Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502 за Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4 - 170 коня
Audi A6 Avant (4B, C5)
170 к.с - бензин
08.2001 - 01.2005
170 к.с - бензин
08.2001 - 01.2005
Марка: Audi
Модел: A6 Avant (4B, C5)
Модиф.: 2.4 - бензин
Шаси: комби
Година: 08.2001 - 01.2005
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 6 цил. / 2393 куб. см.
Мощност: 170 к.с / 125 kW
Kод двигател: BDV
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 5,70
литра с филтър
Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Спецификация: VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Спецификация: VW 503 00
Антифриз: 8,00
литра
Гараж+Информация
E-WG60 80 Psi / 5,5 Bar blackTurbosmart new 60mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Окачване на колелата - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Кормилна система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Задвижване на колелата - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Трансмисия - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Ремъчно задвижване - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Части за двигател - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Части за цилиндров блок - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Гарнитури - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Охладителна система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Климатична система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Отопление и вентилация - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Филтри - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Масла и течности - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Запалителна система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Датчици и сензори - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Горивна система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Електрическа система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Стартова система - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Почистване на стъклата - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Ауспуси и гърнета - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Едрогабаритни части - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Светлини - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Интериор - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Добавки - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Тунинг - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Автоаксесоари - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Задължително оборудване - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Инструменти - Audi A6 Avant (4B, C5) 2.4
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
6000
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
3200
1/min
Максимален въртящ момент
230
Nm
Ход
77,40
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
81,00
мм
Вентили за един цилиндър
5
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
12°-/36°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
38°-/8°+
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,960 - 5,970
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,940 - 5,950
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
6
Последователност на запалване
1-4-3-6-2-5
Налягане при сгъстяване
7,50 - 14,00
bar
Разлика макс. 3 bar
Степен на сгъстяване
10,50
:1
Минимално налягане на маслото при празен ход
1,50
bar
Контролна температура 80° C
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,100
мм
Минимална височина на цилиндричната глава
139,25
мм
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
1,20 - 1,50
bar
Термостатът отваря при температура
87° - 102°
Вентилаторът на радиатора се изключва при температура
01 степен
84° - 91°
Вентилаторът на радиатора се изключва при температура
02 степен
91° - 98°
Вентилаторът на радиатора се включва при температура
01 степен
92° - 97°
Вентилаторът на радиатора се включва при температура
02 степен
99° - 105°
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
без климатик
21,36 x 1760
Големина на агрегатния ремък
с климатична инсталация
21,36 x 1882
Запалителна система
Запалителна система стойности
Максимален кабел на запалване съпротивление
7000
Ohm
с щепсел
Разстояние между електродите
1,00±0,10
мм
Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
BKR6EKUB
Вторично съпротивление - запалваща бобина
11000±3000
Ohm
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
OTTO 95 ROZ
Обработка на сместа обозначение
Впръскване на бензин
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
Motronic
Налягане на системата
с понижено налягане
3,20 - 3,80
bar
при обороти на празен ход
Налягане на системата
без понижено налягане
3,80 - 4,20
bar
при обороти на празен ход
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Обороти на празен ход при скоростната кутия
670 - 770
1/min
Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
670 - 770
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове бензин
Съдържание на CO-при празен ход
0,00 - 0,50
%
Повишени обороти при празен ход
2500 - 3000
1/min
Съдържание на CO-при повишен празен ход
0,00 - 0,30
%
Максимално съдържание на HC-при празен ход
70
ppm
Кондициониране ДВГ време
120
Секунда(и)
Кондициониране ДВГ обороти
2500 - 3000
1/min
Изпълнение на ламбда-сондите
Тригерна сонда
Диапазон на изменение на напрежението при контролни обороти
>0,30
волта
Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
670 - 770
1/min
Стойност ламбда
0,97 - 1,03
λ
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 195/65 R 15
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 195/65 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/55 R 16
2,90
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 205/55 R 16
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 205/60 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/60 R 15
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 215/55 R 16
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 215/55 R 16
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 235/45 R 17
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Частично натоварен, 235/45 R 17
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 195/65 R 15
3,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 195/65 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/55 R 16
3,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 205/55 R 16
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 205/60 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/60 R 15
3,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 215/55 R 16
2,20
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 215/55 R 16
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 235/45 R 17
2,60
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Частично натоварен, 235/45 R 17
2,20
bar
Ходова част размери
База
2762 - 2767
мм
Коловоз предни колела
1536 - 1545
мм
Коловоз задни колела
1569
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LB, PR. - номер 1LE
25,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LF, PR. - номер 1LT
