Гейтове за турбо E-WG60 80 Psi - 5,5 Bar black Turbosmart TS-0555-1502 за Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D - 86 коня
Peugeot Boxer Box (230L)
86 к.с - дизел
03.1994 - 04.2002
86 к.с - дизел
03.1994 - 04.2002
Марка: Peugeot
Модел: Boxer Box (230L)
Модиф.: 2.5 D - дизел
Шаси: товарна
Година: 03.1994 - 04.2002
Задвижване: предно
Цил./Куб.: 4 цил. / 2446 куб. см.
Мощност: 86 к.с / 63 kW
Kод двигател: T9A (DJ5)
Управление: Ангренажен ремък
Моторно масло за От двигател № 235153: 8,00
литра с филтър
Моторно масло за до двигател № 235152: 9,50
литра с филтър
Вискозитет: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Спецификация: ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
Антифриз: 13,00
литра
Гараж+Информация
E-WG60 80 Psi / 5,5 Bar blackTurbosmart new 60mm electronic external Wastegateincluded inlet and outlet stainless weld flanges
In 2016, Turbosmart rolled out the Gen-V External wastegate range and one of the key benefits of this design is the modular architecture; allowing a rotatable diaphragm housing, optional water cooling and the ability to swap actuators housings between gate sizes, ensuring Turbosmart had a gate, for every customer need, no matter the size, or control requirements.
Turbosmart’s e-WG45 and e-WG60 give you all the flow & interchangeability of Turbosmart’s Gen-V range of External wastegates, with the kind of control never seen before, independent of any reference signal, without the need for compressed gas or boost hoses and is fully adjustable from your tuning interface, no need for changing springs: Boost control is completely adjustable from your laptop.
Mechanically actuated wastegates are truly tried & tested over the years. The Gen-V range particularly has proven itself in the harshest of environments & continues to set world records and claim fans with their reliability and performance. As boost control strategies become more and more complex however, Turbosmart went back to the drawing board for a solution that maintains all the performance & reliability of the Gen-V range and adds truly infinite control.
Supplied with:
Inlet and outlet stainless weld flanges, inlet and outlet V-Band clamps and valve seat.
Color: black
Spring: Not necessary, WG is electronically controlled
Will an e-WG fit my existing manifold?
Yes. The Turbosmart e-WG range works with the modular housings of the Gen-V products, so wherever your Turbosmart Gen-V products are fitted, the e-WG will bolt on as they use the same mounting & flange orientation. The Actuator housings of the new e-WG range are different though, so you’ll need to make sure there is room for the new design in your engine bay.
How fast is the e-WG range?
21mm per second - Full travel can be achieved in 600ms. Fast.
What spring options does the e-WG range have?
Just the one option: None. The Turbosmart e-WG is fully adjustable without the need for springs. It can actuate boost against extreme levels of backpressure and does so without any springs. Nothing to change, ever. It also features a special ‘zero-backdrive’ to further bolster its ability against high drive pressures.
How many wires does the e-WG have?
The Turbosmart e-WG has 5 wires, 2 for motor control and 3 for the onboard position sensor.
Can I use an e-WG instead of my Compressed Gas (co2) setup?
Yes you can - In fact, it's one of the situations that the e-WG would be ideal for. You will not need the external compressed gas tank, the lines or the solenoid - You just need the e-WG.
What do I need to control it?
You will need a programmable ECU (Engine Control Unit). You will need a ‘high current’ (20amp) output and a spare analogue input to make it work. Most quality ECU’s have the capability to drive the gate for accurate boost control. Best speak to your specialist, or calibrator about your needs if you have any questions on what is needed.
Не са открити заменими продукти
Не са открити OEM номера
Спирачна система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Окачване на колелата - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Кормилна система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Задвижване на колелата - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Трансмисия - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Ремъчно задвижване - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Части за двигател - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Части за цилиндров блок - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Гарнитури - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Охладителна система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Климатична система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Отопление и вентилация - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Филтри - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Масла и течности - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Датчици и сензори - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Горивна система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Електрическа система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Стартова система - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Почистване на стъклата - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Ауспуси и гърнета - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Едрогабаритни части - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Светлини - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Интериор - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Добавки - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Тунинг - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Автоаксесоари - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Задължително оборудване - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Инструменти - Peugeot Boxer Box (230L) 2.5 D
