Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502 за Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A) - 100 коня
Fiat Doblo 119
100 к.с - дизел
от 10.2001
100 к.с - дизел
от 10.2001
Марка: Fiat
Модел: Doblo 119
Модиф.: 1.9 JTD - дизел
Шаси: ван
Година: от 10.2001
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 1910 куб. см.
Мощност: 100 к.с / 74 kW
Kод двигател: 182 B9.000, 223 B2.000
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло: 4,30
литра с филтър
Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация: ACEA A3/B3
Антифриз: 6,20
литра
Гараж+Информация
E-WG60 80 Psi / 5,5 Bar blackTurbosmart new 60mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Окачване на колелата - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Кормилна система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Задвижване на колелата - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Трансмисия - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Ремъчно задвижване - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Части за двигател - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Части за цилиндров блок - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Гарнитури - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Охладителна система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Климатична система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Отопление и вентилация - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Филтри - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Масла и течности - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Запалителна система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Датчици и сензори - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Горивна система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Електрическа система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Стартова система - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Почистване на стъклата - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Ауспуси и гърнета - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Едрогабаритни части - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Светлини - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Интериор - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Добавки - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Тунинг - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Автоаксесоари - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Задължително оборудване - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Инструменти - Fiat Doblo 119 1.9 JTD (223AXE1A)
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
4000
1/min
Обороти при макс. въртящ момент
1500
1/min
Максимален въртящ момент
200
Nm
Ход
90,40
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
82,00
мм
Вентили за един цилиндър
2
Компенсация на луфта на вентила
Изравнителни шайби
Луфт на вентила - всмукателен клапан
0,25 - 0,35
мм
Луфт на вентила - изпускателен клапан
0,30 - 0,40
мм
Всмукателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
°/32°+
- преди горна мъртва точка (ГМТ) + след ГМТ/- преди долна мъртва точка (ДМТ)+ след ДМТ
Изпускателен клапан отваря/ затваря в градуси от ъгъла на ръчката
40°-/3°-
- преди ДМТ+ след ДМТ/- преди ГМТ+ след ГМТ
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
45°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
45°
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Максимално налягане при зареждане турбо/компресор
0,90 - 1,00
bar
Охладителна система
Термостатът отваря при температура
86° - 90°
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа обозначение
Common Rail
Обработка на сместа производител
"Бош"
Обработка на сместа тип
EDC.15C
Впръскваща помпа производител
"Бош"
Впръскваща помпа тип
Unijet
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Рециркулация на изгорелите газове
Да
Обороти на празен ход при скоростната кутия
750 - 950
1/min
Минимална температура на моторното масло при AU
80
°C
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Обороти, ограничавани от регулатора
4900 - 5100
1/min
Максимална стойност K
0,90
1/m
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
175/70 R 14
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
185/65 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 175/70 R 14
2,80
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 185/65 R 15
2,30
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
175/70 R 14
3,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
185/65 R 15
2,70
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 175/70 R 14
3,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 185/65 R 15
2,70
bar
Ходова част размери
База
2566
мм
База
къса база на автомобила
2583
мм
База
дълга база на автомобила
2963
мм
Коловоз предни колела
1490
мм
Коловоз предни колела
къса база на автомобила
1514
мм
Коловоз предни колела
дълга база на автомобила
1514
мм
Коловоз задни колела
1496
мм
Коловоз задни колела
къса база на автомобила
1505
мм
Коловоз задни колела
дълга база на автомобила
1505
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен диск 257x20 mm
20,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Спирачен диск 257x22 mm
22,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Спирачен диск 257x20 mm
18,20
мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
228,30
мм
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
230,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен диск 257x22 mm
257,00
мм
Спирачен диск диаметър преден мост
Спирачен диск 257x20 mm
257,00
мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
54,00
мм
Електроника
Общи сведения за електрическата част
Напрежение на акумулатора
12
волта
Капацитет на акумулатора
без климатик
50
Ah
Капацитет на акумулатора
с климатична инсталация
60
Ah
Заряден ток за алтернатора
без климатик
90
ампера
Заряден ток за алтернатора
с климатична инсталация
105
ампера
Напрежение на регулатора
без климатик
14,05 - 14,35
волта
Напрежение на регулатора
с климатична инсталация
14,05 - 14,35
волта
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
4,30
литра
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A3/B3
Масло за скоростната кутия
1,98
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL5 SAE 75W-80
Масло за сервоуправлението
1,30
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF Dexron II D
Антифриз
6,20
литра
Спецификация охладителна течност
Средства за защита от замръзване на основата на етиленгликол
Спирачна течност при смяна
1,20
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
560 - 640
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
130
cm³
Спецификация охлаждащо масло
Denso ND - OIL 8
Обем на резервоара за гориво
60
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 120.000 km / 5 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
при тежки условия на експлоатация
на всеки 120.000 km / 3 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
първоначално на 60.000 km, години, после след смяна отново на всеки 60.000 km години
Агрегатен ремък - интервал за проверка
всички 20.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
всички 20.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 20.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Масло на предавателна кутия - контролен режим
всички 80.000 km
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 20.000 km / веднъж годишно
Луфт на клапана - проверочен режим.
първоначално при 20.000 km, , след това 40.000 km, , след това всички 40.000 km
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
Тенчо Тенев
03 June 2024
Plamen Ivanov
03 June 2024
Силви Рангелов
03 June 2024
Ivan Minchev
02 June 2024
Иван Симонов
02 June 2024
wilhem marinov
01 June 2024