25,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LA, PR. - номер 1LG
30,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен апарат HP2, PR. - номер 1LX, PR. - номер T7Z
30,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LB, PR. - номер 1LE
23,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LF, PR. - номер 1LT
23,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LA, PR. - номер 1LG
28,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен апарат HP2, PR. - номер 1LX, PR. - номер T7Z
28,00
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
10,00
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
Дискова спирачка с вътрешна вентилация
22,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
8,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
Дискова спирачка с вътрешна вентилация
20,00
мм
Дебелина на спирачната накладка преден мост
без задна пластина
14,00
мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
без задна пластина
12,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
със задна пластина
7,00
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
без задна пластина
2,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LB, PR. - номер 1LE
288,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LF, PR. - номер 1LT
312,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LA, PR. - номер 1LG
321,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен апарат HP2, PR. - номер 1LX, PR. - номер T7Z
321,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачен апарат C38, PR. - номер 1KD
245,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачен апарат C43, PR. - номер 1KE
255,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачен апарат C43, PR. - номер 1KE, Дискова спирачка с вътрешна вентилация
269,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Спирачен апарат C43, PR. - номер 1KZ
355,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LB, PR. - номер 1LE
57,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат FN3, PR. - номер 1LF, PR. - номер 1LT
57,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат FNR-G60, PR. - номер 1LA, PR. - номер 1LG
60,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
Спирачен апарат HP2, PR. - номер 1LX, PR. - номер T7Z
42,80
мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
Спирачен апарат C38
36,00
мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
Спирачен апарат C43
40,80
мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
Спирачен апарат C43, PR. - номер 1KZ
41,00
мм
Електроника
Измервани стойности от датчиците и изпълнителните елементи
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 0°
5750±750
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 5°
4700±700
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 15°
3250±450
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 20°
2625±375
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 25°
2150±350
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 35°
1450±250
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 40°
1200±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 45°
1000±200
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 50°
800±150
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 60°
610±70
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 80°
325±50
Ohm
Съпротивление - температурен датчик за двигателя при 100°
190±40
Ohm
Съпротивление на датчика на коляновия вал
400 - 1000
Ohm
Съпротивление - впръскващи клапани
13,50 - 15,50
Ohm
при 20°C
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Капацитет на акумулатора
72
Ah
Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
380
ампера
по стандарт DIN
Алтернатор производител
Вариант 1
BOSCH
Алтернатор производител
Вариант 2
VALEO
Заряден ток за алтернатора
90 - 120
ампера
Стартер производител
Bosch
Мощност на стартера
1,40
киловата
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
5,70
литра
Вискозност моторно масло
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Вискозност моторно масло
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Вискозност моторно масло
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Вискозност моторно масло
VW 503 00
SAE 0W-30|SAE 5W-30
Спецификация двигателно масло
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Спецификация двигателно масло
Дълъг живот
VW 503 00
Масло за скоростната кутия
5 ход 01W
2,25
литра
Масло за скоростната кутия
5 ход 01A
2,70
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия 01A, Скоростна кутия 01W
G 052 911 A2
Оригинално масло
Масло за автоматична скоростна кутия
Multitronic 01J, Ново запълване
7,50
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
Multitronic 01J, Количество за смяна
5,00
литра
зададени от производителя 4.50 - 5,00 литра
Масло за автоматична скоростна кутия
5 ход 01V, Ново запълване
9,00
литра
Масло за автоматична скоростна кутия
5 ход 01V, Количество за смяна
3,00
литра
зададени от производителя 2,60 - 3,00 литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
Multitronic 01J
G 052 180 A2
Оригинално масло
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
5 ход 01V
G 052 162 A2
Оригинално масло
Масло на диференциала заден мост
Multitronic 01J
1,30
литра
Масло на диференциала заден мост
5 ход 01V
0,80
литра
Спецификация масло за преден мост
Multitronic 01J
G 052 190 A2
Оригинално масло
Спецификация масло за преден мост
5 ход 01V
G 052 145 A1
Оригинално масло
Масло за сервоуправлението
0,85
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
G 004 000 M2
Оригинално масло
Антифриз
8,00
литра
Спецификация охладителна течност
G 12 Plus
Спирачна течност при смяна
1,25
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
550 - 600
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
Климатичен компресор с магнитно съединение
250 - 300
cm³
Масло климатична инсталация
Климатичен компресор с регулиращ клапан
220 - 240
cm³
Спецификация охлаждащо масло
G 052 154 A2
Оригинално масло
Обем на резервоара за гориво
70
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 1
LEDDRL 1
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули, 2
DAY1
Задни фарове
Допълнителни стопове
LED
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
всички 180.000 km
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Агрегатен ремък интервал за смяна
всички 180.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 60.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
не е предписано от производителя
Запалителни свещи интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 6 години
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 2 години
Масло за автоматична скоростна кутия интервал за смяна
Multitronic 01J
всички 60.000 km
Моторно масло и филтър интервал за смяна
при всяко сервизно обслужване според индикатора за интервал
Акумулатор система за авариен сигнал интервал за смяна
на всеки 4 години
Филтър купе интервал за смяна
всички 30.000 km
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Boris Besarabov
31 May 2024
Кирил Нешев
31 May 2024
Amed Sali
30 May 2024
Mihail danchev
30 May 2024
Todor Kossov
30 May 2024
Dimcho Konsulov
30 May 2024