Пазарувай с до -23% намаление

Добавка за радиатор за Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro - 250 коня бензин BHE - онлайн магазин

Audi
Пазарувай онлайн 24/7
Audi TT Roadster (8N9)
Audi TT Roadster (8N9)
250 к.с - бензин
07.2003 - 06.2006
Марка: Audi Модел: TT Roadster (8N9) Модиф.: 3.2 VR6 quattro - бензин
Шаси: кабриолет Година: 07.2003 - 06.2006 Задвижване: 4x4
Цил./Куб.: 6 цил. / 3189 куб. см. Мощност: 250 к.с / 184 kW Kод двигател: BHE Управление: Ангренажна верига Моторно масло: 5,50 литра с филтър Вискозитет: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40 Спецификация: VW 501 01|VW 502 00 Спецификация: VW 503 00 Антифриз: 8,00 литра
Гараж+Информация
Филтри0
Сортиране
Продукти:
    Филтри2ИзчистиПриложи
    Сортиране
    • Най-евтини
    • Най-продавани
    • Най-скъпи
    Производител
    • BARDAHL
    • WYNNS
    • XADO
    Приложи
    • Препарат за промиване на радиатори BARDAHL BAR-1096 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
       Премахва депата предизвикани от антифриза, маслото или оксидните частици, предпазвайки радиатора от прекомерно затопляне. Може да се използва при всякакви радиатори (пластмасови или алуминиеви). Средството за почистване-декалцификатор BARDAHL отстранява в рамките на 15 минути и без демонтаж всички отлагания, които могат да навредят на охладителната система (ръжда, шлам, варовик, мазнини и др.). Може да се използва в комбинация с всякакви течности (тип С и тип D и Универсал) и при всички видове радиатори (от синтетични материали и алуминий). Препоръчва се от най-големите производители на автомобили. Инструкции за употреба: На загасен и студен двигател изсипете съдържанието на опаковката в радиатора или разширителния съд. Включете отоплението на максимална степен, стартирайте двигателя и го оставете да работи на празен ход или карайте докато вентилатора на радиатора започне да работи (отворен термостат). Изключете двигателя, когато изстине източете радиатора и промийте с прясна вода. Заредете с нова охлаждаща течност. 1 опаковка до 10 л. = 10000 км Разфасовка: 500 ml бутилка.  
      19 лв. цена с ДДС
    • Спиране на течове на радиатори BARDAHL Bar-1099 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      ХАРАКТЕРИСТИКИ: - Спира и предотвратява без демонтаж течове от охладителната система. - Предпазва от образуване на ръжда, котлен камък и корозия. - Устойчив на налягане, вибрации и високи температури. - Не влияе на маркучите, съединенията и металите. Осигурява отлична циркулация на течностите и предотвратява прегряването на мотора. - Незабавно действие и дълготрайност. НАЧИН НА УПОТРЕБА: Проверете нивото на охладителната течност и ако е необходимо долейте! Задължително е охладителната система да е добре обезвъздушена! Разклатете енергично флакона! При отопление на максимално положение, изгасен и топъл двигател, налейте бавно флакона в радиатора или разширителния съд.Стартирайте двигателя на ниски обороти за 15 минути. ВНИМАНИЕ! За превозни средства над 80 000 км. BARDAHL Ви съветва да направите почистване с Bardahl-Препарат за промиване на радиатори-1096 преди да ползвате Bardahl-Спиране на течове на радиатори-1099! 1 флакон обработва до 10 л. охладителна течност. Съвместим с всички видове превозни средства, всички видове радиатори (алуминиеви или пластмасови, както и с всички видове  охлаждащи течности и антифризи Универсален, Тип С, Тип D ! Разфасовка: 500 мл. бутилка.  
