Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502 за BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i - 204 коня
BMW Z4 Cabrio E89
204 к.с - бензин
03.2009 - 08.2011
204 к.с - бензин
03.2009 - 08.2011
Марка: BMW
Модел: Z4 Cabrio E89
Модиф.: sDrive 23 i - бензин
Шаси: кабриолет
Година: 03.2009 - 08.2011
Задвижване: задно
Цил./Куб.: 6 цил. / 2497 куб. см.
Мощност: 204 к.с / 150 kW
Kод двигател: N52 B25 A, N52 B25 BF
Управление: Ангренажна верига
Моторно масло: 6,50
литра с филтър
Моторно масло за с допълнителен маслен радиатор: 7,00
литра с филтър
Вискозитет: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Спецификация: BMW Longlife-04
Спецификация: BMW Longlife-01
Спецификация: BMW Longlife-01 FE
Антифриз: 8,20
литра
Гараж+Информация
E-WG60 80 Psi / 5,5 Bar blackTurbosmart new 60mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Окачване на колелата - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Кормилна система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Задвижване на колелата - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Трансмисия - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Ремъчно задвижване - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Части за двигател - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Части за цилиндров блок - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Гарнитури - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Охладителна система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Климатична система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Отопление и вентилация - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Филтри - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Масла и течности - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Запалителна система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Датчици и сензори - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Горивна система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Електрическа система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Стартова система - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Почистване на стъклата - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Ауспуси и гърнета - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Едрогабаритни части - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Светлини - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Интериор - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Добавки - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Тунинг - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Автоаксесоари - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Задължително оборудване - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Инструменти - BMW Z4 Cabrio E89 sDrive 23 i
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажна верига
Ход
79,00
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
82,00
мм
Вентили за един цилиндър
4
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
6
Налягане при сгъстяване
9,00 - 18,00
bar
Степен на сгъстяване
11,00
:1
Минимално налягане на маслото при празен ход
1,50
bar
При двигател в топло работно състояние.
Максимално забавяне глава на цилиндъра
надлъжно
0,100
мм
Максимално забавяне глава на цилиндъра
напречно
0,050
мм
Минимална височина на цилиндричната глава
111,65 - 111,75
мм
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
0,00
bar
виж стикера от вътрешната страна на вратата на водача или B - колона.
Налягане при пълнене на гумите отзад
0,00
bar
виж стикера от вътрешната страна на вратата на водача или B - колона.
Ходова част размери
База
2496
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
при диаметър на спирачните дискове 384
30,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
при диаметър на спирачните дискове 330
24,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
при диаметър на спирачните дискове 300
24,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
при диаметър на спирачните дискове 384
28,40
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
при диаметър на спирачните дискове 330
22,40
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
при диаметър на спирачните дискове 300
22,40
мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,01
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
при диаметър на спирачните дискове 324
20,00
мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
при диаметър на спирачните дискове 300
20,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
18,40
мм
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
0,01
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
без задна пластина
3,70
мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
Работна спирачка, без задна пластина
3,70
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Вариант 1
300,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Вариант 2
330,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Вариант 3
384,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Вариант 1
300,00
мм
Спирачен диск диаметър заден мост
Вариант 2
324,00
мм
Електроника
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
6,50
литра
Двигателно масло с филтър
с допълнителен маслен радиатор
7,00
литра
Вискозност моторно масло
BMW Longlife -01
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Вискозност моторно масло
BMW Longlife -01 FE
SAE 0W-30
Вискозност моторно масло
BMW Longlife -04
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40
Спецификация двигателно масло
Вариант 1
BMW Longlife-04
Спецификация двигателно масло
Вариант 2
BMW Longlife-01
Спецификация двигателно масло
Вариант 3
BMW Longlife-01 FE
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия GS6-17BG/DG, Ново запълване
1,40
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия GS6-17BG/DG, Количество за смяна
1,30
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
Скоростна кутия GS6-17BG/DG
MTF-LT-3
Масло за автоматична скоростна кутия
Ново запълване
9,00
литра
Спецификация масло за автоматична скоростна кутия
83 22 0 142 516
Оригинално масло
Антифриз
със скоростна кутия
8,20
литра
Антифриз
с автоматична скоростна кутия
8,50
литра
Спецификация охладителна течност
83 19 2 211 191
Спирачна течност при смяна
с автоматична скоростна кутия
1,00
литра
Спирачна течност при смяна
със скоростна кутия
1,25
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4 Class 6
Средства за охлаждане климатична инсталация
570 - 590
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Обем на резервоара за гориво
55
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Мигач преден
PY24W 12V 24W PGU20/4
Мигач страничен
LED
Оригинален детайл
Задни фарове
Мигач заден
LED
Оригинален детайл
Задна светлина
LED
Оригинален детайл
Осветление на табелата с регистрационния номер
LED
Оригинален детайл
Допълнителни стопове
LED
Оригинален детайл
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Въздушен филтър интервал за смяна
при всеки 2. смяна на маслото в двигателя
Запалителни свещи интервал за смяна
при всеки 2. смяна на маслото в двигателя
Спирачна течност интервал за смяна
до 2011/02
на всеки 2 години
Спирачна течност интервал за смяна
от 2011/03 и нагоре
първо след 3 години, след това на всеки 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
съгл. сервизен индикатор
Филтър купе интервал за смяна
при всяка смяна на маслото в двигателя
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Лъчезар Ганчев
19 April 2024
bich its bojida
19 April 2024
Тома Христев
19 April 2024
Gocho Mihaylov
19 April 2024
Минчо
19 April 2024
Михаил Петров
19 April 2024