Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за Porsche 911 (996) 3.6 GT3 - 360 коня
Porsche 911 (996)
360 к.с - бензин
03.1999 - 07.2002
360 к.с - бензин
03.1999 - 07.2002
Марка: Porsche
Модел: 911 (996)
Модиф.: 3.6 GT3 - бензин
Шаси: купе
Година: 03.1999 - 07.2002
Задвижване: задно
Цил./Куб.: 6 цил. / 3600 куб. см.
Мощност: 360 к.с / 265 kW
Kод двигател: M 96.76
Управление: Ангренажна верига
Моторно масло за от 2002 и нагоре: 8,25
литра с филтър
Моторно масло за от 2002 и нагоре, без маслен филтър: 8,00
литра с филтър
Моторно масло за до 2001: 8,75
литра с филтър
Моторно масло за до 2001, без маслен филтър: 8,50
литра с филтър
Вискозитет: 0W-40, 5W-40
Спецификация: Porsche A40
Гараж+Информация
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Valve Sizer: 45mm
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Окачване на колелата - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Кормилна система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Трансмисия - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Ремъчно задвижване - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Части за двигател - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Части за цилиндров блок - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Гарнитури - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Охладителна система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Климатична система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Филтри - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Масла и течности - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Запалителна система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Датчици и сензори - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Горивна система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Електрическа система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Стартова система - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Почистване на стъклата - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Ауспуси и гърнета - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Едрогабаритни части - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Светлини - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Интериор - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Добавки - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Тунинг - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Автоаксесоари - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Задължително оборудване - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Инструменти - Porsche 911 (996) 3.6 GT3
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажна верига
Обороти при макс. мощност
7200
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
5000
1/min
Максимален въртящ момент
370
Nm
Ход
76,40
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
100,00
мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
1°-/61°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
47°-/7°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
6
Последователност на запалване
1-6-2-4-3-5
Налягане при сгъстяване
9,0 - 11,0
bar
Степен на сгъстяване
11,70
:1
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 98 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
ME 7.2
Налягане на системата
3,60 - 4,00
bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
860 - 940
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 2800
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30
%
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
225/40 R 18
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
285/30 R 18
2,70
bar
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
34,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Керамика - спирачен диск
34,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
32,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Керамика - спирачен диск
33,50
мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,06
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
28,00
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
Керамика - спирачен диск
28,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
26,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Керамика - спирачен диск
27,50
мм
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
0,06
мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
от 2002 и нагоре
8,25
литра
Двигателно масло с филтър
от 2002 и нагоре, без маслен филтър
8,00
литра
Двигателно масло с филтър
до 2001
8,75
литра
Двигателно масло с филтър
до 2001, без маслен филтър
8,50
литра
Вискозност моторно масло
Porsche A40
0W-40, 5W-40
Спецификация двигателно масло
Porsche A40
Масло за скоростната кутия
Ново запълване
3,80
литра
Масло за скоростната кутия
Количество за смяна
3,30
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
SAE 75W-90
Спецификация масло за сервоуправлението
Pentosin CHF 11S
Спирачна течност при смяна
1,10
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
900
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
180 - 210
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Denso ND - OIL 8
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Агрегатен ремък интервал за смяна
всички 80.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 40.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
до 2001
всички 80.000 km
Запалителни свещи интервал за смяна
всички 40.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 2 години
Масло за предавателна кутия интервал за смяна
всички 160.000 km
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
всички 160.000 km
Трансмисионно масло за заден мост интервал за смяна
с автоматична скоростна кутия
всички 160.000 km
Моторно масло и филтър интервал за смяна
всички 20.000 km
Моторно масло и филтър интервал за смяна
Маслен филтър
всички 40.000 km
Филтър купе интервал за смяна
всички 20.000 km
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Boyko Stanchev
20 May 2024
Todor Kossov
20 May 2024
rumen Pironkov
20 May 2024
Arthur Shafii
20 May 2024
Nick Donkov
20 May 2024
Daniel Ognqnov
20 May 2024