      19 лв. цена с ДДС
    • Обезмаслител за радиатори BARDAHL BAR-1100 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Пречиствателно (обезмасляващо) средство за радиатора и системата на охлаждането от моторно масло. Обезмасляващото средство е разработено с цел да разреши проблемите, възникващи при попадане на масло в охладителната система - прегряване на двигателя, пробив в уплътнението на главата на цилиндровия блок. Може да се използва при всички типове стари и нови поколения двигатели, както и при всеки тип радиатори. Съвместимо е с всички типове смазочно-охладителни течности и видове антифриз (типове C, D, универсални или специални за даден производител). Препоръчва се от най-големите производители на автомобили. Предимства на приложението. Превръща маслото в емулсия, която позволява напълно да се ликвидира наличието на масло в най труднодостъпните места в системата за охлаждане, отлично прочиства охладителните системи, предпазва маркучите и уплътнителите от изхабяване и разваляне, предотвратява подмяната на скъпо струващи резервни части, дава възможност на системите за охлаждане да функционират на оптимално ниво. Начин на приложение, дозиране и периодичност на използването: - Когато двигателят е студен, налейте една опаковка в радиатора или в разшрителното казанче. Включете системата за отопление на купето на автомобила, дайте възможност на двигателя да поработи на празен ход около 15 минути. Оставете двигателя да изстине, излейте емулсията от системата и промийте с чиста вода. Добавете в системата нова смазочно-охладителна течност. Една опаковка е достатъчна за 10 литра смазочно-охлаждащи емулсии (антифриз). Допълнителни препоръки: съветваме след обработката да се смени запушалката (тапата) в разширителното казанче. Препоръчваме също да се използва Stop Leak (артикул 14001) за запушване (запечатване) на малки течове, които не се виждат. Разфасовка: 500 ml бутилка  
      20 лв. цена с ДДС
    • Добавка за радиатор - Почистване на радиатор - 325мл Radiator Flush WYNNS AP388261 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Информация:
      Информация:
      Почиств.радиатор - 325мл RADIATOR FLUSH
      15 лв. цена с ДДС
    • Добавка за радиатор - спира теч в радиатора 325мл Radiator Stop Leak WYNNS AP388262 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:

      Добавка за радиатор - спира теч в радиатора 325мл Radiator Stop Leak

      Wynn`s Radiator Stop Leak е продукт за спиране на течове в охладителната система и има антикорозионни свойства.

      Характеристики
      • Спира и предпазва от течове в радиатора и охладителната система.
      • Спира течове от уплътненията на главата.
      • Безвреден за гумени маркучи, уплътнения или други компоненти на системата.
      • Съвместим е с всички видове антифриз и охладителни течности, както и с охладителни течности по органична технология (ОАТ – Organic Acid Technology).
      • Създаден е така че да се избегне блокиране на водни пътища и температурните сензори.
      • Повишава защитата от корозия и ръжда.
      Приложение
      • Подходящ е за всички охладителни системи с „водно” охлаждане на бензинови, дизелови и LPG двигатели при наличие на минимални течове.
      • Може да се използва и с превантивна цел.
      Употреба
      • Стартирайте двигателя и изчакайте да достигне работна температура с всички механизми на позиция HOT(Топло)
      • Разклатете опаковката и изсипете цялото съдържание в охладителната система през разширителния съд или директно в радиатора.
      • Долейте охладителна течност, ако е необходимо.
      • Затворете системата и оставете двигателя да работи за около 5 минути, за да циркулира течността и да спре течовете.
      • Разфасовка от 325 мл обработва охладителна система с капацитет от 5 до 12 литра.
      • Ако охладителна течност е замърсена, почистете предварително системата с Wynn`s Radiator Flush, сменете охладителната течност с нова и добавете Radiator Stop Leak.
