Пазарувай с до -23% намаление

Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162) - 140 коня

Toyota
Пазарувай онлайн 24/7
Toyota Celica Convertible (T16)
Toyota Celica Convertible (T16)
140 к.с - бензин
08.1985 - 08.1989
Марка: Toyota Модел: Celica Convertible (T16) Модиф.: 2.0 GT - бензин
Шаси: кабриолет Година: 08.1985 - 08.1989 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1998 куб. см. Мощност: 140 к.с / 103 kW Kод двигател: 3S-GELC Управление: Ангренажен ремък Моторно масло: 4,50 литра с филтър Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40 Спецификация: ACEA A3/B3
Гараж+Информация

Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart

парт номер: TS-0553-1502

2159 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162)
Двигател:
140 коня - 103 kW - бензин
Парт номер:
TS-0553-1502
Производител:
Turbosmart
Model:
Wastegate
Boost pressure:
other
Доставка:
5 работни дни
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements. Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop. Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control. Supplied with: Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat. Valve Sizer: 45mm Color: black Spring: Not necessary, WG is electronically controlled Will an e-WG fit my existing manifold? Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay. How fast is the e-WG range? 21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast. What spring options does the e-WG range have? Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures. How many wires does the e-WG have? The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor. Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup? Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG. What do I need to control it? You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
140 к.с - 103 kW
бензин
08.1985 - 08.1989
Turbosmart
Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502
Оценка и мнение за Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Климатична система - Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162)
Затвори
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Запалителна система Запалителна система
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Консумативи Консумативи
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6400 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
4800 1/min
Максимален въртящ момент
180 Nm
Ход
86,00 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
86,00 мм
Вентили за един цилиндър
4
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,15 - 0,25 мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,20 - 0,30 мм
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,960 - 5,975 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,955 - 5,970 мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
11,0 - 13,0 bar
Степен на сгъстяване
9,80 :1
Запалителна система
Запалителна система стойности
Момент на запалване
-14°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
Nippon Denso
Обработка на сместа тип
EFI
Налягане на системата
2,30 - 2,70 bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
750 - 850 1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80 °C
Стойности за изгорелите газове бензин
Момент на запалване
-14°00'±2°00' - преди ГМТ + след ГМТ
Съдържание на CO-при празен ход
0,50 %
Повишени обороти при празен ход
2300 - 2800 1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,30 %
Максимално съдържание на HC-при празен ход
100 ppm
Стойност ламбда
0,97 - 1,03 λ
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,50 литра
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A3/B3
Спирачна течност при смяна
1,20 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
не е предписано от производителя
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Toyota Celica Convertible (T16) 2.0 GT (ST162) - 140 коня Въведете рама
Toyota Запази
MAN HOCL 25.430 - 430 коня Въведете рама
MAN Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Dobrin Nikolov
Dobrin Nikolov
31 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
vip8810 vip8810
vip8810 vip8810
31 May 2024
star star star star star
Супер са AutoPower.bg! Точни и коректни! G
Boris Besarabov
Boris Besarabov
31 May 2024
star star star star star
Много коректни и реагиращи бързо.Доволен съм. G
Кирил Нешев
Кирил Нешев
31 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Amed Sali
Amed Sali
30 May 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Mihail danchev
Mihail danchev
30 May 2024