Затвори
Технически характеристики
Общи данни
Общи сведения основни стойности
Вид на управлението на двигателя
Ангренажен ремък
Обороти при макс. мощност
4350
1/min
Ход
92,00
мм
Вътрешен диаметър на цилиндъра
92,00
мм
Компенсация на луфта на вентила
Хидроповдигач
Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
37°
Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
37°
Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
6,990
мм
Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
6,960
мм
Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
4
Последователност на запалване
1-3-4-2
Степен на сгъстяване
24,00
:1
Охладителна система
Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
1,00
bar
Термостатът отваря при температура
85°
Система за гориво
Система за гориво общи сведения
Вид на моторното гориво
Дизел
Обработка на сместа производител
"Бош"
Впръскваща помпа производител
"Бош"
Впръскваща помпа тип
VE.4/9 F 2175 R 504/534
Впръскващи дюзи производител
"Бош"
Впръскващи дюзи тип
KCE 30 S 5
Начало на нагнетяване на горивото динамично
-14°30'±1°00'
- преди ГМТ + след ГМТ
Начало на нагнетяване на горивото статично
0,90
мм
Налягане при впръскване дизел
140 - 145
bar
Контролни стойности за изгорелите газове
Общи стойности, съществени за изгорелите газове
Обороти на празен ход при скоростната кутия
700 - 750
1/min
Стойности за изгорелите газове дизелово гориво
Обороти, ограничавани от регулатора
5075 - 5325
1/min
Максимална стойност K
2,50
1/m
Зададена стойност по европейски стандарти
Данни за ходовата част
Джанти и гуми
Налягане при пълнене на гумите отпред
4,10
bar
Налягане при пълнене на гумите отпред
Каравана
5,00
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
4,50
bar
Налягане при пълнене на гумите отзад
Каравана
5,50
bar
Ходова част размери
База
3200
мм
База
къса база на автомобила
2850
мм
База
дълга база на автомобила
3700
мм
Коловоз предни колела
1720
мм
Коловоз задни колела
1710
мм
Спирачна уредба
Измерения на спирачката
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 1
18,00
мм
Дебелина на спирачния диск преден мост
Вариант 2
24,00
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 1
15,90
мм
Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
Вариант 2
21,90
мм
Максимално странично биене на спирачния диск преден мост
0,15
мм
Диаметър на спирачния барабан заден мост
254,00
мм
Диаметър на спирачния барабан граница на износване заден мост
255,80
мм
Консумативи
Количество запълващи вещества и спецификации
Двигателно масло с филтър
От двигател № 235153
8,00
литра
Двигателно масло с филтър
до двигател № 235152
9,50
литра
Вискозност моторно масло
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Вискозност моторно масло
ACEA A3/B3
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Спецификация двигателно масло
ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия ME5T, Ново запълване
1,85
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия MG5T, Ново запълване
2,50
литра
Масло за скоростната кутия
Скоростна кутия ML5T, Ново запълване
1,80
литра
Спецификация масло за скоростна кутия
API GL4 PLUS SAE 75W-80
Масло за сервоуправлението
1,50
литра
Спецификация масло за сервоуправлението
ATF Dexron III
Спецификация масло за сервоуправлението
В страни със студен климат
Pentosin CHF 11S
Антифриз
13,00
литра
Антифриз
с климатична инсталация
13,50
литра
Спецификация охладителна течност
Вариант 1
Glysantin G33-23F
Спецификация охладителна течност
Вариант 2
GURIT ESSEX REVKOGEL 2000
Спирачна течност при смяна
1,20
литра
Спецификация спирачна течност
DOT 4
Средства за охлаждане климатична инсталация
от 1997 и нагоре
750 - 850
грама
Средства за охлаждане климатична инсталация
до 1996
950 - 1050
грама
Спецификация охлаждащи средства
R134a
Масло климатична инсталация
120 - 150
cm³
Спецификация охлаждащо масло
SP 20
Обем на резервоара за гориво
80
литра
Осветление
Предни фарове
Светлини за дневно каране
Принадлежащи артикули
DAY1
Задни фарове
Вътрешни лампи
Интервали за смяна
За сервизни данни
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
на всеки 120.000 km / 10 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък променлив интервал
при тежки условия на експлоатация
на всеки 90.000 km / 5 години
Управление на двигателя със зъбчат ремък режим на контрол
не е предписано от производителя
Агрегатен ремък - интервал за проверка
от 1998/07 и нагоре
на всеки 15.000 km / 2 години
Агрегатен ремък - интервал за проверка
до 1998/06
на всеки 10.000 km / веднъж годишно
Въздушен филтър интервал за смяна
от 1998/07 и нагоре
всички 60.000 km
Въздушен филтър интервал за смяна
до 1998/06
всички 30.000 km
Филтър за гориво интервал за смяна
всички 30.000 km
Спирачна течност интервал за смяна
на всеки 60.000 km / 2 години
Охлаждащи средства за двигателя интервал за смяна
всички 120.000 km
Масло на предавателна кутия - контролен режим
от 1994/07 и нагоре
на всеки 60.000 km / 6 години
Масло на предавателна кутия - контролен режим
от 1998/07 и нагоре
на всеки 60.000 km / 8 години
Масло на предавателна кутия - контролен режим
до 1994/06
на всеки 30.000 km / 3 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
от 1998/07 и нагоре
на всеки 15.000 km / 2 години
Моторно масло и филтър интервал за смяна
до 1998/06
на всеки 10.000 km / веднъж годишно
Филтър купе интервал за смяна
от 1998/07 и нагоре
на всеки 15.000 km / 2 години
(ако е наличен)
Филтър купе интервал за смяна
до 1998/06
на всеки 10.000 km / веднъж годишно
(ако е наличен)
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
-
Огромен избор Над 800 000 авточасти
-
Купи на кредит с ТБИ Минимална сума 150 лв.
-
Експресна доставка Наложен платеж и преглед
-
14 дни срок Връщане или замяна
ТОП производители
vasil atanasov
09 May 2024
Krasimir Qsenov
09 May 2024
Ivan Kulev
09 May 2024
Иво Димитров
09 May 2024
Ceco GLOG
09 May 2024
Kostadin Peltekov
09 May 2024