      12 лв. цена с ДДС
    • Добавка ATOMEX стоп лийк за радиатори XADO ХА 40913-3820653544738914813 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      ATOMEX Stop Leak Radiator е високоефективен продукт от последно поколение за отстраняване на течове в охладителната система на двигатели от всякакъв тип. Напълно елиминира течове, надеждно и трайно запечатва пукнатини и незначителни ( до 0,9 mm ) повреди в тръбопроводи и фуги. Проблем: Експлоатацията на автомобил с теч в охладителната система води до намаляване на нивото на охлаждащата течност, причинява прегряване на двигателя и изисква скъп ремонт. Решение: Навременното използване на продукта ще помогне за отстраняване на теча и възстановяване на правилната работа на охладителната система на двигателя. ПРЕДИМСТВА: Универсален продукт за бензинови и дизелови двигатели на автомобили и друга техника; Предпазва охладителната система от корозия и ръжда за дълго време; Неутрален към материалите на детайлите на охладителната система (уплътнения, гумени маркучи, алуминиеви, пластмасови и стоманени радиатори); Не съдържа киселини, не е токсичен; НАЧИН НА УПОТРЕБА: Загрейте двигателя до около 60 °C температура. Трябва да е топло, но не горещо; Изключете двигателя, разклатете добре бутилката и изсипете продукта в резервоара за охладителна система; Стартирайте двигателя и го оставете да работи на празен ход за 5-10 минути с включено вътрешно отопление; За да се предотварати последващ теч, препоръчително е веднага след смяна на охладителната течност да се постави отново продукта;​ Продуктът е съвместим с всички видове течности, използвани в автомобилните охладителни системи; ДОЗИРОВКА: Една опаковка от 250 мл. е предназначена за охладителна система до 12 литра; ВНИМАНИЕ !!! При горещ двигател охладителната система е под налягане. Внимавайте, когато отваряте капачката на радиатора / разширителния съд, може да излезе гореща пара или течност. ОПАКОВКА: Метална бутилка 250 мл., XA 40813
      30 лв. цена с ДДС
    • Добавка Radiator Flush промивка радиатор XADO ХВ 30032-3820653544738914820 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Ефикасно и безопасно средство за надеждно почистване на охладителната система от натрупани отлагания, мръсотия и ръжда. ПРЕДИМСТВА: Ефективно и бързо само за 10 минути почиства охладителната и отоплителната система на автомобила; Образува защитно антикорозионно покритие върху детайлите на системата; Надеждно отстранява отлагания от котлен камък, ръжда и замърсявания в охладителната система; Неутрализира образувалите се киселини, предпазва системата от корозия; Повишава ефективността на охлаждане на двигателя; Неутрален по отношение на конструктивните материали на системата – сплави, алуминий, пластмаси и други уплътнения; НАЧИН НА УПОТРЕБА: Загрейте двигателя, но не до работна температура ( около 60°C ); Изключете двигателя и изсипете съдържанието на продукта в радиатора / разширителния съд на охладителната система; Стартирайте двигателя и осигурете неговата работа на празен ход за 10 минути с включено вътрешно отопление; Изключете двигателя и източете старата охладителна течност; Напълнете системата с вода и оставете двигателя да работи на празен ход 2 - 3 минути; Изключете двигателя, източете водата и напълнете системата с новата охладителна течност; ДОЗИРАНЕ: Една опаковка от 250 мл. е достатъчна за 10 - 12 литра охладителна течност; Препоръчва се прилагане на продукта преди всяка смяна на охладителната течност; ВНИМАНИЕ !!! При горещ двигател охладителната система е под налягане. Внимавайте, когато отваряте капачката на радиатора / разширителния съд, може да излезе гореща пара или течност. ОПАКОВКА: Пластмасова бутилка 250 мл., XB 30032
      15 лв. цена с ДДС
    • Добавка спиране на течове на радиатори 250 мл. XADO XB 50010-3820653544738915940 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Stop Leak Liquid radiator sealer е предназначен за предотвратяване на течове от охладителната система. Това е последно поколение продукт за спиране на течове от охладителната система. Напълно елиминира течове, трайно и надеждно запечатва пукнатини до 0.9 мм. Елиминира течове от уплътненията на водната помпа и на цилиндровия блок. Предимства: • Предотвратява нуждата от скъпи ремонти. • Продукта има универсално приложение в бензинови и дизелови двигатели и всякакъв друг тип оборудване. • Съвместим с всякакъв тип охладителни течности. • Безопасен за детайлите на охладителната система ( гарнитури, гумени съединения, алуминиеви детайли, пластмасови детайли и метални радиатори). • Смазва водната помпа. • Предпазва охладителната система от ръжда и корозия. • Не съдържа киселини и не е токсичен. Начин на приложение: 1. Разклатете добре преди употреба. 2. Загрейте двигателя ( да е топъл но не и горещ). 3. Изгасете двигателя и отвийте леко капачката на радиатора или разширителния съд ( плавно да се изравни налягането на охладителната система с това на околната среда). 4. Отвийте до край капачката на радиатора или разширителния съд. 5. Изсипете VERYLUBE Stop Leak в радиатора или разширителния съд. 6. Завийте капачката на радиатора или разширителния съд 7. Пуснете двигателя да работи 5-10 мин. на празен ход с включен вентилатор на парното. Продукта е предназначен за охладителна система с капацитет до 12 л. Внимание : Антифриза в охладител ната система е под налягане, когато системата е загрята. Бъдете внимателни, когато отваряте радиатора/ охладителната система, защото при рязко отваряне на системата ще излезе (под налягане) голямо количество гореща охладителна течност и пара. За да избегнете евентуални течове от охладителната система, използвайте уплътнителя веднага след смяната на охладителната течност.
