Гейтове за турбо E-WG45 120 Psi - 8,3 Bar black Turbosmart TS-0553-1502 за VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion - 122 коня
VW Amarok Pickup
122 к.с - дизел
09.2010 - 10.2013
122 к.с - дизел
09.2010 - 10.2013
Марка: VW
Модел: Amarok Pickup
Модиф.: 2.0 TDI 4motion - дизел
Шаси: пикап
Година: 09.2010 - 10.2013
Задвижване: 4x4
Цил./Куб.: 4 цил. / 1968 куб. см.
Мощност: 122 к.с / 90 kW
Kод двигател: CDBA, CNFA
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 7,00
литра с филтър
Вискозитет: 5W-30
Спецификация: VW 507 00
Антифриз: 12,50
литра
Гараж+Информация
E-WG45 120 Psi / 8,3 Bar blackTurbosmart new 45mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Valve Sizer: 45mm
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Окачване на колелата - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Кормилна система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Задвижване на колелата - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Трансмисия - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Ремъчно задвижване - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Части за двигател - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Части за цилиндров блок - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Гарнитури - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Охладителна система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Климатична система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Отопление и вентилация - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Филтри - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Масла и течности - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Запалителна система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Датчици и сензори - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Горивна система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Електрическа система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Стартова система - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Почистване на стъклата - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Ауспуси и гърнета - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Едрогабаритни части - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Светлини - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Интериор - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Добавки - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Тунинг - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Автоаксесоари - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Задължително оборудване - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Инструменти - VW Amarok Pickup 2.0 TDI 4motion
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
3500
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
1750 - 2500
1/min
Максимален въртящ момент
340
Nm
Ход
95,50
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
81,00
мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,940
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,940
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Налягане при сгъстяване
19,00 - 31,00
bar
Разлика макс. 5 bar
Налягане при сгъстяване
нов двигател
25,00 - 31,00
bar
Разлика макс. 5 bar
Степен на сгъстяване
16,50
:1
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100
мм
Допълнителна работа (планиране) на цилиндричната глава не се разрешава.
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
1,40 - 1,60
bar
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа обозначение
Common Rail
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
760 - 960
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Кондициониране дизелови двигатели обороти
2300 - 2700
1/min
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре 10 газ на тласъци
Кондициониране дизелови двигатели при рязко увеличаване на газта
10
от 60° C температура на маслото в двигателя и нагоре
Обороти, ограничавани от регулатора
2300 - 2700
1/min
Режим на измерване
B
Измервателна сонда
1
Време за мерене
0,5
сек.
Максимална стойност K
Двигател CNFA
0,20
1/m
Максимална стойност K
Двигател CDBA
1,00
1/m
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 205 R 16 C
2,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205 R 16 C
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 245/70 R 16
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 245/70 R 16
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 245/65 R 17
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 245/65 R 17
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 255/60 R 18
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 255/60 R 18
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 255/55 R 19
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 255/55 R 19
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 205 R 16 C
2,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205 R 16 C
4,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 245/70 R 16
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 245/70 R 16
3,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 245/65 R 17
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 245/65 R 17
3,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 255/60 R 18
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 255/60 R 18
3,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 255/55 R 19
2,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 255/55 R 19
3,50
bar
Ходова част размери
База
3095
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
28,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
26,00
мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
295,00
мм
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
296,50
мм
Дебелина на спирачната накладка преден мост
без задна пластина
12,50
мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
без задна пластина
6,70
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
2,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
1,25
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
303,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
48,00
мм
Спирачен цилиндър на колелото диаметър
26,99
мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
5750±750
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 5°
4700±700
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 15°
3250±450
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
2625±375
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
2150±350
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 35°
1450±250
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
1150±250
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 45°
1000±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
800±100
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
610±70
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
330±35
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
190±40
Ohm
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
7,00
литра
Вискозност моторно масло
VW 507 00
5W-30
Спецификация двигателно масло
VW 507 00
Масло за скоростната кутия
6 ход 0C6, Ново запълване
1,50
литра
Масло за скоростната кутия
6 ход 0C6, Количество за смяна
1,40
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
6 ход 0C6
G 055 538 A2
Оригинално масло
Масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия 0C6
1,50
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Скоростна кутия 0C6
G 055 538 A2
Оригинално масло
Масло на диференциала заден мост
0,80
литра
Спецификация масло за преден мост
G 052 145 A1
Оригинално масло
Диференциално масло заден мост
Ново запълване
2,10
литра
Диференциално масло заден мост
Количество за смяна
1,50
литра
Спецификация масло за заден мост
G 052 539 A2
Използвайте оригинално масло.
Масло за разпределеителна скоростна кутия
1,25
литра
Спецификация разпределителна предавателна кутия
G 052 533 A2
Оригинално масло
Антифриз
12,50
литра
Спецификация охладителна течност
Вариант 1
TL 774 J
Спецификация охладителна течност
Вариант 2
TL 774 G
Спирачна течност при смяна
1,15
литра
Спецификация спирачна течност
VW 501 14
Средства за охлаждане климатична инсталация
Компресор Denso 7SEU17
500 - 550
грама
Средства за охлаждане климатична инсталация
Компресор Denso 6SEU14
500 - 550
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
Компресор Denso 6SEU14
130 - 150
cm³
Масло климатична инсталация
Компресор Denso 7SEU17
130 - 150
cm³
Спецификация охлаждащо масло
G 052 300 A2
Оригинално масло
Обем на резервоара за гориво
80
литра
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
с би-ксенон
D8S 85V 25W PK32D-1
Дълги светлини
с халогенни фарове, с дневни светлини
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Дълги светлини
с би-ксенон
D8S 85V 25W PK32D-1
Светлини за дневно каране
с халогенни фарове, с дневни светлини
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Светлини за дневно каране
с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
с би-ксенон
LED
Оригинален детайл
Задни фарове
Допълнителни стопове
LED
Оригинален детайл
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 210.000 km
Обтяжна ролка управление на двигателя - интервал за смяна
всички 210.000 km
Агрегатен ремък - интервал за проверка
до 2013
всички 120.000 km
Агрегатен ремък - интервал за проверка
от 2014 и нагоре
съдържа се в сервизния план
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 120.000 km / 6 години
Филтър за гориво интервал за смяна
на всеки 80.000 km / 6 години
Спирачна течност интервал за смяна
първо след 3 години, след това на всеки 2 години
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Компенсация на пепелната маса интервал
първо на 160.000 km, , след това всеки 40000 km
Гранична стойност 175 ml
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Тодор Георгиев
21 May 2024
Svetoslav Pavlov
21 May 2024
Trandafil Pehlivanov
21 May 2024
nikolai marinov
21 May 2024
S. B.
21 May 2024
Boyko Stanchev
20 May 2024