Пазарувай с до -23% намаление

Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502 за Opel Movano B Box 2.3 CDTI FWD (FV) - 125 коня

Opel
Пазарувай онлайн 24/7
Opel Movano B Box
Opel Movano B Box
125 к.с - дизел
от 05.2010
Марка: Opel Модел: Movano B Box Модиф.: 2.3 CDTI FWD - дизел
Шаси: товарна Година: от 05.2010 Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 2298 куб. см. Мощност: 125 к.с / 92 kW Kод двигател: M9T 670, M9T 672, M9T 676, M9T 680, M9T 870, M9T 876, M9T 880, M9T 896 Управление: Ангренажна верига Моторно масло за двигател M9T 670, двигател M9T 676: 8,00 литра с филтър Моторно масло за двигател M9T 690, двигател M9T 692: 8,90 литра с филтър Вискозитет: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 Спецификация: DEXOS 2 Антифриз: 7,80 литра
Гараж+Информация

Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart

парт номер: TS-0555-1502

2932 лв. цена с ДДС
ЛюбимиЛюбими
Доставка с еконт
Купи на кредит
Всяка поръчка се изпраща с опция за преглед. Доставката с куриер е за сметка на получател. Всеки клиент получава -25% отстъпка от цената за доставка. При получаване на място в офиса на AutoPower.BG не се заплаща доставка. Доставка
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.За повече информация - тук.
За автомобил:
Opel Movano B Box 2.3 CDTI FWD (FV)
Двигател:
125 коня - 92 kW - дизел
Парт номер:
TS-0555-1502
Производител:
Turbosmart
Model:
Wastegate
Boost pressure:
other
Доставка:
5 работни дни
E-WG60 80 Psi / 5,5 Bar blackTurbosmart new 60mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements. Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop. Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control. Supplied with: Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat. Color: black Spring: Not necessary, WG is electronically controlled Will an e-WG fit my existing manifold? Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay. How fast is the e-WG range? 21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast. What spring options does the e-WG range have? Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures. How many wires does the e-WG have? The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor. Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup? Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG. What do I need to control it? You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Двигател
Мощност
Гориво
Година
125 к.с - 92 kW
дизел
от 05.2010
Turbosmart
Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502
Оценка и мнение за Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502
оценка няма оценка
Дайте своята оценка и напишете вашето мнение
Вашата оценка* дайте своята оценка 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Вашето име*
Вашето мнение*
Спирачна система
Спирачна система
Окачване на колелата
Окачване на колелата
Кормилна система
Кормилна система
Задвижване на колелата
Задвижване на колелата
Трансмисия
Трансмисия
Ремъчно задвижване
Ремъчно задвижване
Части за двигател
Части за двигател
Части за цилиндров блок
Части за цилиндров блок
Гарнитури
Гарнитури
Охладителна система
Охладителна система
Климатична система
Климатична система
Отопление и вентилация
Отопление и вентилация
Филтри
Филтри
Масла и течности
Масла и течности
Запалителна система
Запалителна система
Запалителна система - Opel Movano B Box 2.3 CDTI FWD (FV)
Затвори
Датчици и сензори
Датчици и сензори
Горивна система
Горивна система
Електрическа система
Електрическа система
Стартова система
Стартова система
Почистване на стъклата
Почистване на стъклата
Ауспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета
Едрогабаритни части
Едрогабаритни части
Светлини
Светлини
Интериор
Интериор
Добавки
Добавки
Тунинг
Тунинг
Автоаксесоари
Автоаксесоари
Задължително оборудване
Задължително оборудване
Инструменти
Инструменти
Технически характеристикиТехнически характеристики
Общи данни Общи данни
Информация за ремъците Информация за ремъците
Система за гориво Система за гориво
Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
Данни за ходовата част Данни за ходовата част
Спирачна уредба Спирачна уредба
Консумативи Консумативи
Осветление Осветление
Интервали за смяна Интервали за смяна
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажна верига
Обороти при макс. мощност
3500 1/min
Обороти при макс. въртящ момент
1250 - 2500 1/min
Максимален въртящ момент
310 Nm
Ход
101,30 мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
85,00 мм
Вентили за един цилиндър
4
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
87°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
87°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
5,970 - 5,990 мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
5,960 - 5,970 мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Степен на сгъстяване
15,50 :1
Минимално налягане на маслото при празен ход
1,40 bar
Максимално забавяне глава на цилиндъра
0,050 мм
Минимална височина на цилиндричната глава
133,60 мм
Охладителна система
Термостатът отваря при температура
83°
Информация за ремъците
Общи размери
Големина на агрегатния ремък
7PK1975
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа обозначение
Common Rail
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Положение щепсел за диагноза
Зад капака на блока с предпазители.
photoicon
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 195/65 R 16
3,80 bar
Спазвайте допълнително налягането при пълнене на гумите от ръководството за обслужване или от стикера (на автомобила)!
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 215/65 R 16
3,90 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 225/65 R 16
3,80 bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