      18 лв. цена с ДДС
    Спирачна система
    Спирачна система
    Окачване на колелата
    Окачване на колелата
    Кормилна система
    Кормилна система
    Задвижване на колелата
    Задвижване на колелата
    Трансмисия
    Трансмисия
    Ремъчно задвижване
    Ремъчно задвижване
    Части за двигател
    Части за двигател
    Части за цилиндров блок
    Части за цилиндров блок
    Гарнитури
    Гарнитури
    Охладителна система
    Охладителна система
    Климатична система
    Климатична система
    Отопление и вентилация
    Отопление и вентилация
    Филтри
    Филтри
    Масла и течности
    Масла и течности
    Запалителна система
    Запалителна система
    Запалителна система - Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
    Затвори
    Датчици и сензори
    Датчици и сензори
    Горивна система
    Горивна система
    Електрическа система
    Електрическа система
    Стартова система
    Стартова система
    Почистване на стъклата
    Почистване на стъклата
    Ауспуси и гърнета
    Ауспуси и гърнета
    Едрогабаритни части
    Едрогабаритни части
    Светлини
    Светлини
    Интериор
    Интериор
    Добавки
    Добавки
    Тунинг
    Тунинг
    Тунинг - Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
    Затвори
    Автоаксесоари
    Автоаксесоари
    Задължително оборудване
    Задължително оборудване
    Инструменти
    Инструменти
    Аксесоари и облекло
    Аксесоари и облекло
    Аксесоари и облекло - Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
    Затвори
    Технически характеристикиТехнически характеристики
    Общи данни Общи данни
    Информация за ремъците Информация за ремъците
    Запалителна система Запалителна система
    Система за гориво Система за гориво
    Контролни стойности за изгорелите газове Контролни стойности за изгорелите газове
    Данни за ходовата част Данни за ходовата част
    Спирачна уредба Спирачна уредба
    Електроника Електроника
    Консумативи Консумативи
    Осветление Осветление
    Интервали за смяна Интервали за смяна
    Общи данни
    Общи сведения основни стойности
    Вид на управлението на двигателя
    Ангренажна верига
    Обороти при макс. мощност
    6300 1/min
    Обороти при макс. въртящ момент
    2800 - 3200 1/min
    Максимален въртящ момент
    320 Nm
    Ход
    95,90 мм
    Вътрешен диаметър на цилиндъра
    84,00 мм
    Вентили за един цилиндър
    4
    Компенсация на луфта на вентила
    Хидроповдигач
    Ъгъл на гнездото на вентила - всмукателен клапан
    45°
    Ъгъл на гнездото на вентила - изпускателен клапан
    45°
    Диаметър на стъблото на вентила - всмукателен клапан
    5,960 мм
    Диаметър на стъблото на вентила - изпускателен клапан
    5,940 мм
    Количество на нужните запалителни свещи/нагревателни свещи
    6
    Последователност на запалване
    1-5-3-6-2-4
    Налягане при сгъстяване
    7,50 - 13,00 bar
    Разлика макс. 3 bar
    Налягане при сгъстяване
    нов двигател
    10,00 - 13,00 bar
    Разлика макс. 3 bar
    Степен на сгъстяване
    11,30 :1
    Минимално налягане на маслото при празен ход
    2,00 bar
    Контролна температура 80° C
    Максимално забавяне глава на цилиндъра
    0,050 мм
    Охладителна система
    Налягане в охладителната система (налягане при отваряне капак на радиатора)
    1,40 - 1,60 bar
    Термостатът отваря при температура
    80° - 105°
    Информация за ремъците
    Общи размери
    Големина на агрегатния ремък
    21,36 x 1320
    Запалителна система
    Запалителна система стойности
    Разстояние между електродите
    1,05±0,05 мм
    Запалителни свещи/нагревателни свещи NGK
    IZKR7B
    Система за гориво
    Система за гориво общи сведения
    Вид на моторното гориво
    OTTO 98 ROZ
    Вид на моторното гориво
    Алтернативна възможност:
    OTTO 95 ROZ
    Намаление на мощността
    Обработка на сместа обозначение
    "Бош" Motronic
    Обработка на сместа производител
    "Бош"
    Налягане на системата
    с понижено налягане
    3,50 bar
    Налягане на системата
    без понижено налягане
    4,00 bar
    Контролни стойности за изгорелите газове
    Общи стойности, съществени за изгорелите газове
    Положение щепсел за диагноза
    Контактът за диагностика се намира на долния ръб на арматурното табло от страната на водача.
