
1/min
Изпълнение на ламбда-сондите
Сонда с широк обхват
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
235/55 R 18
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
225/60 R 17
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
235/55 R 18
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
225/60 R 17
2,20
bar
Ходова част размери
База
2720
мм
Коловоз предни колела
1580
мм
Коловоз задни колела
1570
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
28,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
26,00
мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,05
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
10,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
8,50
мм
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
0,15
мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
4500±1500
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
2000±500
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
900±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
500±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
300±100
Ohm
Съпротивление на датчика на коляновия вал
студено
1630 - 2740
Ohm
-10°C - 50°C
Съпротивление на датчика на коляновия вал
топло
2065 - 3225
Ohm
50°C - 100°C
Съпротивление на датчика на разпределителния вал
студено
835 - 1400
Ohm
-10°C - 50°C
Съпротивление на датчика на разпределителния вал
топло
1060 - 1645
Ohm
50°C - 100°C
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Капацитет на акумулатора
70
Ah
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
540
ампера
Заряден ток за алтернатора
100
ампера
Заряден ток за алтернатора
Алтернативна възможност:
130
ампера
Напрежение на регулатора
13,20 - 14,80
волта
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,70
литра
Вискозност моторно масло
API SH
10W-30, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50
Спецификация двигателно масло
API SH
Масло за автоматична скоростна кутия
с автоматична скоростна кутия 4-ход, Количество за смяна
3,50
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
ATF WS
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Задни фарове
Задна светлина
LED
Стоп
LED
Допълнителни стопове
LED
Вътрешни лампи
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
Последно разгледани
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Тодор Георгиев
21 May 2024
Svetoslav Pavlov
21 May 2024
Trandafil Pehlivanov
21 May 2024
nikolai marinov
21 May 2024
S. B.
21 May 2024
Boyko Stanchev
20 May 2024