Запалителна бобина за BMW 3 Sedan E90 330 i - 272 коня бензин N52 B30 A, N52 B30 BF - онлайн магазин
BMW 3 Sedan E90
272 к.с - бензин
03.2007 - 12.2011
Марка: BMW
Модел: 3 Sedan E90
Модиф.: 330 i - бензин
Шаси: седан
Година: 03.2007 - 12.2011
Задвижване: задно
Цил./Куб.: 6 цил. / 2996 куб. см.
Мощност: 272 к.с / 200 kW
Kод двигател: N52 B30 A, N52 B30 BF
Гараж+
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
номинално напрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
електронапрежение [V]:
12 волт
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
код на двигателя:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
номинално напрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
номинално напрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
код на двигателя:
N52B30A
код на двигателя:
N52B30BF
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
Необходим е монтаж/демонтаж от специализиран персонал!:
-
още
код на двигателя:
N52 B30 A
брой на входове/изходи:
1
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
тип на връзка SAE
-
още
номинално напрежение [V]:
14 волт
Търговски номер:
ZS-P PENCIL COIL 1X1
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
код на двигателя:
N53B30A
електронапрежение [V]:
12 волт
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
електронапрежение [V]:
14 волт
запалителна бобина:
тип на връзка SAE
изпълнение на щекера:
Женски
вариант на екипировка:
Pencil Coil
версия:
Premium Replacement
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
електронапрежение [V]:
12 волт
-
още
не е за код на двигател:
N53B30A
вариант на екипировка:
Pencil Coil
електронапрежение [V]:
12 волт
изпълнение на щекера:
Женски
запалителна бобина:
тип на връзка SAE
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
-
още
код на двигателя:
N52 B30 BF
код на двигателя:
N52 B30 A
Търговски номер:
060717115012, 060810212010, BAE680BR, BAEQ115
-
още
Серия:
Made in Italy - OE Equivalent
код на двигателя:
N52 B30 BF
код на двигателя:
N52B30A/N52B30BF
ограничение за производител:
ELDOR
съпротивление [Ом]:
0,51 ом
Търговски номер:
EPS 1.970.475, KW 470 475
-
още
код на двигателя:
N52 B30 A
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
тип на връзка SAE
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
триъгълен
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
триъгълен
-
още
форма на корпуса на щекера:
овален
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
запалителна бобина:
бобина в/у свещ
доп. артикул/доп. инфо. 2:
не е позволено вграждане на части от различни производители!
Търговски номер:
500 959 001, 500 959 002
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
триъгълен
за номер артикул:
8010530
-
още
брой на щепселните контакти:
3 -щифтен
форма на корпуса на щекера:
триъгълен
за номер артикул:
8010530E
-
още
вариант на екипировка:
COIL ON PLUG
производствен номер:
ECZ-BM-003
ограничение за производител:
BREMI
ограничение за производител:
DELPHI
нетно тегло [g]:
210 грам
-
още
брой на входове/изходи:
1
брой на полюсите:
3 -щифтен
запалителна бобина:
тип на връзка SAE
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
-
още
Информация:
Give your engine a new spark
-
още
Информация:
Give your engine a new spark
-
още
Информация:
Get your engine working flawlessly with these new ignition coils
Спирачна система
Спирачна система -
BMW 3 Sedan E90 330 iОкачване на колелата
Окачване на колелата -
BMW 3 Sedan E90 330 iКормилна система
Кормилна система -
BMW 3 Sedan E90 330 iЗадвижване на колелата
Задвижване на колелата -
BMW 3 Sedan E90 330 iТрансмисия
Трансмисия -
BMW 3 Sedan E90 330 iРемъчно задвижване
Ремъчно задвижване -
BMW 3 Sedan E90 330 iЧасти за двигател
Части за двигател -
BMW 3 Sedan E90 330 iЧасти за цилиндров блок
Части за цилиндров блок -
BMW 3 Sedan E90 330 iГарнитури
Гарнитури -
BMW 3 Sedan E90 330 iОхладителна система
Охладителна система -
BMW 3 Sedan E90 330 iКлиматична система
Климатична система -
BMW 3 Sedan E90 330 iОтопление и вентилация
Отопление и вентилация -
BMW 3 Sedan E90 330 iФилтри
Филтри -
BMW 3 Sedan E90 330 iМасла и течности
Масла и течности -
BMW 3 Sedan E90 330 iЗапалителна система
Запалителна система -
BMW 3 Sedan E90 330 iДатчици и сензори
Датчици и сензори -
BMW 3 Sedan E90 330 iГоривна система
Горивна система -
BMW 3 Sedan E90 330 iЕлектрическа система
Електрическа система -
BMW 3 Sedan E90 330 iСтартова система
Стартова система -
BMW 3 Sedan E90 330 iПочистване на стъклата
Почистване на стъклата -
BMW 3 Sedan E90 330 iАуспуси и гърнета
Ауспуси и гърнета -
BMW 3 Sedan E90 330 iЕдрогабаритни части
Едрогабаритни части -
BMW 3 Sedan E90 330 iСветлини
Светлини -
BMW 3 Sedan E90 330 iИнтериор
Интериор -
BMW 3 Sedan E90 330 iДобавки
Добавки -
BMW 3 Sedan E90 330 iТунинг
Тунинг -
BMW 3 Sedan E90 330 iАвтоаксесоари
Автоаксесоари -
BMW 3 Sedan E90 330 iЗадължително оборудване
Задължително оборудване -
BMW 3 Sedan E90 330 iИнструменти
Инструменти -
BMW 3 Sedan E90 330 i
Избраното МПС е успешно добавено във вашия гараж.
+
BMW 3 Sedan E90 330 i - 272 коня Въведете рама
Запази
Изчисти цялата история