    photoicon
    Обороти на празен ход при скоростната кутия
    600 - 800 1/min
    Обороти на празен ход при автоматична скоростна кутия
    600 - 800 1/min
    Минимална температура на моторното масло при AU
    80 °C
    Стойности за изгорелите газове бензин
    Съдържание на CO-при празен ход
    0,00 - 0,50 %
    Повишени обороти при празен ход
    2500 - 3000 1/min
    Съдържание на CO-при повишен празен ход
    0,00 - 0,20 %
    Кондициониране ДВГ време
    120 Секунда(и)
    Кондициониране ДВГ обороти
    2500 - 3000 1/min
    Изпълнение на ламбда-сондите
    Сонда с широк обхват
    Контролни обороти за сигнал на ламбда-сондите
    600 - 800 1/min
    Стойност ламбда
    0,97 - 1,03 λ
    Данни за ходовата част
    Джанти и гуми
    Налягане при пълнене на гумите отпред
    изцяло натоварена, 225/40 R 18
    2,70 bar
    Налягане при пълнене на гумите отпред
    Частично натоварен, 225/40 R 18
    2,60 bar
    Налягане при пълнене на гумите отпред
    изцяло натоварена, 225/45 R 17
    2,60 bar
    Налягане при пълнене на гумите отпред
    Частично натоварен, 225/45 R 17
    2,50 bar
    Налягане при пълнене на гумите отзад
    изцяло натоварена, 225/40 R 18
    2,40 bar
    Налягане при пълнене на гумите отзад
    Частично натоварен, 225/40 R 18
    2,00 bar
    Налягане при пълнене на гумите отзад
    изцяло натоварена, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Налягане при пълнене на гумите отзад
    Частично натоварен, 225/45 R 17
    2,00 bar
    Ходова част размери
    База
    2430 мм
    Коловоз предни колела
    1531 мм
    Коловоз задни колела
    1500 мм
    Спирачна уредба
    Измерения на спирачката
    Дебелина на спирачния диск преден мост
    32,00 мм
    Дебелина на спирачния диск граница на износване преден мост
    30,00 мм
    Дебелина на спирачния диск заден мост
    22,00 мм
    Дебелина на спирачния диск граница на износване заден мост
    20,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка преден мост
    без задна пластина
    14,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка заден мост
    без задна пластина
    12,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка граница на износване преден мост
    без задна пластина
    2,00 мм
    Дебелина на спирачната накладка граница на износване заден мост
    без задна пластина
    2,00 мм
    Спирачен диск диаметър преден мост
    334,00 мм
    Спирачен диск диаметър заден мост
    256,00 мм
    Спирачно бутало диаметър преден мост
    42,00 мм
    Спирачно бутало диаметър заден мост
    38,00 мм
    Електроника
    Общи сведения за електрическата част
    Напрежение на акумулатора
    12 волта
    Капацитет на акумулатора
    Вариант 1
    68 Ah
    Капацитет на акумулатора
    Вариант 2
    72 Ah
    Акумулатор ток на изпитание в студено състояние
    380 ампера
    по стандарт DIN
    Стартер производител
    Bosch
    Мощност на стартера
    2,00 киловата
    Консумативи
    Количество запълващи вещества и спецификации
    Двигателно масло с филтър
    5,50 литра
    Вискозност моторно масло
    VW 501 01
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Вискозност моторно масло
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Вискозност моторно масло
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Спецификация двигателно масло
    VW 501 01|VW 502 00
    Спецификация двигателно масло
    Дълъг живот
    VW 503 00
    Масло за скоростната кутия
    6 ход 02Y
    2,60 литра
    Масло за скоростната кутия
    Скоростна кутия директно превключване 02E, Ново запълване
    6,90 литра
    Масло за скоростната кутия
    Скоростна кутия директно превключване 02E, Количество за смяна
    5,50 литра
    Спецификация масло за скоростна кутия
    6 ход 02Y
    G 052 171 A2
    Оригинално масло
    Спецификация масло за скоростна кутия
    Скоростна кутия директно превключване 02E
    G 052 182 A2
    Оригинално масло
    Масло на диференциала заден мост
    Скоростна кутия директно превключване 02E
    0,90 литра
    Спецификация масло за преден мост
    Скоростна кутия директно превключване 02E
    G 052 145 A1
    Оригинално масло
    Диференциално масло заден мост
    1,00 литра
    Спецификация масло за заден мост
    G 052 145 A1
    Оригинално масло
    Масло съединител всички колела
    Ново запълване
    0,42 литра