изцяло натоварена, 205/70 R 16
4,20 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 195/65 R 16
3,80 bar
Спазвайте допълнително налягането при пълнене на гумите от ръководството за обслужване или от стикера (на автомобила)!
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 215/65 R 16
4,30 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 225/65 R 16
4,40 bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
изцяло натоварена, 205/70 R 16
4,70 bar
Ходова част размери
База
къса база на автомобила
3182 мм
База
средна база на автомобила
3682 мм
База
дълга база на автомобила
4332 мм
Коловоз предни колела
1750 мм
Коловоз задни колела
1730 мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
28,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
24,50 мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,09 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
с единични гуми
12,00 мм
Дебелина на спирачния диск заден мост
с двойни гуми
18,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
с единични гуми
10,00 мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
с двойни гуми
15,00 мм
Максимално странично биене на спирачния диск заден мост
0,08 мм
Дебелина на спирачната накладка преден мост
със задна пластина
18,20 мм
Дебелина на спирачната накладка заден мост
със задна пластина
18,20 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
със задна пластина
9,10 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
с единични гуми, със задна пластина
9,10 мм
Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
с двойни гуми, със задна пластина
9,20 мм
Спирачен диск диаметър преден мост
302,00 мм
Спирачен диск диаметър заден мост
с единични гуми
305,00 мм
Спирачен диск диаметър заден мост
с двойни гуми
302,00 мм
Спирачно бутало диаметър преден мост
48,00 мм
Спирачно бутало диаметър заден мост
48,00 мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
Двигател M9T 670, Двигател M9T 676
8,00 литра
Двигателно масло с филтър
Двигател M9T 690, Двигател M9T 692
8,90 литра
Вискозност моторно масло
Dexos 2
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Спецификация двигателно масло
DEXOS 2
Масло за скоростната кутия
2,20 литра
Спецификация масло за скоростна кутия
9163335
Оригинално масло
Антифриз
7,80 литра
Спецификация охладителна течност
DEXCOOL
Спирачна течност при смяна
1,25 литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Течност за съединителя
с автоматизирана предавателна кутия
0,25 литра
Спецификация на течности за съединителя
DOT 4
Спецификация Течност за хидравлично превключване
с автоматизирана предавателна кутия
Dexron III
Средства за охлаждане климатична инсталация
545 - 615 грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
110 - 130 cm³
Спецификация охлаждащо масло
SP 10
Осветление
Предни фарове
Къси светлини
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Дълги светлини
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Светлини при завой
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Габарити
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Фарове за мъгла
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Мигач преден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Мигач страничен
бял мигач
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Мигач страничен
жълт мигач
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Задни фарове
Мигач заден
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Задна светлина
Заден - /стоп-сигнал
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Стоп
Заден - /стоп-сигнал
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Светлини за обратен ход
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Задни фарове за мъгла
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Осветление на табелата с регистрационния номер
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Допълнителни стопове
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Вътрешни лампи
Вътрешно осветление
отзад
Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
photoicon
Вътрешно осветление
отпред
Festoon 12V 10W SV8,5 (10,5x43)
photoicon
Вътрешно осветление
в средата
Glass socket 12V 6W W2,1x9,5d
photoicon
Лампа за вратата
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Интервали за смяна
За сервизни данни
Агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 4 години
Направляващата ролка - агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 160.000 km / 6 години
Обтяжна ролка - агрегатен ремък интервал за смяна
на всеки 160.000 km / 6 години
Въздушен филтър интервал за смяна
на всеки 30.000 km / 2 години
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 30.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 3 години
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
на всеки 90.000 km / 3 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
на всеки 40.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
на всеки 40.000 km / веднъж годишно
Течност за съединителя интервал за смяна
със скоростна кутия
на всеки 120.000 km / 4 години
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
Opel Movano B Box 2.3 CDTI FWD (FV) - 125 коня Въведете рама
Opel Запази
Изчисти цялата история

ТОП производители

star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Georgi Gangov
Georgi Gangov
13 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Петър Цветанов
Петър Цветанов
13 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
daniel dimitrov
daniel dimitrov
12 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Borislav Chobanov
Borislav Chobanov
12 June 2024
star star star star star
Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
Emil Ushev
Emil Ushev
12 June 2024
star star star star star
Супер G
Vasil Vasilev
Vasil Vasilev
11 June 2024