    Масло съединител всички колела
    Количество за смяна
    0,25 литра
    Спецификация масла съединител всички колела
    G 052 175 A1
    Оригинално масло
    Масло за разпределеителна скоростна кутия
    0,90 литра
    Спецификация разпределителна предавателна кутия
    G 052 145 A1
    Оригинално масло
    Масло за сервоуправлението
    0,80 литра
    Спецификация масло за сервоуправлението
    G 004 000 M2
    Оригинално масло
    Антифриз
    8,00 литра
    Спецификация охладителна течност
    G 12 Plus
    Спирачна течност при смяна
    1,25 литра
    Спецификация спирачна течност
    от 2006 и нагоре
    VW 501 14
    Спецификация спирачна течност
    до 2005
    DOT 4
    Средства за охлаждане климатична инсталация
    750 - 800 грама
    Спецификация охлаждащи средства
    R134a
    Масло климатична инсталация
    120 - 150 cm³
    Спецификация охлаждащо масло
    G 052 300 A2
    Оригинално масло
    Осветление
    Предни фарове
    Къси светлини
    с халогенни фарове
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Къси светлини
    с ксенонови фарове
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Дълги светлини
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Светлини за дневно каране
    Принадлежащи артикули, 1
    LEDDRL 1
    Светлини за дневно каране
    Принадлежащи артикули, 2
    DAY1
    Габарити
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Фарове за мъгла
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Мигач преден
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Мигач страничен
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Задни фарове
    Мигач заден
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Задна светлина
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Стоп
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Светлини за обратен ход
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Задни фарове за мъгла
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Осветление на табелата с регистрационния номер
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Допълнителни стопове
    LED
    Вътрешни лампи
    Вътрешно осветление
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Лампа в багажника
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Лампа на жабката
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Интервали за смяна
    За сервизни данни
    Агрегатен ремък - интервал за проверка
    всички 60.000 km
    Въздушен филтър интервал за смяна
    всички 60.000 km
    Запалителни свещи интервал за смяна
    на всеки 60.000 km / 6 години
    Спирачна течност интервал за смяна
    на всеки 2 години
    Масло за предавателна кутия интервал за смяна
    Скоростна кутия директно превключване 02E
    всички 60.000 km
    Масло за предавателна кутия интервал за смяна
    само 2004, Скоростна кутия директно превключване 02E
    всички 30.000 km
    Маслен филтър за скоростната кутия - интервал за смяна
    от 2005 и нагоре, 6 ход DSG 02E
    всички 60.000 km
    Маслен филтър за скоростната кутия - интервал за смяна
    до 2004, 6 ход DSG 02E
    всички 30.000 km
    Моторно масло и филтър интервал за смяна
    на всеки 15.000 km / веднъж годишно
    Моторно масло и филтър интервал за смяна
    Дълъг живот
    макс.30.000 km / 2 години
    Масло за съединител всички колела интервал за смяна
    всички 30.000 km
    Маслен филтър за съединител всички колела интервал за смяна
    всички 60.000 km
    Филтър купе интервал за смяна
    всички 30.000 km
    Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж. +
    Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro - 250 коня Въведете рама
    Audi Запази
    Изчисти цялата история

    ТОП производители

    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Александър Георгиев
    Александър Георгиев
    15 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Stoyan Chanev
    Stoyan Chanev
    15 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Илиян Илиев
    Илиян Илиев
    13 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Йордан Стоилов
    Йордан Стоилов
    13 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Екатерина Балева
    Екатерина Балева
    11 April 2024
    star star star star star
    Потребителят не е написал отзив, а направи само оценка. G
    Parvan Yanev
    Parvan Yanev
    11 April 2024